Opinie o Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)
Korzystasz z usług Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!
Dodaj opinię o Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)
Opinie użytkowników o Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)
klient
, w dniu 20.01.2020Ocena:Mieliście jeden z najlepszych systemów. Teraz......tracę pół dnia żeby zrobić przelew. Bardzo długo czeka się na otworzenie systemu. Jak już otworzy to wielokrotnie nie można się doczekać swoich danych czyli stanu konta itd. Nieraz udaje to się po 3-4 zamknięciu i ponownym 3-4 logowaniu.
32Przydatność opiniianty VWB
, w dniu 09.11.2019Ocena:Co za SYF !!! Nie dość, że wyłączą dostęp......przez internet, wyłączą serwis telefoniczny, konsultanci nie pracują w weekendy to jeszcze nie można zapłacić kartą !!! To jest już naprawdę przegięcie pały. Opłata 50 zł za kartę pobrana szybciutko - 1,5 miesiąca przed wydaniem ale aktywacji nie można przeprowadzić żadną...zobacz cała opinię
33Przydatność opiniipm
, w dniu 11.12.2014Ocena:Byłem zadowolony. I już nie jestem - od czasu......wprowadzenia granicznej godziny przelewu do innego banku do 14:15. Wręcz mam dość ich usług. Powód to celowe wstrzymywanie zaksięgowania na rachunku wpływów do godziny 14:15, po której nie można już przelać środków do innego banku. Środki zawsze pojawią się chwilę po 14:15 i...zobacz cała opinię
106Przydatność opiniiszara mysz
, w dniu 07.02.2015Zgadzam się, mialam podobne odczucia - nie jest to myslenie o klientach tylko o korzysciach dla Banku, co przy obecnej konkurencji powoduje, ze ludzie odchodza. a szkoda bo jestem klientem prawie od pierwszego dnia dzialania banku i znowu sie zastanawiam co zrobic?Dog34
, w dniu 02.02.2020Jestem klientem od samego początku.
Fakt,że w ostatnim czasie wiele aspektów na NIE,szkoda,bo przez wiele lat byłem b.zadowolony- Wypowiedz się
Kamiennik K
, w dniu 22.11.2013Ocena:Posiadam konto w tym banku i w 90%jestem zadowolona.Wszystkie- sprawyPosiadam konto w tym banku i w 90%jestem zadowolona.Wszystkie- sprawy zalatwia sie telefonicznie lub przez internet i to nie jest w mojej ocenie najlepsze rozwiazanie bo nie zawsze mamy dostep.ale Bank sie stara
110Przydatność opinii