Ocena instytucji

37%
Skorzystałoby ponownie: 18
63%
Nie skorzystałoby ponownie: 29
Zobacz statystyki
Toyota Bank Polska

Toyota Bank Polska

Ocena użytkowników

37%
Skorzystałoby ponownie: 18
63%
Nie skorzystałoby ponownie: 29

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 15
    • Głosy negatywne: 27
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 3
    • Głosy negatywne: 2

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
54%
46%
Jak oceniasz pracowników?
58%
42%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
54%
46%

Opinie o Toyota Bank Polska

Korzystasz z usług Toyota Bank Polska? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Toyota Bank Polska

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
100 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Toyota Bank Polska

  • margot

    , w dniu 17.10.2019Ocena:
    Ten bank to totalna porażka. Infolinia jest...

    ...wielką pomyłką konsultaci niedouczeni. Tragedia -nie chcesz mieć problemów chcesz spać spokojnie i nie martwić się o swoje pieniądze to trzymaj się od tego banku z daleka.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Szymon

    , w dniu 01.10.2019Ocena:
    Skandal, od ponad dwóch tygodni nie ma dostępu...

    ...do banku internetowego. I żadnego kontaktu z ich strony !

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • antytoyota

      , w dniu 03.10.2019
      Skandal jest faktyczny, trzeba mieć nieźle na..sr...ne żeby dostęp do kont uzaleznić od aplikacji na androida powyżej wersji 6.0 kompletnie nie informując o tym klientów. Chyba że jest to przemyślany sposób odcięcia klientów od pieniędzy!!!
    • Wypowiedz się
  • Zawiedziony

    , w dniu 01.10.2019Ocena:
    Anarchiczny bank.Stworzył aplikację mobilną,ale...

    ...tylko do autoryzacji.Nie ma oddziałów i jak smartfon mi siądzie nie mam dostępu do moich pieniędzy żadnego.To już token był lepszy

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • sowa

    , w dniu 23.09.2019Ocena:
    Skandal totalny, uciekam z tego banku gdzie pieprz...

    ...rośnie!

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Olgierd

    , w dniu 13.09.2019Ocena:
    możę trzeba złóżyć pozew zbiorowy za...

    ...odcięcie nas od środków i niech płącą gamonie!!! przy takiej wtopie dymisja Zarządu do minimum jakie muszą zrobić!!!

    Ta opinia jest przydatna
    11Przydatność opinii
  • Adam

    , w dniu 11.09.2019Ocena:
    Bez syna informatyka i zaProkuratury !kupu nowego...

    ...telefonu zostaje bez dostepu do konta ,koniecznosc zakupu to wymuszenie ktore zglosze do

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
    • Zawiedziony

      , w dniu 01.10.2019
      Masz rację to skandal.Zwykły telefon nie wystarcza.Powinni dać smartfona do zainstalowania ich aplikacji do logowania.Zawiedziony
    • Wypowiedz się
  • Tos

    , w dniu 08.09.2019Ocena:
    Aplikacja mobilna- skandaliczna niedoróbka.

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • gabryś

      , w dniu 12.09.2019
      To jest skandaliczne. Po przejściu na nowy system logowania nie ma żadnej możliwości dostępu do konta. Aplikacja do uwierzytelniania nie działa przez cały dzień a z infolinią nie sposób się połączyć.
    • Wypowiedz się
  • hdd

    , w dniu 06.09.2019Ocena:
    Toyota Bank niech się wyniesie z Polski bo to...

    ...produkt Toksyczny skażony Radioaktywnie

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Grześ

    , w dniu 02.09.2019Ocena:
    mam nadzieję że ci co wymyślili to nowe...

    ...logowanie, uniosą się honorem i popełnią seppuku.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • myszka miki

      , w dniu 13.09.2019
      Dobre. Popieram, niech popełnią sepuku i harakiri razem wzięte.
    • Wypowiedz się
  • Jarkot

    , w dniu 23.08.2019Ocena:
    Niestety w banku nie potrafią "zapanować" nad...

