Opinie o Europejski Fundusz Leasingowy (EFL)
Korzystasz z usług Europejski Fundusz Leasingowy (EFL)? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!
Dodaj opinię o Europejski Fundusz Leasingowy (EFL)
Opinie użytkowników o Europejski Fundusz Leasingowy (EFL)
użytkownik
, w dniu 07.04.2021Ocena:Słaba obsługa. Mało płacisz i mało......dostajesz, nie nastawiaj się, że to jest dobra oferta. O wszystko trzeba dopytać. Każdą fakturę trzeba uważnie czytać. Prosić o wyjaśnienia. Słabo jak na tak wystandaryzowaną usługę.
EFL
, w dniu 08.04.2021Użytkowniku, pytać nie jest źle, jak nie wszystko jest dla nas jasne. Źle jest, jak się nie otrzymuje odpowiedzi; gdyby z tym był problem, proszę do nas napisać: dm@efl.com.pl.
Zespół EFL- Wypowiedz się
ed
, w dniu 29.03.2021Ocena:EFL nie polecam, leasing z tektury, ani się nie......obejrzysz i masz kary takie że ho ho. Faktury nie wyślą ale to ty zapłacisz karę. Moment i wypowiadają umowę zwłaszcza jak już dużo zapłaciłeś.
EFL
, w dniu 30.03.2021Szanowni Państwo, naszym zabezpieczeniem przed Klientami, którzy nie wywiązują się z umowy są zapisy umowne. W przypadku zaległości w płatnościach w pierwszej kolejności kontaktujemy się z Klientem SMS-owo i listownie, aby przypomnieć o braku wpłaty. W przypadku dalszego braku wpłaty staramy się kontaktować z Klientem, aby uzgodnić z nim indywidualnie dalsze warunki współpracy. Jeśli w Państwa sprawie procedura postępowania wyglądała inaczej, zachęcamy do kontaktu w wiadomości mailowej na adres: dm@efl.com.pl. Zespół EFLChojnice
, w dniu 09.04.2021"W przypadku dalszego braku wpłaty staramy się kontaktować z Klientem, aby uzgodnić z nim indywidualnie dalsze warunki współpracy." ... szanowny EFL .. tego punktu właśnie u Was nie ma, jest tylko SMS z windykacji, że do jutra wpłata albo zwrot sprzętu, na maile wysłane na kontakt odpowiadacie w ciągu 14 dni .. w tym czasie działa już windykacja, która nie chce rozmawiać, ani nie reaguje na prośby czy nawet deklaracje spłaty ... termin do jutra i koniec. Tak to wygląda. Nie ściemniaj, że jest inaczej.EFL
, w dniu 12.04.2021Chojnice, jeśli u Was takiej procedury nie było, prosimy o szczegóły na: dm@efl.com.pl. Zespół EFL- Wypowiedz się
krzys
, w dniu 25.03.2021Ocena:szukam osob oszukanych przez efl. robia wszystko......tylko zeby sie nie dogadac i kary lub zabranie sprzetu. u mnie wielokrotnie zlamali zapisy rodo. ponadto oddaje umowe do weryfikacji do UOKIK. im wiecej osob zrobi to samo tym wieksza szansa na odwdzieczenie sie im. rowniez probuje zainteresowac sytuacja program typu UWAGA. fphumarek@gmaik.com
1Przydatność opiniiEFL
, w dniu 26.03.2021Panie Krzysztofie, może jeszcze nic straconego, jeśli podzieli się Pan z nami szczegółami na dm@efl.com.pl, to sprawdzimy sytuację. Zaznaczamy, że tworzymy dokumenty zgodnie z prawem. Zespół EFLkrzys
, w dniu 01.04.2021napisalem maila do efl, zobaczymybedn
, w dniu 09.04.2021Odpowiedzą Ci za 2 tygodnie ... tzn skopiują i wkleją część regulaminu ... w EFL są naciski na "koszenie" kasy z kar, utopili niedawno wiele baniek w lipne leasingi na słupy, które ktoś u nich pozaciągał i teraz muszą odrabiać, bo "góra" poleci ze stołkówLuiza
, w dniu 11.04.2021Trudno mi się z tym nie zgodzić. Za przywrócenie umowy też płacisz słono. Jeszcze nie dawno byłam najlepszym klientem, przez wiele lat płaciłam terminowo. Teraz mi noga się podwinęła, czas pandemi chyba każdemu dał w kość. Uzyskałam statut dłużnika po tym jak nie zapłaciłam w terminie. Za przywrócenie umowy nie źle mnie złupili. Wieloletnia współpraca i zaufanie do tych ludzi została wystawiona na próbę... zawiodłam sie.Krystian F.
, w dniu 11.04.20213 i pół roku bez poślizgów, ostatnie 4 miesiące przydusiło mnie przez covid do betonu, ale zostało tylko 7 rat i wiecie co?... wyslalem mail trzy tygodnie temu z prośbą o jakąś zmianę terminu, deklarowałem że max do 30 dni zapłacę ... i nic, nie odpowiedzieli a w zeszły czwartek sms że mam czas do jutra bo w poniedziałek Windykacja i zwrot auta. Czort, pożyczyłem od znajomego i zaplacilem w piatek przelewem natychmiastowym i ... komedia. We wtorek przysłali że rusza windykacja. Zadzwonilem i mi powiedzieli, że... ksiegują co 3-4 dni i system może nie widzieć, chociaż kasa jest na koncie. Ale spoko, bo "mam prawo napisać reklamację i EFL rozważy nie naliczenie jakiś dodatkowych kar". Generalnie nikt
nie chce rozmawiać ... płać albo sierdalaj, takie przynajmniej podejście pracowników do klienta. EFL zszedł na psy.- Wypowiedz się
Adam
, w dniu 24.03.2021Ocena:1Przydatność opiniiEFL
, w dniu 24.03.2021Panie Adamie, Pana opinia jest dla nas krzywdząca. Nie naliczamy kar celowo. Proszę tego tak nie traktować. To jest nasze zabezpieczenie przed Klientami, którzy nie wywiązują się z umowy. Proszę do nas napisać: dm@efl.com.pl, kiedy poznamy szczegóły, postaramy się zaproponować rozwiązanie. Zespół EFLjan
, w dniu 08.04.2021Wysłanie maili wyjaśniających nic nie daje ... wasza windykacja przysyła maile z których jasno wynika, że EFL ma gdzieś, że może masz problemy z płynnością i chociaż chcesz się zobligować np na 7 dni, dostajesz info, że do jutra albo zwrot sprzętu. Daleko Wam np do VW Leasing czy innych, którzy na dzień dobry pytają co się dzieje i jak widzimy możliwości spłaty.EFL
, w dniu 12.04.2021Panie Janie, nasze badania pokazują, że Klienci są zadowoleni i chwalą nas zwłaszcza za pomoc w czasie pandemii - ponad 90%. Jeśli miał, ma Pan kłopot z płatnością należy nam zgłaszać wcześniej, wtedy będzie możliwe wypracowanie jakiegoś rozwiązania, np. wydłużenia terminu. W momencie, kiedy nie dostajemy wpłaty, przypominamy się SMS-em i listowie, dajemy dodatkowe 5 dni na uregulowanie płatności. Zabranie sprzętu jest ostatecznością. Zespół EFL- Wypowiedz się