Ocena instytucji

72%
Skorzystałoby ponownie: 25
28%
Nie skorzystałoby ponownie: 9
Zobacz statystyki
Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)

Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)

Ocena użytkowników

72%
Skorzystałoby ponownie: 25
28%
Nie skorzystałoby ponownie: 9

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 19
    • Głosy negatywne: 8
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 1

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
82%
18%
Jak oceniasz pracowników?
78%
22%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
83%
17%

Opinie o Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)

Korzystasz z usług Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Volkswagen Bank direct (VW Bank direct)

  • klient

    , w dniu 20.01.2020Ocena:
    Mieliście jeden z najlepszych systemów. Teraz...

    ...tracę pół dnia żeby zrobić przelew. Bardzo długo czeka się na otworzenie systemu. Jak już otworzy to wielokrotnie nie można się doczekać swoich danych czyli stanu konta itd. Nieraz udaje to się po 3-4 zamknięciu i ponownym 3-4 logowaniu.

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
  • anty VWB

    , w dniu 09.11.2019Ocena:
    Co za SYF !!! Nie dość, że wyłączą dostęp...

    ...przez internet, wyłączą serwis telefoniczny, konsultanci nie pracują w weekendy to jeszcze nie można zapłacić kartą !!! To jest już naprawdę przegięcie pały. Opłata 50 zł za kartę pobrana szybciutko - 1,5 miesiąca przed wydaniem ale aktywacji nie można przeprowadzić żadną...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    16Przydatność opinii
  • Krzysiek

    , w dniu 07.05.2016Ocena:
    Totalna KICHA z tymi PRACAMI SERWISOWYMI. Z...

    ...pewnością nie jest to bank 24/7 tylko 7/24 czyli siedem godzin na dobę.

    Ta opinia jest przydatna
    60Przydatność opinii
  • pm

    , w dniu 11.12.2014Ocena:
    Byłem zadowolony. I już nie jestem - od czasu...

    ...wprowadzenia granicznej godziny przelewu do innego banku do 14:15. Wręcz mam dość ich usług. Powód to celowe wstrzymywanie zaksięgowania na rachunku wpływów do godziny 14:15, po której nie można już przelać środków do innego banku. Środki zawsze pojawią się chwilę po 14:15 i...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    79Przydatność opinii
    • szara mysz

      , w dniu 07.02.2015
      Zgadzam się, mialam podobne odczucia - nie jest to myslenie o klientach tylko o korzysciach dla Banku, co przy obecnej konkurencji powoduje, ze ludzie odchodza. a szkoda bo jestem klientem prawie od pierwszego dnia dzialania banku i znowu sie zastanawiam co zrobic?
    • Dog34

      , w dniu 02.02.2020
      Jestem klientem od samego początku.
      Fakt,że w ostatnim czasie wiele aspektów na NIE,szkoda,bo przez wiele lat byłem b.zadowolony
    • Wypowiedz się
  • Kamiennik K

    , w dniu 22.11.2013Ocena:
    Posiadam konto w tym banku i w 90%jestem zadowolona.Wszystkie- sprawy

    Posiadam konto w tym banku i w 90%jestem zadowolona.Wszystkie- sprawy zalatwia sie telefonicznie lub przez internet i to nie jest w mojej ocenie najlepsze rozwiazanie bo nie zawsze mamy dostep.ale Bank sie stara

    Ta opinia jest przydatna
    75Przydatność opinii