    ...aplikacją mobilną. Aplikacja działała 1 dzień i co dalej? Teraz NIE DZIAŁA JUŻ OD PRZYNAJMNIEJ 4 DNI. Nie można w ogóle korzystać ze swoich pieniędzy. Nie mówiąc już o płatności podatków. Obiecują tylko że informatycy pracują. NIE WIDAĆ EFEKTÓW. Totalna Obsuwa. Trzeba...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • jaś

    , w dniu 19.08.2019Ocena:
    zmiana systemu logowania do d... gorszej jakości...

    ...to nie mogli wymyślić...ściągnąć aplikacje Google play żeby móc korzystać dalej z konta bo tokena likwidują..porażka totalna

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Jarek

      , w dniu 20.08.2019
      Do tego wymuszona ingerencja w smartfon. Blokada telefonu. Jest to przykład jak można coś spiepszyc
    • Gość

      , w dniu 21.08.2019
      Jarek, o co chodzi z tą blokadą?
      Ktoś pisał do UOKiKu w sprawie wymogu smartfona?
    • Wypowiedz się
  • ivo

    , w dniu 07.07.2019Ocena:
    W lipcu mieli uruchomić autoryzację przez...

    ...smartfon. Teraz przesłali informacje o obsuwie o półtora miesiąca. Jakość tego banku to jakość toyoty z lat 60. Kończ waść i wstydu oszczędź. Ciekawe czy maja jeszcze 5 tys klientów na konta?

    Ta opinia jest przydatna
    11Przydatność opinii
  • kredytobiorca

    , w dniu 23.05.2019Ocena:
    Jeden wielki BAŁAGAN . Uczciwość pod znakiem...

    ...zapytania

    Ta opinia jest przydatna
    17Przydatność opinii
    • jacek

      , w dniu 22.08.2019
      Mam podobne doświadczenia i zdanie
    • Wypowiedz się
  • były już klient banku

    , w dniu 20.09.2018Ocena:
    Konto 'jedyne' zamienili na konto 'moto'...

    ...różniące się znacznie między sobą. Nie było żadnego powiadomienia klientów, nie dano możliwości wyboru na inne konto albo rezygnację z usług banku. Wszystko tajne i z zaskoczenia.

    Ta opinia jest przydatna
    23Przydatność opinii
  • Robert

    , w dniu 21.07.2018Ocena:
    Oszuści nie zwracają prowizj sprawe mam w...

    ...sądzie i mam wygraną już

    Ta opinia jest przydatna
    24Przydatność opinii
    • Michał

      , w dniu 11.09.2019
      I co? Wygrał Pan? Żaden bank nie zwraca prowizji, zwrot może pochodzić z oprocentowania za niewykorzystany okres
    • Wypowiedz się
  • ******

    , w dniu 20.03.2017Ocena:
    Stanowczo Odradzam Leasing w Toyota Leasing...

    ...Polska!!! Nie ma dostępu do konta leasingu, nie ma podglądu wpłacanych rat ani historii rachunku! Kontakt z tzw infolinią jest tragiczny! czekałam na korektę faktury 4 miesiące! a w międzyczasie windykacja się zgłosiła i musiałam zapłacić koszty windykacyjne 1600 zł!!!! I do...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    52Przydatność opinii
    • kp

      , w dniu 26.04.2019
      Całkowicie popieram, gdyż obsługa klienta jest po prostu tragiczna. Napiszę o moich doświadczeniach osobno. Nigdy więcej Toyota Leasing!
    • Wypowiedz się
  • Bogdan 22

    , w dniu 16.02.2017Ocena:
    Nie udało mi się założyć lokaty w tym banku.

    Lokata internetowa polega w tym banku na tym, że najpierw trzeba czekać na telefon przedstawiciela banku (w moim przypadku 2 dni), a potem na kuriera z dokumentami. Ja tego kuriera nie doczekałem (3 monity telefoniczne nie zadziałały). Wydawało mi się, że za czwartym razem, gdy...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    34Przydatność opinii
    • Andrzej

      , w dniu 31.08.2019
      Miałem bliźniaczą sytuację. Najpierw wypełniłem wszystko w necie. Później czekałem na kontakt telefoniczny, który miał nastąpić do konkretnego dnia. Później dostałem SMSa, że ze względu na duże zainteresowanie telefon nastąpi do późniejszego terminu. Nie następował. W końcu zadzwoniłem z interwencją. Umówili kolejny kontakt telefoniczny. I udało się, zadzwonili. Umówili kuriera z papierami, że dotrze w konkretnym dniu, który precyzyjnie umówiliśmy. Otrzymywałem SMSy o stanie przesyłki. Że już jest w doręczeniu, etc. I w końcu kurier nie dodarł. Po kilku dniach zadzwoniłem do banku. Dowiedziałem się, że ta firma kurierska właśnie zbankrutowała. Ale umowę że dostanę. Zrezygnowałem w ogóle, telefonicznie. Pani powiedziała, że papiery i tak dotrą. nie dotarły. ODRADZAM. Procedura przedziwna oraz mega nie solidność. Sądzę, że chodziło tylko o wyłudzenie danych, które podałem w pierwszym kroku procedury, w necie.
    • Wypowiedz się
  • trzym

    , w dniu 25.01.2017Ocena:
    Odradzam, wydają kartę płatniczą, którą...

    ...później nie na każdym terminalu zapłacisz. Przy próbie płatności wyskakuje komunikat : "transakcja odrzucona" pomimo, że ma się wystarczającą sumę na rachunku. A jak złoży się reklamację to tłumaczą się, że karta została zablokowana. Dziwne bo po blokadzie udało mi się...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    42Przydatność opinii
  • Marcin

    , w dniu 15.12.2016Ocena:
    uważajcie na Toyota Bank!. Ta firma nie ma zasad...

    ...moralnych. Założyłem w 2009 roku darmowe konto, wpłaciłem na nie pieniądze. Zrobiłem 1 płatność kartą visa, po czym przeprowadziłem się, i zapomniałem o tym koncie i karcie. Darmowe konto i to jeszcze miałem tam środki pieniężne. W międzyczasie Bank zrobił mi sprawę w...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    34Przydatność opinii
  • Marzena

    , w dniu 03.07.2015Ocena:
    Od7 lat posiadam konto TBP jestem bardzo...

    ...zadowolona,zwłaszcz---a w pierwszych latach,były wysokie oprocentowania. Dziecku teź założyłam konto.Trzeba czytać regulaminy ze zrozumieniem. Polecam

    Ta opinia jest przydatna
    69Przydatność opinii
  • Nigdy więcej

    , w dniu 10.02.2015Ocena:
    Nie polecam!!! Na każdym kroku próbują...

    ...wyciągnąć kasę. Za spóźnienie się z wplata kredytu o jeden dzień wysyłają bez uprzedzenia bardzo drogie monity. Nie próbują wysłać sms lub skontaktować się drogą mailową. Cały czas nękają propozycjami założenia konta lub kolejnego kredytu. Oprocentowanie też nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    69Przydatność opinii
  • klient TB Polska

    , w dniu 18.10.2014Ocena:
    Jeden wielki bajzel w tym banku jest. Żadnej...

    ...osoby kompetentnej do rozmów i udzielenia rzetelnej informacji. Podczas windykacji popełniają szereg błędów za które płaci klient. Brak możliwości porozumienia, odsyłanie i spychalstwo do innych osób. Kłamstwo i brak odpowiedzi na skargi i reklamacje. Ostatnio giną wpłacone...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    70Przydatność opinii
  • Wald

    , w dniu 17.09.2014Ocena:
    Moja Żona zalożyla konto w TBP , jestem pelnomocnikiem Jej konta. Naszym celem jest korzystanie z warunków , które daje to konto. Mamy samochód Toyota Corolla , który skończyl 15 lat. Brawo,jest sprawny. Przygotowujemy się do nabycia nowej Toyoty , w c

