Ocena instytucji

18%
Skorzystałoby ponownie: 6
82%
Nie skorzystałoby ponownie: 27
Zobacz statystyki
Virgin Mobile

Virgin Mobile

Ocena użytkowników

18%
Skorzystałoby ponownie: 6
82%
Nie skorzystałoby ponownie: 27

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 27
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
32%
68%
Jak oceniasz pracowników?
24%
76%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
42%
58%

Opinie o Virgin Mobile

Korzystasz z usług Virgin Mobile? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Virgin Mobile

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Virgin Mobile

  • Ariel

    , w dniu 09.11.2017Ocena:
    Infolina czas oczekiwania - 30 minut ( irytujące...

    ...zapowiedzi słowne średnio powtwarząjące się co 30 sekund ) Mam Abonament który został pokryty w całości przez bank W dniu zakupu oferty BEZLIMITU. Pakiet zamiast odnawiamy co 30 dni jest odniawiany średnio co 32 dni gdzie po 30 dniach kończy się ważność konta. Tzn. Że przez...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    32Przydatność opinii
  • Mlody

    , w dniu 05.04.2017Ocena:
    Od zeszlego Piatku po podpisaniu umowy na...

    ...abonament do dnia dzisiejszego mam nie aktywna karte Sim!!! Dzwoniac 2 razy uslyszalem ze mogly wystapic problemy techniczne z karta... Dzisiaj natomiast jak zadzwonilem do BOA uslyszalem z kolei ze kurier z DPD nie dopelnil jakis formalnosci i musze czekac na odpowiedz kiedy karta bedzie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    51Przydatność opinii
  • Kamil Hatko

    , w dniu 31.03.2017Ocena:
    Odradzam Virgin Mobile Polska dla B2B i jako...

    ...usługę biznesową! Z sieci korzystałem od kilku lat w ofercie na kartę. Chciałem przejść na abonament, jednak po przeniesieniu numeru dezaktywowali mi obie karty SIM (zarówno dotychczasową z oferty na kartę oraz nową przesłaną z abonamentem). Telefon służbowy jest przez ich...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    39Przydatność opinii
  • Pen

    , w dniu 15.02.2017Ocena:
    Czy ktoś z użytkowników Virgin ma problem z...

    ...odbieraniem sms z internetu (Skype, bramki, bank itp)?? Nie mogę uzyskać pomocy w tej sprawie od Virgin - jestem odsyłany do pomocy tych usług, podczas, gdyw żadnej innej sieci nie miałem tego typu problemów!! Wątpię w rozwiązanie mojego problemu przez Virgin...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    42Przydatność opinii
  • asd

    , w dniu 14.09.2016Ocena:
    Sieć na dzień dzisiejszy porażka, oferta marna,

    lepszą ma Orange Free na kartę i Play Unlimited. W Virgin Mobile od 2012 do teraz. Rozglądam się za lepszą siecią, bo same problemy są dział techniczny zapewnia że coś zrobią do 24h, a kończy się to na 3-7 dniach, No limit w Virgin to jest limit jak za dużo dzwonimy to zablokują...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    66Przydatność opinii