Ocena instytucji

8%
Skorzystałoby ponownie: 59
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 673
Zobacz statystyki
MultiMedia

MultiMedia

Ocena użytkowników

8%
Skorzystałoby ponownie: 59
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 673

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 59
    • Głosy negatywne: 673
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
12%
88%
Jak oceniasz pracowników?
12%
88%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
11%
89%

Opinie o MultiMedia

Korzystasz z usług MultiMedia? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o MultiMedia

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
25 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o MultiMedia

  • __pl

    , w dniu 16.11.2019Ocena:
    złodziejstwo od przedstawicieli jak i w biurze,

    kto się dał nabrać haha niech ma, ryzyko wielkie jak ktoś ma teraz podpisać umowę a firmę ma przejąć vectra

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Anonim

    , w dniu 13.11.2019Ocena:
    Cały czas problem z internetem. Albo WI-FI nie...

    ...działa, albo w ogóle trzeba cały czas resetować. Rozumiem jakby zdarzyło się to tylko kilka razy, ale z Multimedią to codzienność. Do kablówki nie mam większych zastrzeżeń, jest w porządku. Ale Dekoder IPS 3000 to jakaś komedia. Grzeje się pomimo tego że jest wyłączony, a...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Ezox

    , w dniu 11.11.2019Ocena:
    Beznadzieja, totalna amatorszczyzna awaria goni...

    ...awarię nie ma miesiąca aby coś nie nawalilo. Okradacie ludzi biorąc pieniądze za coś czego nie jesteście w stanie zapewnić!!!

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Piotr

    , w dniu 11.11.2019Ocena:
    Jestem strasznie niezadowolony z obsługi.

    Internet bezprzewodowy wifi nie działa. Obsługa klienta powiedziała ze nie gwarantują ze wifi będzie działało pomimo ze za wifi płace, ich rada: proszę dokupić swój własny router. Nie polecam!

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • MK

    , w dniu 10.11.2019Ocena:
    Brak tv i Internetu Warszawa ursynów. Brak...

    ...informacji co się dzieje około 22:00 zaginął sygnał.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Aaaaa

    , w dniu 09.11.2019Ocena:
    Awaria tvp i brak internetu porażka za często za...

    ...co się płaci

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • MarekMarko

    , w dniu 08.11.2019Ocena:
    W Olsztynie ciagle systematycznie co dwa tygodnie...

    ...awaria TVP i internetu napis na ekranie brak sygnału zdarza się to notorycznie

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Natka

    , w dniu 07.11.2019Ocena:
    Banda oszustów. Dwa tygodnie montuja mi kablowke...

    ...internet dzwonię i pytam o technika i się okazuje że jakieś błędy sawumowie. złodzieje!!!!! Wczoraj dzwoniłam dopytać co i jak i NIBY WSZYSTKO SIĘ ZGADZALO

    Ta opinia jest przydatna
  • Ja

    , w dniu 06.11.2019Ocena:
    Mi kiedyś pani w obsłudze w Augustowie specjalnie przyjęła rezygnację

    Mi kiedyś pani w obsłudze w Augustowie specjalnie przyjęła rezygnację ze zła data( różnica kilku dni) i żebym nie zadzwonił do centrali zapłaciłbym 950 zł kary za zerwanie umowy .PORAZKA!!!

    Ta opinia jest przydatna
  • Michał

    , w dniu 03.11.2019Ocena:
    Jestem abonentem multimedia od sierpnia 2019 roku.

    Od samego początku problemy. Podłączenie musiałem we własnym zakresie starać się o odczepienie kabla z UPC. Średnio raz w tygodniu dzwonie do obsługi technicznej z informacjami o niedzialajacych kanałach telewizyjnych tzw pikseloza. Internet prędkość w umowie 120MB/s, mam........zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • Apoco

      , w dniu 10.11.2019
      Mam tylko internet z Multimedii i jest OK, rzadko coś się zdarza. Ale czytając te opinie, nie skuszę się na więcej. A myślałem jeszcze o TV.
    • Wypowiedz się
  • u lalala

    , w dniu 29.10.2019Ocena:
    Multimedia Polska bania u cygana do rana :))))

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • porażka

    , w dniu 24.10.2019Ocena:
    porażka, od techników po obsługę klienta w...

    ...biurze - bezmózgie blondynki

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • :) balbla bla

      , w dniu 29.10.2019
      hahhahahaha , to jest MM
    • Wypowiedz się
  • Klijent

    , w dniu 21.10.2019Ocena:
    Dwa lata temu zawarłam umowę z przedstawicielem...

