Ocena instytucji

41%
Skorzystałoby ponownie: 306
59%
Nie skorzystałoby ponownie: 387
Zobacz statystyki
Idea Bank

Idea Bank

Ocena użytkowników

41%
Skorzystałoby ponownie: 306
59%
Nie skorzystałoby ponownie: 387

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 199
    • Głosy negatywne: 331
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 59
    • Głosy negatywne: 27
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 48
    • Głosy negatywne: 29

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
36%
64%
Jak oceniasz pracowników?
38%
62%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
39%
61%

Opinie o Idea Bank

Korzystasz z usług Idea Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Idea Bank

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Idea Bank

  • morf

    , w dniu 25.09.2020Ocena:
    chcesz zamknąć konto? Gratuluje - musisz iść...

    ...do nielicznych placówek w Polsce, aby to zrobić, bo jak założysz internetowo to pisemnie tego nie zrobisz, bo nie mają wzoru podpisu. A przez konto internetowe tego nie zrobisz...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Były pracownik banku Millennium, NZWBK i Plus Banku

      , w dniu 29.09.2020
      Tak jest w każdym banku. Twoja negatywna ocena i odpowiedź nie powinna mieć tu miejsca.
    • Wypowiedz się
  • andrzej

    , w dniu 24.09.2020Ocena:
    wielka porażka załatwiałem sprawę w placówce...

    ...banku na Targowej ,stałem w kolejce ok 1 godziny , tak załatwili sprawę że bankowości internetowej nic nie działa ,niby brak umowy , a umowę podpisałem w placówce banku . TRAGEDIA

    Ta opinia jest przydatna
  • Andre

    , w dniu 23.09.2020Ocena:
    Byłem w placówce Banku w Warszawie ,

    odblokowałem dostęp do bankowości podpisałem kilka dokumentów , przychodzę do domu a tu nic ,nie działa ,dzwonię na infolinie , nie mają dokumentów z placówki , sprawa do wyjaśnienia , dzisiaj to już 2 dzień . Nie polecam tego banku , więcej nerwów niż pozytku.

    Ta opinia jest przydatna
  • Były pracownik Millennium, BZ WBK, Plus Bank

    , w dniu 01.09.2020Ocena:
    W czwartek Bank zmusił mnie do zamknięcia konta...

    ...firmowego. Z rana były problemy z przelewami. Wpłaciłem pieniądze w bankomacie, za zwyczaj księgowały się na koncie po ok 15 - 30 minutach. Ale nie tym razem, pojechałem w między czasie do hurtowni po towar. Po 1h i 15 min pieniędzy nadal nie było na koncie a stałem już przy...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
  • Gr

    , w dniu 28.08.2020Ocena:
    Zablokowałem sobie dostęp do konta przez...

    ...trzykrotne wpisanie złego hasła. Efekt 40 min podróży do placówki, 2h oczekiwania w kolejce, w której stały oprócz mnie dwie osoby. No i powrót 40 min. Super nieprawdaż? Za pomocą infolinii nie można było odblokować konta z powodu nieaktualnego dowodu osobistego.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii