SGB
SGB

Ocena instytucji

49%
Skorzystałoby ponownie: 27
51%
Nie skorzystałoby ponownie: 28
Zobacz statystyki
SGB

SGB

Ocena użytkowników

49%
Skorzystałoby ponownie: 27
51%
Nie skorzystałoby ponownie: 28

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 27
    • Głosy negatywne: 28
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
47%
53%
Jak oceniasz pracowników?
47%
53%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
39%
61%

Opinie o SGB

Korzystasz z usług SGB? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o SGB

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o SGB

  • SGB to gówno

    , w dniu 27.12.2021Ocena:
    Największe gówno jakie widziałem, nic nie...

    ...działa totalnie nic. Żadna płatność nie działa i wszystko się wczytuje bo ten bank to gówno które nigdy nie powinno powstać

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • maria

    , w dniu 14.12.2021Ocena:
    Witam! Panie które pracują w banku oddział w...

    ...Bojanie najlepsze pod słońcem!!Pełen profesjonalizm,dużo emapatii i ciepła.Jestem z nimi już 13 lat i nie zmieniłabym banku za nic w świecie na inny.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Klient

    , w dniu 24.10.2021Ocena:
    Żenada! Infolinia nie ma możliwości wykonania niczego. Nikt nic nie wie, nie umie tego zrobić, łączą z jakimiś starymi dziadami informatykami, którzy nic nie wiedzą. Osobna infolinia od aplikacji, osobna infolinia od strony. Na aktualizacje płatności tr

    Żenada! Infolinia nie ma możliwości wykonania niczego. Nikt nic nie wie, nie umie tego zrobić, łączą z jakimiś starymi dziadami informatykami, którzy nic nie wiedzą. Osobna infolinia od aplikacji, osobna infolinia od strony. Na aktualizacje płatności trzeba czekać 3 dni. Sama...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
  • Mama1217

    , w dniu 19.04.2021Ocena:
    Kiedy w końcu w aplikacji sgb mobile będzie...

    ...możliwość dodawania kolejnych kart? teraz żeby sprawdzić stan na karcie za każdym razem muszę iść do bankomatu po wydruk. To uciążliwe

    Ta opinia jest przydatna
    20Przydatność opinii
  • sss

    , w dniu 03.04.2021Ocena:
    Właśnie weszła kolejna aktualizacja(po portfelu). Kolejny dzień

    Właśnie weszła kolejna aktualizacja(po portfelu). Kolejny dzień próbuję aktywować usługę i nic. Panie w banku zielonego pojęcia nie mają, generalnie w tych bankach wszystko działa na zasadzie radź sobie sam.Nie ma kompletnie żadnego wsparcia dla klienta. Biorąc po uwagę że...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    25Przydatność opinii
    • Nyska

      , w dniu 09.04.2021
      Aplikację SGB MOBILE którą tak bardzo poleca się klientom bardzo trudno uruchomić. Zatrzymuje się na autoryzacji i dalej ani rusz, próbuję już od kilkunastu godzin i nic. Pracownicy banku rozkładają ręce bo im też nikt w centrali SGB nie jest w stanie wyjaśnić co jest tego przyczyną. Aplikacja Nasz Bank instalowała się bez problemu a tutaj to porażka.
    • Wypowiedz się
1 2 3 4 5 »