Opinia klienta o firmie:
Agnieszka Osińska, 07.12.2022
UWAGA: przestrzegam przed tym bankiem. Od ponad 20 dni bank nie wie, gdzie ma moje pieniądze. Przelew na ponad 10 tysięcy euro utknął w eterze. Dziesiątki wykonanych telefonów na infolinie, wizyty w banku, odsyłanie do mitycznej centrali. Ten bank jest tak zły, że nawet dyrektor oddziału w Gdańsku nie może uzyskać jednoznacznej informacji co stało się z pieniędzmi. Jedyna odpowiedź powtarzana jak mantra, to NIE WIEMY i NIC NIE MOŻEMY ZROBIĆ. Bank korzysta z pośredników nad którymi nie ma żadnej kontroli a uzyskanie jakichkolwiek informacji jest praktycznie nie możliwe. Dziesiątki wykonanych telefonów (myślę już ponad 100), godziny spędzone na bezsensownych rozmowach i ogrom stresu. OSTRZEGAM, to jest bank, który nie wie, gdzie ma pieniądze klienta!!!
Odpowiedz na tą opinię