Ocena instytucji

21%
Skorzystałoby ponownie: 6
79%
Nie skorzystałoby ponownie: 23
Zobacz statystyki
Virgin Mobile

Virgin Mobile

Ocena użytkowników

21%
Skorzystałoby ponownie: 6
79%
Nie skorzystałoby ponownie: 23

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 23
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
36%
64%
Jak oceniasz pracowników?
27%
73%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
43%
57%

Opinie o Virgin Mobile

Korzystasz z usług Virgin Mobile? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Virgin Mobile

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Virgin Mobile

  • Marcin

    , w dniu 20.06.2018Ocena:
    Mają dobre oferty, ale nie dochowują obietnic!

    Ja mam Freemium od 8 mcy i to mi wystarcza – ogólnie jestem zadowolony. Choć jest w tym ponoć 300MB do wykorzystania i mam wyłączone w telefonie używanie danych, to i tak jakieś kilobajty mi pożera każdego dnia. Teoretycznie za dane mi limity nie powinienem nic płacić. Ale jednak...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
  • Wojtas

    , w dniu 12.05.2018Ocena:
    #gigadaje to jednej z lepszych planow Virgin...

    ...Mobile, mnóstwo internetu, dodatkowo świetny zasięg, brak ukrytych kosztów .

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
  • ola

    , w dniu 12.05.2018Ocena:
    Oczywiście , że bym skorzystała, w dalszym...

    ...ciągu zresztą korzystam i moje dzieci również, głównie z opcji na karte. internet szybko a zasięg bez zarzutów

    Ta opinia jest przydatna
    11Przydatność opinii
  • Arnold

    , w dniu 06.05.2018Ocena:
    Uwaga kupiłem smartfona xiomi i potrzebowałem karty nano SIM. Żeby ją

    Uwaga kupiłem smartfona xiomi i potrzebowałem karty nano SIM. Żeby ją zamówić straciłem 4 dni widzenia na słuchawce po 40 minut na infolinii.zeby jakiś typ...odebrał....wogole co to ma znaczyć że konsultantka nie znając mnie wali mi na tym??? WTF? Co to koleżanka czy pracownica...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    15Przydatność opinii
  • Neo1000

    , w dniu 18.04.2018Ocena:
    Katastrofa. Jestem dopiero w trakcie przenoszenia...

    ...numeru i już nie odpisują na maile. Zadałem jedno, ważne dla mnie i niewygodne dla nich, pytanie i cisza. Chyba zgłupiałem przenosząc nr do nich.

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii