NC+
NC+

Ocena instytucji

17%
Skorzystałoby ponownie: 72
83%
Nie skorzystałoby ponownie: 353
Zobacz statystyki
NC+

NC+

Ocena użytkowników

17%
Skorzystałoby ponownie: 72
83%
Nie skorzystałoby ponownie: 353

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 72
    • Głosy negatywne: 353
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
16%
84%
Jak oceniasz pracowników?
18%
82%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
20%
80%

Opinie o NC+

Korzystasz z usług NC+? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o NC+

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o NC+

  • jola

    , w dniu 10.04.2021Ocena:
    chcę odblokować 2 dekoder kartą z głównego...

    ...nie idzie a dodzwonić się do nich to chyba może tylko pis

    Ta opinia jest przydatna
  • jola

    , w dniu 10.04.2021Ocena:
    bardzo nie rzetelna usługa 2 odbiornik musi co 3...

    ...dni odblokowywać kartą z głównego dekodera swój odbiornik a dodzwonić się do nc+ do bajka

    Ta opinia jest przydatna
  • Grzegorz

    , w dniu 09.04.2021Ocena:
    Złodzieje,oszuści,brak konkretnych odpowiedzi na...

    ...pytania z kad są rachunki naliczane Place po 300zl nie wiadomo za nic jeszcze wciskają kit ze netfix był uruchomiony Porażka Zrywam umowę Jeśli nie chcecie problemów i wydawania pieniędzy nie wiadomo za co omijajcie tego operatora z daleka A Pa i siedzącą w punkcie Alfa Grudziądz...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Grzegorz

    , w dniu 09.04.2021Ocena:
    Mam bardzo zle doświadczenia z tą telewizja!

    Wykupiłem pakiet za który miałem płacić 99zl od ponad półtora roku żaden z moich rachunków tak nie wygląda! Co miesiąc mam inny rachunek Np. 160zl 385zl 235zl itd. Byłem w marcu w punkcie obsługi klienta powiedziano mi ze mam uruchomiony netflix czego nie robiłem Ok.przymknolem oko...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Agata

    , w dniu 02.04.2021Ocena:
    nie polecam tego operatora, za tą cenę maskara,

    dekoder ciągle się psuje, multiroom to jakaś masakra, telewizja ciągle przerywa, obsługa żenująca.Jak telewizja nie działa trzeba odłączać dekoder i udać się do punktu. Coś takiego jak serwis nie istnieje!!!!

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
1 2 3 4 5 »