Ocena instytucji

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 242
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 242

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 242
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
13%
87%
Jak oceniasz pracowników?
14%
86%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
16%
84%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Ave

    , w dniu 11.04.2019Ocena:
    Ponowie podłączenie internetu trwa siedem dni...

    ...lekki żart

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 12.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • Wypowiedz się
  • Ysygdfgdgf

    , w dniu 06.04.2019Ocena:
    Zakłamane oferty internet słabszy niż...

    ...myślałem nie polelam

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • VECTRA S.A.

      , w dniu 08.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • Wypowiedz się
  • Avaria

    , w dniu 05.04.2019Ocena:
    Jak ma nie używać brzydkich słow ?? ciągłe...

    ...awarie pingi po 300ms/s

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • VECTRA S.A.

      , w dniu 08.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • Wypowiedz się
  • ko

    , w dniu 04.04.2019Ocena:
    Najgorsza firma telewizyjna w Polsce. Naprawde...

    ...same problemy, naliczają opłaty bezpodstawnie !!

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • VECTRA S.A.

      , w dniu 08.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • VECTRA S.A.

      , w dniu 08.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • Wypowiedz się
  • marcin

    , w dniu 04.04.2019Ocena:
    Lepiej nie podpisywać umowy. jak minie 14dniowy...

    ...okres kiedy można zrezygnować z umowy do kanałów włączają reklamy filmow na VOD, które strasznie wkurzają i zasłaniają 1/4 ekranu przez 10sek, przy przełączaniu kanałów widzi sie to cały czas.

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
    • VECTRA S.A.

      , w dniu 08.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • sebix

      , w dniu 18.04.2019
      Jestem klijętem vectry od paru lat , 31 lipca kończy mi się umowa na internet i telewizje lecz oferta którom dostałem telefonicznie jest żenująca pakiet platynowy +HBO +internet do 300mb za 134zł miesięcznie . Dla nowego klijęta na stronie jest ta sama oferta za 94zł!!!!!!!!!!! tak vectra traktuje stałego klijęta. dlatego nie przedłuże umowy .
    • Wypowiedz się