    ...firmy w Kaliszu byłam zadowolona z oferty do czasu rozwiązania umowy, udostępniony sprzęt oddałam zgodnie z wyznaczonym w umowie terminem mimo to została mi naliczona kara w wysokości 150 zł. Złożyłam reklamację która została rozpatrzona negatywnie i tak zabezpieczona prawnie że...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Joachim

    , w dniu 21.10.2019Ocena:
    Jutro rozwiązuje umowę. I tak byłem cierpliwy ,

    nie potrafią nawet skutecznie umówić mnie z technikami.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Ppp

    , w dniu 16.10.2019Ocena:
    Przestrzegam przed tą instytucją. Klient jest...

    ...traktowany jak śmieć. Po umówieniu mnie po raz kolejny z serwisantami firmy na godzinę 15 przez co musiałem zwolnić się z pracy, serwisant dzwoni po godzinie 13 , że on przyjedzie o 14 i albo mi pasuje albo nie przyjedzie wcale. No komedia i porażka. Jak najdalej od tej firmy.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Slajmi74

    , w dniu 16.10.2019Ocena:
    Podczas przedłużenia umowy na Internet i TV w...

    ...pakiecie, konsultant wyraźnie poinformował, że zostanie wprowadzona korekta do umowy, ustalająca wysokość kwoty pierwszej faktury nowej umowy. Po 4 miesiącach firma Multimedia wyłączyła usługi (pomimo opłacanych, zgodnie z umową, co miesięcznych faktur) i wszczęła postępowanie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Amitaba

    , w dniu 10.10.2019Ocena:
    Bardzo żałuję, że przedłużyłam umowę.

    Fatalna jakość usług, obsługa klienta najgorsza, kontakt fatalny, umowa niezgodna z zawartą telefonicznie, sprzęt awaryjny, usługi zawodzą.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • życzliwy

    , w dniu 09.10.2019Ocena:
    widać że multimedia polska stosuje metody nie...

    ...eleganckie .Oferta programowa kiepska internet nie lepszy .A obsługa klienta tragedia brak elementarnej wiedzy ,a przedstawiciel handlowy tej firmy jest na natrętny . może w konkurencja wy musi na multimedia polska traktowanie abonenta .A jak nie to abonent odejdzie do konkurencji .

    Ta opinia jest przydatna
  • Klient

    , w dniu 30.09.2019Ocena:
    Wielka porażka. Przedemna 10 osób. Siedzę już...

    ...godzinę i 20 minut. Panienki z okienka obsługują 1 osobę przez średnio 40minut. Mam nadzieje ze przed 17 godzina wyjdę z tego bajzlu.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • anna

    , w dniu 30.09.2019Ocena:
    okropność cena co roku wzrasta a jakość...

    ...usługi spada ! nie polecam nikomu !

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • Klient 007

    , w dniu 16.09.2019Ocena:
    W Augustowie też nie lepiej,obsługa totalne...

    ...dno,tylko w...wić człowieka potrafia.nie polecam.dziwie się że to jeszcze istnieje.

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • Mat

    , w dniu 12.09.2019Ocena:
    Masakra totalna szkoda gadać !

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Lucad1983

    , w dniu 10.09.2019Ocena:
    Najgorsza banda szumowin z jaką kiedykolwiek...

    ...miałem do czynienia. Odradzam wszystkim !!!

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
  • Seba

    , w dniu 06.09.2019Ocena:
    TOTALNE dno. Mam tylko Internet i mam awarie...

    ...średnio raz na tydzień. 5.09.19 internet padł o 14tej. Jest 14ta 6 września. Internetu brak. W ciągu roku miałem 39 takich przypadków. To ma być dostawca Internetu?? To jest KANAL i jest to delikatne i bardzo cenzuralne określenie. Zrywam umowę z tymi *******.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • DOROTA

    , w dniu 04.09.2019Ocena:
    Wczoraj zadzwoniła Pani z utrzymania klienta i...

    ...poinformowała mnie,że jak nie skorzystam z promocji bądź nie wypowiem umowy to od stycznia 2020umowa przechodzi na czas nieokreślony i UWAGA BĘDĘ PŁACIĆ MIESIĘCZNIE ABONAMENTU W GRANICACH 600,00ZŁ(mam 12 mb ),ruter nie zmieniany od 14 lat.Myślałam, że to żart a dzisiaj Pani z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • Irena Sypniewska

      , w dniu 15.09.2019
      No cóż darmowy internet już nie długo, co więc zrobią te firmy, jakoś próbują jeszcze za nasze pożyć
    • Wypowiedz się