Ocena instytucji

8%
Skorzystałoby ponownie: 60
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 673
Zobacz statystyki
MultiMedia

MultiMedia

Ocena użytkowników

8%
Skorzystałoby ponownie: 60
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 673

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 60
    • Głosy negatywne: 673
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
12%
88%
Jak oceniasz pracowników?
11%
89%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
11%
89%

Opinie o MultiMedia

Korzystasz z usług MultiMedia? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o MultiMedia

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o MultiMedia

  • Młody

    , w dniu 28.05.2015Ocena:
    ZWYKLI ZŁODZIEJE!!!! 1. Mimo rezygnacji z usług...

    ...dodatkowych typu Multisaver czy Emil - Bezpieczny Internet nadal naliczają pieniądze!! Rezygnacja z usług możliwa tylko od następnego okresu rozliczeniowego (czyli po otrzymaniu faktury i sprawdzeniu specyfikacji zbiorczej, wykonaniu telefonu w celu rezygnacji z usługi - wyłączenie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    14Przydatność opinii
    • Zawiedziony

      , w dniu 25.02.2018
      Od samego początku jestem w MM (pewno ponad 10 lat) i zawsze na początku było trzeba wyłączać usługi typu MultiSaver, czy podobne. Ostatnio w grudniu 2017 przedłużałem umowę i szczególnie zwróciłem uwagę na te dodatki. Pani mnie zapewniła, że nic nie muszę dodatkowo robić, dzwonić itd. Pięknie, ale na punkt, że "promocja specjalnie na zatrzymanie klienta" zawiera wymuszona usługę Emil za 1PLN za pierwsze 2 miesiące, a potem po 15PLN to istne naciąganie. Pamiętajcie, jak nie macie czasu nie podpisujcie niczego bez dokładnego przeczytania wszystkich punktów ze zrozumieniem. Nie jesteś czegoś pewien, to pytaj. Po to ten gość z drugiej strony jest. Ewidentnie to jest moja wina, ale za [niestety] dwa lata żegnam MM=naciągacze.
    • Aaa

      , w dniu 30.11.2018
      Również nie polecam. Na szczęście już nie korzystam z ich usług.
    • Wojtek

      , w dniu 03.12.2018
      Na wszystkie wyłączenia ich dobrodziejstw żądajcie potwierdzeń. Mi przypomnieli że niepłacę za coś czego niechciałem i co odmówiłem po 10 miesiącach gdy narusł rachunek. Reklamacji nie uznali
    • Kropek

      , w dniu 09.05.2019
      Co do usługi Emil, juz po raz kolejny po zgłoszeniu mojej dyspozycji wyłaczenia usługi Save Media oraz Emil, wyłaczają tylko Savemedia, po czym na kolejnej fakturze otrzymuje informację, że mama naliczoną usługę Emil. To jakaś kpina, skoro klient zgłasza wyłaczenie obu usług to chyba obie nalezy wyłączyć. Potem mnóstwo zachodu ze zgłaszaniem reklamacji, oczywiście podwyżony rachunek i tak trzeba zapłacić zanim zrobią korektę faktury.
    • Krzyś

      , w dniu 17.11.2019
      Dla mnie telekomunikacyjna firma, która podpisuje umowę na czas określony a po jej zakończeniu winduje stawki do poziomu 10 x cena rynkowa usługi to firma działająca na zasadzie cwaniaków polujących na nieuważnych klientów. Chamstwo i tyle.
    • Wypowiedz się
  • Żaneta

    , w dniu 26.03.2017Ocena:
    masakra zrezygnowałam z umowy zadzwoniono do mnie...

    ...z prośba o wysofanie rezygnacji - za to zaproponowano mi dekoder z nagrywarką, ..dobrałem też dodatkowy internet.. wszystko za 93PLN w chwili obecnej nie mam nowego dekodera bo wmawiają mi że zgodziłem sie na router z W-F Pan dzwonił 5 razy - wszystko obiecywał a w ostatniej rozmowie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii
    • Żaneta

      , w dniu 26.03.2017
      dodam że każdą FV dostsaje inną zrezygnowałam z Faktur papierowych a i takje dostaje oszusci
    • Liliana

      , w dniu 14.04.2017
      Mam obecnie problem z Multimediami i chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Zostałam naciągnięta i oszukana.
    • ZANETA

      , w dniu 14.04.2017
      Ja również. 793502009
    • Wypowiedz się
  • szer.

