Ocena instytucji

8%
Skorzystałoby ponownie: 38
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 425
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

8%
Skorzystałoby ponownie: 38
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 425

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 38
    • Głosy negatywne: 425
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
12%
88%
Jak oceniasz pracowników?
12%
88%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
13%
87%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Mike

    , w dniu 18.06.2021Ocena:
    Na wstępie odradzam usługi tego operatora!

    Internet działa tragicznie - gubione są pakiety. Złożyłem 11 reklamacji w ciągu roku czasu. W ramach rekompensaty otrzymywałem 1 max 2 zł upustu (były dni że Internet nie działał cały dzień). Przedstawiciel handlowy okazał się oszustem, miał być 1 miesiąc za 1 zł, i...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • ola000

    , w dniu 18.06.2021Ocena:
    Umowa zakończona ponad pół roku temu. Ciągłe...

    ...nękanie nowymi notami księgowymi pomimo wcześniejszych zapewnień, że wszystko jest uregulowane. Straszny bałagan, długie oczekiwanie na odpowiedź z obsługi klienta.

    Ta opinia jest przydatna
  • vinc77

    , w dniu 17.06.2021Ocena:
    Rozwiązałem z nimi umowę zapłaciłem...

    ...absurdalna kwotę 179,47 za dzień zwłoki za sprzęt, na początku umowy zostałem oszukany jeśli chodzi o ofertę , są oszustami i naciągaczami . Braki w dostawie media SKANDAL

    Ta opinia jest przydatna
    • Prostownik

      , w dniu 18.06.2021
      Nie ma takiej kwoty za nieterminowy zwrot sprzętu. Za kazdy niezwrócony sprzęt w terminie 14 dni po rozwiązaniu umowy ( minimum 1.5 miesiaca od złożenia rezygnacji) kwota jest wyszczególniona w potwierdzeniu na meilu lub dokumencie papierowym w zależności jak odbyła sie rezygnacja. NATOMIAST zwrócony sprzęt w przeciągu 180 dni od złożenia rezygnacji OBNIŻA tą kwotę do 60zł za każdy sprzęt. Także albo mial pan zadłużony rachunek, albo nadpłatę i całość jest korygowana :)
    • Krzywa

      , w dniu 18.06.2021
      Panie Prostownik wyprostuj się Pan i odpowiedz na proste pytanie:Dlaczego Vectra ma 92% ocen negatywnych a tylko 8% pozytywnych?Czy Ci wszyscy z tych 92% uwzieli się na Vectrę aby ją zdyskredytować?Dlaczego inne firmy mają 90% ocen pozytywnych?Pewnie to trolle chcą pogrążyć Vectrę i dlatego ją oczerniają.Nieprawdaż?Te kilkaset osób które mają negatywne zdanie o firmie to trolle i oszołomy.Tak?Idź pan do psychiatry póki jest jeszcze nikła nadzieja na wyleczenie z zaburzeń bo może być za późno.
    • Prostownik

      , w dniu 18.06.2021
      Po 1 Ta odpowiedz nie ma nic wspolnego z tematem rachunku wiec zanim wyślesz mnie gdziekolwiek, wróć do szkoly i naucz sie czytac ze zrozumieniem. Po 2 nie spotkałem zadnego operatora z opiniami powyżej 50% pozytywnymi wiec poprosze przykłady i linki do stron z takimi. Po 3 i ostatnie, DUZA WIEKSZOSC tych opinii jest o JAKOŚCI a nie PŁATNOŚCI, a jesli sa PŁATNOŚCI to na kazda opinie mozna odpowiedzieć „a czytają panstwo dokumenty przed podpisaniem?” Korzystają Panstwo z takiego procesu jak Odstąpienie od sprzedazy? Nie łatwo jest tlumaczyc coś ludziom którzy dobrze swoich racji nie sprawdzą, a obrażają i sie prują jak „stare gacie” Dlatego nie kazdemu warto pomagać bo co człowiek nie zrobilby zeby pomoc klientowi rozwiązać problem to i tak go obsmarują i zlinczują. Dzis czytałem opinie klienta, ktorego dobrze pamietam i w rozmowie byl słodki jak beza a na innej stronie wysmarował za oszusta i gdzie tu sens gdzie logika?
    • Wypowiedz się
  • Mateusz Nowak

    , w dniu 16.06.2021Ocena:
    Mnie naciągnęła pani z BOK.Miało być...

    ...najtaniej,a jest pakiet platynowy+2 kanały po 5=10zł,telefon kom.+5G netu 40/40,żal d...ściska.Filmy na dekoderze 4K tak pocięte zakłóceniami,że szkoda oczu,internet 450 jest największym oszustwem.Dają tylko 260-320,bo zapisane jest małymi literkami, gdzieś w sieci, ze gwarantują...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Prawda

    , w dniu 09.06.2021Ocena:
    APEL DO SENIORÓW I ICH OPIEKUNÓW.Rodacy nie...

    ...podpisujcie żadnych umów jeśli nie rozumiecie ich treści!A już absolutnie przez telefon czy internet.Weżcie ze sobą kogoś zaufanego który zna się na rzeczy.Tzw."konsultanci"to współcześni folksdojcze którzy nie mają żadnego morale.Wysługują się swoim pracodawcom naciągając...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Pseudonim

      , w dniu 18.06.2021
      Seniorzy, którzy nie są świadomi rzeczywistości i komunikatywności, mogą upoważnić swoich bliskich do kontaktu. W takich skrajnych przypadkach, które Pan/Pani przedstawia, jest także możliwość sądowego ubezwłasnowolnienia takiej osoby, która nie potrafi czytać lub słuchać ze zrozumieniem, aby w przyszłości już żadne potwory w ludzkich skórach nie naciągały seniorów. Tym bardziej jeśli jedyny numer kontaktowy do klienta należy właśnie do seniora, a przez słuchawki nie ma możliwości pokazania palcem gdzie co jest napisane. „Każdy pracuje na swój rachunek”, to jest prawda, każdy pracownik, w każdej dziedzinie ma swoją pracę do zrealizowania.
      Posiada Pan/i kartę biedronka?
    • Wypowiedz się