Ocena instytucji

8%
Skorzystałoby ponownie: 60
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 673
Zobacz statystyki
MultiMedia

MultiMedia

Ocena użytkowników

8%
Skorzystałoby ponownie: 60
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 673

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 60
    • Głosy negatywne: 673
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
12%
88%
Jak oceniasz pracowników?
11%
89%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
11%
89%

Opinie o MultiMedia

Korzystasz z usług MultiMedia? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o MultiMedia

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o MultiMedia

  • Ppp

    , w dniu 16.10.2019Ocena:
    Przestrzegam przed tą instytucją. Klient jest...

    ...traktowany jak śmieć. Po umówieniu mnie po raz kolejny z serwisantami firmy na godzinę 15 przez co musiałem zwolnić się z pracy, serwisant dzwoni po godzinie 13 , że on przyjedzie o 14 i albo mi pasuje albo nie przyjedzie wcale. No komedia i porażka. Jak najdalej od tej firmy.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Slajmi74

    , w dniu 16.10.2019Ocena:
    Podczas przedłużenia umowy na Internet i TV w...

    ...pakiecie, konsultant wyraźnie poinformował, że zostanie wprowadzona korekta do umowy, ustalająca wysokość kwoty pierwszej faktury nowej umowy. Po 4 miesiącach firma Multimedia wyłączyła usługi (pomimo opłacanych, zgodnie z umową, co miesięcznych faktur) i wszczęła postępowanie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Amitaba

    , w dniu 10.10.2019Ocena:
    Bardzo żałuję, że przedłużyłam umowę.

    Fatalna jakość usług, obsługa klienta najgorsza, kontakt fatalny, umowa niezgodna z zawartą telefonicznie, sprzęt awaryjny, usługi zawodzą.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • życzliwy

    , w dniu 09.10.2019Ocena:
    widać że multimedia polska stosuje metody nie...

    ...eleganckie .Oferta programowa kiepska internet nie lepszy .A obsługa klienta tragedia brak elementarnej wiedzy ,a przedstawiciel handlowy tej firmy jest na natrętny . może w konkurencja wy musi na multimedia polska traktowanie abonenta .A jak nie to abonent odejdzie do konkurencji .

    Ta opinia jest przydatna
  • Klient

    , w dniu 30.09.2019Ocena:
    Wielka porażka. Przedemna 10 osób. Siedzę już...

    ...godzinę i 20 minut. Panienki z okienka obsługują 1 osobę przez średnio 40minut. Mam nadzieje ze przed 17 godzina wyjdę z tego bajzlu.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii