SGB
SGB

Ocena instytucji

47%
Skorzystałoby ponownie: 28
53%
Nie skorzystałoby ponownie: 32
Zobacz statystyki
SGB

SGB

Ocena użytkowników

47%
Skorzystałoby ponownie: 28
53%
Nie skorzystałoby ponownie: 32

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 28
    • Głosy negatywne: 32
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
46%
54%
Jak oceniasz pracowników?
46%
54%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
39%
61%

Opinie o SGB

Korzystasz z usług SGB? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o SGB

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o SGB

  • Monika

    , w dniu 08.08.2022Ocena:
    Najgorszy bank w Polsce, masakra. Pani na...

    ...infolinii też do zwolnienia.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Sz

    , w dniu 22.07.2022Ocena:
    Nie polecam tego banku.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Maks Adamczak

    , w dniu 03.05.2022Ocena:
    najlepszy bank Maks adaczak korzysta na kąptrze

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
  • Arkadiusz

    , w dniu 19.02.2022Ocena:
    Gówno a nie bank.. Ciągle przerwy techniczne,

    które nic nie wnoszą. Brak blika na numer telefonu, aplikacja na telefonie często nie działa z przyczyn niewiadomych, nawet kilka dni. Bardzo słaba infolinia - nic nie idzie załatwić. Nie polecam i zachęcam do przeniesienia się gdzieś indziej, mógłbym wymieniać wady w nieskończoność.

    Ta opinia jest przydatna
    15Przydatność opinii
    • klient kiedyś zadowolony

      , w dniu 04.07.2022
      POPIERAM ,non stop problemy z bankowością ,na usuniecie problemu czeka się w nieskończoność chyba,ze bedziesz namolny.BLIK, aplikacja na telefonie często nie działa z przyczyn niewiadomych, nawet kilka dni. Bardzo słaba infolinia - nic nie idzie załatwić ewentualnie przekierowują do oddziału ,w którym nikt nic nie wie.. KLIENT z problemem pozostawiony ,Nie polecam i zachęcam do przeniesienia się gdzieś indziej, mógłbym wymieniać wady w nieskończoność. TRAGEDIA
    • Wypowiedz się
  • Adam

    , w dniu 04.02.2022Ocena:
    Bank w zasadzie nie dla rolników, skostniały...

    ...zbiurokratyzowany wsztystkim zarząda centarala - która działa w sposób mega ospały. Kredytu nie udzielą rolnikowi bo się go boja ! Kasą gospodartw by obracali ale nie szanują wcale czasu rolnika - wszystko jedź osobiście odsiedź swoje bo inaczej nic nie załatwisz.

    Ta opinia jest przydatna
    14Przydatność opinii
1 2 3 4 5 »