    , w dniu 05.10.2015Ocena:
    Ludzie o co wam chodzi z tym internetem? Posiadam...

    ...pakiet TV+60 MB za 69.99. Telewizja może bez szału ale ja nie oglądam tv tylko żona:) Co do internetu to jest wyśmienity! Mieszkam w Kętrzynie . O każdej porze na speedtestach uzyskuje 58-61 MB. Pingi w grach rewelacyjne stabilne bez lagów dodam że gram codziennie w gry sieciowe...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Lagi na Cs'ie od 5 lat

      , w dniu 10.10.2015
      pan cos ćpał ? jest pan chyba jedynym czlowiekem zadowolonym z tego internetu
    • Bedj_Ape

      , w dniu 24.01.2016
      Może podłączony internet przez kabel działa jako tako, Ale po co Filrma poleca pakiet 60 mb/s z "super modemem" z wbudowanym routerem wifi który w rzeczywistości działa jak za przeproszeniem kupa?! zasięg może cztery metry, zrywane połączenie i wciskają kit że to nie ich wina...
    • Jerzy

      , w dniu 01.10.2018
      Chyba trochę się zmieniło. Ja mam internet 120Mbit/s i chodzi bardzo stabilnie. Rotuer wifi megamocny. W mieszkaniu we wszystkich pomieszczeniach pełny zasięg. Około 90m2. Uruchamia się bardzo długo bo kilka dobrych minut, ale nie ma to większego znaczenia bo na razie jest stabilnie i nie ma potrzeby restartować.
    • Wypowiedz się
  • wojtek

    , w dniu 10.02.2015Ocena:
    od 2óch lat mam Multimedię i jest Bardzo .O.K.

    Stałe bezawaryjne łącze,stały abonament,doskonały kontakt mailowo / telefoniczny .... zostaję z Nimi na dłuższy czas...o ile Nas Władimir nie zniszczy

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
    • m8ms

      , w dniu 11.02.2015
      lepiej zostań... bo odejście nie jest łatwe, wbrew temu co sugeruje umowa.
    • wojtek

      , w dniu 11.02.2015
      byłem ,dowiadywałem się.Na miesiąc wcześniej składasz wypowiedzenie i po sprawie. A jeśli nie-to załatwiasz sprawę ..... jak w Charlie Hebdo !
    • Mateusz :)

      , w dniu 01.07.2015
      Ja też nie miałem problemu z Multimedią. Teraz tylko mam mobilne gówno z Cyfrowego Polsatu/Plusa. Kiedyś miałem net z MM 6mb + czyli down ok 600-800kb/s a up to tak 0,75kb/s czasem 102kb/s i mi było ok. Później powiększyłem sobie prędkość do 120mb/s czyli down 11-12mb/s a up ok. tak 7-8mb/s ale kiedy się przeprowadziłem do domku jednorodzinnego to nie było światłowodów a nie było mnie stać na takie drogie zabawki, ale kiedy zarobiłem to wezwałem fachowca i zrobił mi światłowód. Znów mam neta z MM 120mb/s i płace za niego 89,90zł/m-c ijestem zadowolony :)
    • Wypowiedz się
  • Omijać z daleka!

    , w dniu 07.08.2019Ocena:
    Starsza Pani w mojej rodzinie płaciła im od lat...

    ...za kablówkę i telefon. Kiedy była w szpitalu bez ostrzeżenia zmienili opłatę na 250 zł! Kiedy kontaktowałem się w jej sprawie z nimi telefonicznie pytając o jakiś podstawowy pakiet, najtańsze co znaleźli to za 90 zł. Po rezygnacji z usług okazało się, że dało się jednak...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Aga

      , w dniu 12.08.2019
      To się nazywa złodziejstwo. Dobrze że jest konkurencja. Jak mi się kończy umowa to nigdy nie mogę dostać niższego abonamentu. Poprzez infolinię tylko drożej. Żenada. Na szczęście jest konkurencja....
    • Mal

      , w dniu 22.08.2019
      To prawda, Doswiadczylam tego na własnej skórze
    • Michał

      , w dniu 28.10.2019
      Polecam Premium mobile. Umowy tylko na 1 miesiąc. I wszystko działa jak nalezy. Internet z Plusa hula jak nie wiem. W razie czego 1 miesiąc wypowiedzenia i można odejść . Nie wiążesz się umowa.
    • Wypowiedz się