Ocena instytucji

21%
Skorzystałoby ponownie: 6
79%
Nie skorzystałoby ponownie: 23
Zobacz statystyki
Virgin Mobile

Virgin Mobile

Ocena użytkowników

21%
Skorzystałoby ponownie: 6
79%
Nie skorzystałoby ponownie: 23

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 23
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
36%
64%
Jak oceniasz pracowników?
27%
73%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
43%
57%

Opinie o Virgin Mobile

Korzystasz z usług Virgin Mobile? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Virgin Mobile

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Virgin Mobile

  • Damian123

    , w dniu 23.03.2018Ocena:
    Cięzko z zasięgiem, nawet w większych miastach,

    założyłem nowy numer w Mobile Vikings, zdecydowanie lepiej jest jeżeli chodzi o zasięg w większych miastach. I cena mi bardziej pasuje.

    Ta opinia jest przydatna
    12Przydatność opinii
  • przenoszeNumerDoKonkurencji

    , w dniu 09.03.2018Ocena:
    Jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi - dno,

    metr mułu i wodorosty; dopóki miałam numer gdzieś indziej, a na infolinię tej dziewiczej sieci dzwoniłam wyłącznie w celu zasięgnięcia informacji o formalnościach związanych z przeniesieniem do Virgin - czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem wynosił max. trzy minuty. Od momentu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
    • Eryk

      , w dniu 25.05.2018
      Potwierdzam, że ta firma to totalne DNO. W momencie podpisania umowy wszystko ładnie i pięknie tylko później wyrwać się z niej to droga przez mękę. Omijajcie z daleka!
    • Wypowiedz się
  • PATI87

    , w dniu 13.02.2018Ocena:
    Witam 2 rzeczy bardzo denerwują mnie pierwsza...

    ...czas oczekiwania na połączenie z biurem obsługi to przynajmniej 40 min oczekiwania druga nie odpisują na maile nie mogę się doprosic o cesję zapewniali że 2 tygodnie a czekam już lekko ponad miesiąc Skandal ogólnie nie polecam nikomu tej sieci.

    Ta opinia jest przydatna
    17Przydatność opinii
  • Saneg

    , w dniu 13.12.2017Ocena:
    Dno totalne zeby klijent od 5 miesiecy co miesiac...

    ...prosil o wlaczenie dokladki albo o ponowna aktywacje taryfy Bezlimitu a do Infolini dodzwonic sie to cud.Nie polecam nikomu VIRGIN MOBILE bo ten operator to totalna porazka.

    Ta opinia jest przydatna
    27Przydatność opinii
  • Negatyw

    , w dniu 04.12.2017Ocena:
    Pakiet Freemium = ODRADZAM ...pomimo ich...

    ...zapewnień, to nie można tego pakietu, już ponownie aktywować...bo po prostu nie odbierają telefonów i nie odpisują na e-maile...zrobili się, już po prostu pazerni na kasę...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    26Przydatność opinii