    Moja Żona zalożyla konto w TBP , jestem pelnomocnikiem Jej konta. Naszym celem jest korzystanie z warunków , które daje to konto. Mamy samochód Toyota Corolla , który skończyl 15 lat. Brawo,jest sprawny. Przygotowujemy się do nabycia nowej Toyoty , w czym pomoże nam nasze Konto w Toyota Bank...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    62Przydatność opinii
    • ccc

      , w dniu 23.12.2015
      A silnik benzynowy owej Toyoty z 2001 roku jest po remoncie z powodu stosowania oleju Castrol.
    • Wypowiedz się
  • Krzysiek

    , w dniu 26.06.2014Ocena:
    Niestety porażka , po wymianie tokena już ponad rok czasu brak

    Niestety porażka , po wymianie tokena już ponad rok czasu brak możliwości logowania do banku , kontakt odsyła do automatu z którego nic nie wynika lub co sprytniejsi po zapoznaniu się z problemem nagle tracą zasięg i sugerują zadzwonić później ponieważ nic nie słyszą mimo iż mam...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    81Przydatność opinii
  • tomek

    , w dniu 25.03.2014Ocena:
    klienta traktuja jak wroga, sa niekompeteni i...

    ...niegrzeczni.

    Ta opinia jest przydatna
    68Przydatność opinii
  • zoga

    , w dniu 12.12.2013Ocena:
    Bank bez większych zastrzeżeń, choć trzeba sobie zdawać sprawę, że

    Bank bez większych zastrzeżeń, choć trzeba sobie zdawać sprawę, że nie ma placówek zatem wszystko trzeba załatwiać na odległość. A to nie jest proste i szybkie o czym się przekonałam zakładając konto - w dwa tygodnie nie udało się konta uruchomić przy mojej pełnej...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    47Przydatność opinii
  • damiano

    , w dniu 27.11.2013Ocena:
    jest ok

    bardzo dobry bank z ciekawymi atrakcjami. Żeby założyć karte nie potrzeba chodzic bardzo łatwe w osłudze

    Ta opinia jest przydatna
    38Przydatność opinii
  • Galina

    , w dniu 24.11.2013Ocena:
    Jestem wysoce niezadowolona z działalności tego banku - nie aktualizują

    Jestem wysoce niezadowolona z działalności tego banku - nie aktualizują na czas dostępności środków. Bardzo długo trwa rozliczanie transakcji: po sprawdzeniu dostępności środków na koncie, pół godziny później w sklepie okazuje się, że pieniędzy na koncie nie ma, ponieważ...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    48Przydatność opinii
  • Grzegorz

    , w dniu 16.11.2013Ocena:
    Bardzo przyjazny bank z ciekawymi produktami. Założenie konta, czy wyrobienie karty nie wymaga żadnej wizyty w oddziale. Wszystko załatwiałem poprzez www i kuriera. Likwidacja, w moim przypadku karty kredytowej, również nie jest obarczona żadnymi dodatkow

    Bardzo przyjazny bank z ciekawymi produktami. Założenie konta, czy wyrobienie karty nie wymaga żadnej wizyty w oddziale. Wszystko załatwiałem poprzez www i kuriera. Likwidacja, w moim przypadku karty kredytowej, również nie jest obarczona żadnymi dodatkowymi utrudnieniami. No i generalnie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    63Przydatność opinii
  • Wanda

    , w dniu 29.09.2013Ocena:
    bank internetowy, bardzo łatwe przystąpienie, sympatyczna obsługa

    bank internetowy, bardzo łatwe przystąpienie, sympatyczna obsługa strony-łatwa, bardzo duża możliwość ustawienia "po swojemu" poszczególnych odsłon konta, szybkość przepływu pieniędzy z konta na konto, przelewów, możliwość zaplanowania wszystkich płatności nawet z dużym...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    44Przydatność opinii
  • Bartłomiej Panicz

    , w dniu 20.09.2013Ocena:
    Bank generalnie ok. Prawie żadnych opłat chociaż mogliby znieść

    Bank generalnie ok. Prawie żadnych opłat chociaż mogliby znieść ilość maks 3 wypłat z bankomatów bez prowizji, ale poza tym jak najbardziej ok.

