Ocena instytucji

79%
Skorzystałoby ponownie: 1132
21%
Nie skorzystałoby ponownie: 274
Zobacz statystyki
ING Bank Śląski

ING Bank Śląski

Ocena użytkowników

79%
Skorzystałoby ponownie: 1132
21%
Nie skorzystałoby ponownie: 274

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 655
    • Głosy negatywne: 201
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 340
    • Głosy negatywne: 42
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 137
    • Głosy negatywne: 31

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
80%
20%
Jak oceniasz pracowników?
82%
18%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
76%
24%

Opinie o ING Bank Śląski

Korzystasz z usług ING Bank Śląski? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o ING Bank Śląski

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o ING Bank Śląski

  • Tomek

    , w dniu 31.05.2020Ocena:
    ING znalazł prosty sposób na wyłudzanie danych...

    ...najpierw robią promocje, że dają pieniądze za założenie konta, które rzekomo można założyć przez smartfona lub internet co jest nieprawdą przy smartfonie jak podamy dane i zeskanujemy dowód to pokazuje, że nie mogą zweryfikować naszej tożsamości to ciekawe bo mają już skan...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • anonimka9

    , w dniu 19.05.2020Ocena:
    Niestety ciągle niby coś zmieniają na lepsze, a...

    ...efekt tego taki, że już nic nie działa i to nie tylko na telefonia ale także na komputerze. Nawet przelewów już nie można zrobić. Porażka

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Inggowno

    , w dniu 15.05.2020Ocena:
    Call czar zmieniają mi PIN do bankowości mobilnej. Poprzednie byłam w

    Call czar zmieniają mi PIN do bankowości mobilnej. Poprzednie byłam w domu i normalnie na info linii odblokowałam, ale ostatni raz byłam w tramwaju i musiałam kupić bilet, za 1 bilet zapłaciłam , ale na 2 zablokowała się aplikacja mobilna - zmów niepoprawny PIN. Jechałam przez całe...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Zniesmaczona

    , w dniu 13.05.2020Ocena:
    żenada wiecznie strona czy aplikacja jest...

    ...naprawiana jak potrzeba kasy to nie ma szans nawet żeby sie zalogować TO JEST ŚMIECHU WARTE

    Ta opinia jest przydatna
  • Rk

    , w dniu 11.05.2020Ocena:
    Jak długo jeszcze ING przed logowaniem będzie...

    ...wyświetlała napis '#zostańwdomu' Czyli ludzie mają siedzieć w domu, nie pracować, nie rozkręcać gospodarki, i najlepiej to brać kredyty w bankach żeby przetrwać!

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii