Ocena instytucji

36%
Skorzystałoby ponownie: 18
64%
Nie skorzystałoby ponownie: 30
Zobacz statystyki
Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska

Ocena użytkowników

36%
Skorzystałoby ponownie: 18
64%
Nie skorzystałoby ponownie: 30

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 15
    • Głosy negatywne: 28
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 3
    • Głosy negatywne: 2

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
52%
48%
Jak oceniasz pracowników?
56%
44%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
52%
48%

Opinie o Toyota Bank Polska

Korzystasz z usług Toyota Bank Polska? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Toyota Bank Polska

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Toyota Bank Polska

  • Marzena

    , w dniu 03.07.2015Ocena:
    Od7 lat posiadam konto TBP jestem bardzo...

    ...zadowolona,zwłaszcz---a w pierwszych latach,były wysokie oprocentowania. Dziecku teź założyłam konto.Trzeba czytać regulaminy ze zrozumieniem. Polecam

    Ta opinia jest przydatna
    69Przydatność opinii
  • Nigdy więcej

    , w dniu 10.02.2015Ocena:
    Nie polecam!!! Na każdym kroku próbują...

    ...wyciągnąć kasę. Za spóźnienie się z wplata kredytu o jeden dzień wysyłają bez uprzedzenia bardzo drogie monity. Nie próbują wysłać sms lub skontaktować się drogą mailową. Cały czas nękają propozycjami założenia konta lub kolejnego kredytu. Oprocentowanie też nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    69Przydatność opinii
  • klient TB Polska

    , w dniu 18.10.2014Ocena:
    Jeden wielki bajzel w tym banku jest. Żadnej...

    ...osoby kompetentnej do rozmów i udzielenia rzetelnej informacji. Podczas windykacji popełniają szereg błędów za które płaci klient. Brak możliwości porozumienia, odsyłanie i spychalstwo do innych osób. Kłamstwo i brak odpowiedzi na skargi i reklamacje. Ostatnio giną wpłacone...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    71Przydatność opinii
  • Wald

    , w dniu 17.09.2014Ocena:
    Moja Żona zalożyla konto w TBP , jestem pelnomocnikiem Jej konta. Naszym celem jest korzystanie z warunków , które daje to konto. Mamy samochód Toyota Corolla , który skończyl 15 lat. Brawo,jest sprawny. Przygotowujemy się do nabycia nowej Toyoty , w c

    Moja Żona zalożyla konto w TBP , jestem pelnomocnikiem Jej konta. Naszym celem jest korzystanie z warunków , które daje to konto. Mamy samochód Toyota Corolla , który skończyl 15 lat. Brawo,jest sprawny. Przygotowujemy się do nabycia nowej Toyoty , w czym pomoże nam nasze Konto w Toyota Bank...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    62Przydatność opinii
    • ccc

      , w dniu 23.12.2015
      A silnik benzynowy owej Toyoty z 2001 roku jest po remoncie z powodu stosowania oleju Castrol.
    • Wypowiedz się
  • Krzysiek

    , w dniu 26.06.2014Ocena:
    Niestety porażka , po wymianie tokena już ponad rok czasu brak

    Niestety porażka , po wymianie tokena już ponad rok czasu brak możliwości logowania do banku , kontakt odsyła do automatu z którego nic nie wynika lub co sprytniejsi po zapoznaniu się z problemem nagle tracą zasięg i sugerują zadzwonić później ponieważ nic nie słyszą mimo iż mam...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    81Przydatność opinii