    Ta opinia jest przydatna
    42Przydatność opinii
  • Tystof

    , w dniu 20.09.2013Ocena:
    Byłem kiedyś posiadaczem konta w tejże instytucji, i nie powiem na

    Byłem kiedyś posiadaczem konta w tejże instytucji, i nie powiem na początku wszystko bardzo pozytywnie, zero opłat za korzystanie z konta co dla mnie było wielkim atutem gdyż rzadko korzystałem z konta no i w owym czasie przekonała mnie bardzo korzystna lokata. A że miałem trochę...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    50Przydatność opinii
  • Marek

    , w dniu 18.09.2013Ocena:
    Już 5 lat posiadam konto w Toyota Bank.Miałem już konta w różnych

    Już 5 lat posiadam konto w Toyota Bank.Miałem już konta w różnych bankach ale z tego w Toyota Bank jestem bardzo zadowolony.Jeżdżę- oczywiście Toyotą Avensis.Super samochód oraz super kredyt na ten samochód.Konto bezpłatne, oraz inne promocyjne produkty z tym kontem związane jak np....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    46Przydatność opinii
  • maro

    , w dniu 03.07.2013Ocena:
    TB jest O.K

    ciekawy bank dla oszczędzających .Co jakiś czas niezłe produkty oszczędnościowe

    Ta opinia jest przydatna
    48Przydatność opinii
  • gosia

    , w dniu 28.06.2013Ocena:
    nie polecam

    Nawet jeśli nie korzysta się z usług w ramach konta osobistego, pobierane są opłaty. Dodatkowo bank straszy od razu windykacją z tego tytułu - nawet przy zaległości kilkunastu złotych.Poza tym bardziej skomplikowana obsługa konta, " obecność " tzw. tokena, też dyskwalifikują -...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    39Przydatność opinii
    • Adam

      , w dniu 02.01.2014
      Napisz jaki usługi.Token jest jednym z najbezpieczniejszych-- rozwiązań przy transakcjach internetowych,poza tym jest za darmo.
    • Wypowiedz się
  • Przemek

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    Moja opinia o Toyota Banku

    Miła obsługa telefoniczna, intuicyjny serwis internetowy, ciekawa oferta!

    Ta opinia jest przydatna
    46Przydatność opinii
  • Artur Muzalewski

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    MEGA POZYTYW

    Miałem konta w różnych bankach i zawsze pojawiały się różne zgrzyty ale ten bank to po prostu SUPER BANK.Prosty przykład: pomyliłem kwotę przelewu zamiast 300 wpisałem 300 PLN i zatwierdziłem, zorientowałem się po 15 minutach i zadzwoniłem do obsł. klienta jednocześnie w nerwach...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    55Przydatność opinii
  • kostek-1976

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    toyota

    Może i ok . troche nie jasna umowa

    Ta opinia jest przydatna
    37Przydatność opinii
  • m.

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    wszystko jak najbardziej porządku

    Duża konkurencyjność produktowa, ciekawe pomysły na reklamę. Bardzo ciekawy jest przedewszystkim indywidualny plan oszczędzania czego mogly by pozazdrościć inne banki

    Ta opinia jest przydatna
    24Przydatność opinii
  • R.Wojas

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    Dobry bank

    Dobre produkty finansowe,swietna obsługa

    Ta opinia jest przydatna
    37Przydatność opinii
  • albert

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    dobra obsługa internetowa

    Strona zawiera wszystkie dane o stanie konta i jego aktywach .Łatwość operacji za pomocą tokena. Oprocentowanie lokat , kiedyś na górnym poziomie obecnie przestało być atrakcyjne .

    Ta opinia jest przydatna
    26Przydatność opinii
  • domel

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    jak na razie supcio

    Większych problemów z tym bankiem nigdy nie miałem. Teraz dużo słyszę o obecnych zmianach, których kierunek trochę mnie martwi... ale, zobaczymy jak to będzie. a poza tym wszystko jest ok.

    Ta opinia jest przydatna
    35Przydatność opinii