Ocena instytucji

13%
Skorzystałoby ponownie: 98
87%
Nie skorzystałoby ponownie: 594
Zobacz statystyki
BNP Paribas

BNP Paribas

Ocena użytkowników

13%
Skorzystałoby ponownie: 98
87%
Nie skorzystałoby ponownie: 594

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 71
    • Głosy negatywne: 586
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 17
    • Głosy negatywne: 4
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 10
    • Głosy negatywne: 4

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
15%
85%
Jak oceniasz pracowników?
17%
83%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
12%
88%

Opinie o BNP Paribas

Korzystasz z usług BNP Paribas? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o BNP Paribas

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o BNP Paribas

  • Olka

    , w dniu 18.01.2022Ocena:
    Śmieszny ten bank. Dzwonią do mnie, odbieram po...

    ...czym przez 2 minuty leci muzyka i słyszę "za chwilę nastąpi połączenie z konsultantem" ... Rozumiem że jakbym ja dzwoniła to takie oczekiwanie mogłoby mieć miejsce, ale oni dzwonią i każą czekać, niepoważne...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Minetka

      , w dniu 19.01.2022
      Tak jest nie tylko w BNP.Wiele firm tak postępuje.Dzwonią do potencjalnych klientów i każą czekać.To szczyt bezczelności i chamstwa.Ja rozłączam się od razu.
    • Wypowiedz się
  • galante

    , w dniu 12.01.2022Ocena:
    Odkupię każdą ilość punktów MyBenefit.

    Zapraszam tel. 602 755 817 zbigaw@op.pl

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Były wkrótce klient

    , w dniu 11.01.2022Ocena:
    Ten bank z dnia na dzień jest coraz gorszy.

    Kupiłam ubezpieczenie zdrowotne, za 140zł miesięcznie, a miałam podpięte za 70zł. Napisałam reklamację, to mi babka odpisała, że nie wypłaca mi odszkodowania... nic o odszkodowaniu nie pisałam... Chciałam zwrotu kasy za ten czas, gdzie nie mogłam korzystać z tego za co...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Była klientka

    , w dniu 11.01.2022Ocena:
    Jeśli to jest "bank zmieniającego się świata",

    to świat zmienia się na gorsze. Zamknięcie konta - jakże skomplikowana procedura, która kosztowała mnie 3 wizyty w oddziale. Albo zamknięte wbrew informacjom na stronie i na drzwiach, albo niekompetentna obsługa, która nie potrafi nawet sprawdzić roku na wyciągu, albo brak możliwości...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Zrezygnowany

    , w dniu 10.01.2022Ocena:
    Najgorszy bank, z jakim miałem w ogóle do...

    ...czynienia. Kompletny brak kompetencji oraz elementarnej wiedzy. W żadnej kwestii nie można uzyskać odpowiedzi na najprostszych nawet pytania. każe udać się do punktu, a w punkcie nic nie wiedzą. Na żadne z pytań, nawet tych banalnych nie znają, bądź nie chcą znać odpowiedzi i w...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii