Ocena instytucji

62%
Skorzystałoby ponownie: 1778
38%
Nie skorzystałoby ponownie: 971
Zobacz statystyki
PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Ocena użytkowników

62%
Skorzystałoby ponownie: 1778
38%
Nie skorzystałoby ponownie: 971

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 782
    • Głosy negatywne: 631
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 820
    • Głosy negatywne: 235
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 176
    • Głosy negatywne: 105

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
61%
39%
Jak oceniasz pracowników?
62%
38%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
54%
46%

Opinie o PKO Bank Polski

Korzystasz z usług PKO Bank Polski? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o PKO Bank Polski

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o PKO Bank Polski

  • mac

    , w dniu 06.12.2022Ocena:
    Oszuści. Na koncie oszczędnościowym wg...

    ...infolinii miało być promocyjne oprocentowanie 8%, a dostałem podstawowe 2%. Pieniądze szybko zabrałem z tego banku. Czują się bezkarni . Co na to KNF?

    Ta opinia jest przydatna
    • HERO

      , w dniu 06.12.2022
      W ipko jest widoczne w końcu oprocentowanie promocyjne, jezeli to są faktycznie nowe środki.
    • Wypowiedz się
  • Zofia

    , w dniu 01.12.2022Ocena:
    By porozmawiać z konsultantem, trzeba najpierw z...

    ...botem rozmawiać, chyba że mówisz po rosyjsku lub ukraińsku, wtedy od razu łączysz się z konsultantem. Zwykłe odblokowanie dostępu aplikacji internetowej trwa już 24 i raczej nie zostanie dziś załatwione, podczas, gdy w innym banku ostatnio trwało to tylko kilka minut. Nie polecam !!!

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • ANIA

    , w dniu 30.11.2022Ocena:
    Bardzo miła i kompetentna Pani Iza. Wszystko...

    ...wyjaśniła i doradziła na pewno tam wrócę.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • niezadowolony klient

    , w dniu 30.11.2022Ocena:
    Gdybym nie była związana jednym produktem z tym...

    ...bankiem, na pewno nie związałabym się z tą instytucją, gdzie obsługuje się klientów jak za czasów komuny. Każda moja wizyta to minimum 30 minut oczekiwania przy pełnym obłożeniu kas i jednej osobie obsługiwanej. Pozostałe Panie chodzą, plotkują i to tak trwa i trwa a człowiek...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • max

      , w dniu 06.12.2022
      Popieram opinię. Niekompetencja obsługi w Oddziałach i na infolinii.
    • Wypowiedz się
  • Joanna Perłowska

    , w dniu 30.11.2022Ocena:
    Serdecznie polecam panią Małgorzatę...

    ...Agacińską, która zajmuje się klientami Bankowości Osobistej. Pani Małgosia jest bardzo miłą, a przede wszystkim kompetentną i pomocną osobą.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii