Ocena instytucji

12%
Skorzystałoby ponownie: 7
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 50
Zobacz statystyki
Generali Ubezpieczenia (Generali)

Generali Ubezpieczenia (Generali)

Ocena użytkowników

12%
Skorzystałoby ponownie: 7
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 50

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 7
    • Głosy negatywne: 50
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
18%
82%
Jak oceniasz pracowników?
15%
85%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
13%
87%

Opinie o Generali Ubezpieczenia (Generali)

Korzystasz z usług Generali Ubezpieczenia (Generali)? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Generali Ubezpieczenia (Generali)

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Generali Ubezpieczenia (Generali)

  • Daria

    , w dniu 14.04.2021Ocena:
    Nie polecam ubezpieczenia psa w Generali. W OWU...

    ...jest informacja, że trzeba przekazać epikryzę/ opis wizyty, kosztorys i paragon. Wysłałam komplet dokumentów, a pani prowadząca sprawę po ponad 2 tygodniach przysyła do mnie pismo o tym, że nie wypłacają mi odszkodowania, bo brakuje historia chorób psa, gdzie o tym w ogóle...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Kindzor

    , w dniu 08.04.2021Ocena:
    Brak słów co to Generali Ubezpieczenia jeśli...

    ...chodzi o szkodę z OC sprawcy. Oszuści i złodzieje ! Uwaga.

    Ta opinia jest przydatna
  • Jarecki

    , w dniu 07.04.2021Ocena:
    Średniowieczna firma, myślą, że klienci...

    ...złapią się na tanie haczyki. Jak jest nowa oferta to eldorado, a jak szkoda to infolinia widmo. Nie mają poczucia przyzwoitości i pojęcia o nowoczesnym biznesie... pomijając już personel

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Dawid Rudnicki

    , w dniu 30.03.2021Ocena:
    Firma z niewątpliwie z dobrze rozwiniętym...

    ...działem marketingu, niestety na tym pozytywy się kończą. Jeśli chodzi o szkody majątkowe, nie spełniają oczekiwań klientów, nie spełniają norm które kreuje rynek. Wyceny zanizone, brak podtswowej wiedzy technicznej, brak kontaktu z klientem. Może trafiłem na niekompetentną...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • emma

    , w dniu 29.03.2021Ocena:
    Ubezpieczenie psa w Generali w praktyce.

    Weterynarz ma wypisywać bardzo obszerne formularze i kosztorysy do KAŻDEJ wizyty. Osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie tego systemu chyba nie przewidziały, że pies może dostawać kroplówki i zastrzyki CODZIENNIE. Jest to naprawdę ogrom pracy papierkowej dla weterynarzy. Do tego...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • P.

      , w dniu 03.04.2021
      Niestety potwierdzam, u nas w przychodni to samo. Jeszcze dodam że agenci do momentu kupienia u nich ubezpieczenia potrafią odpisywać na maile z pytaniami nawet kilka razy dziennie, ale jak już kupi się ubezpieczenie i potem ma się pytania, to czeka się po kilka dni do tygodnia aż ktoś raczy odpisać....
    • Wypowiedz się