Ocena instytucji

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 214
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 214

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 214
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
13%
87%
Jak oceniasz pracowników?
15%
85%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
18%
82%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Paweł

    , w dniu 06.12.2018Ocena:
    Bardzo słabo, wielokrotnie jakoś łącza nie...

    ...odpowiada parametrom w umowie. Stanowczo nie polecam.

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się
  • Andrzej

    , w dniu 05.12.2018Ocena:
    Od 01.12.2018 UKE (Urząd Kontroli Elektronicznej)...

    ...udostępnił po zalogowaniu się do UKE pobranie programu "PRO Speed Test", którym można mierzyć prędkości internetu swojego dostawcy usługi. Pomiary mogą być certyfikowane lub niecertyfikowane. Niecertyfikowane można robić dla swojej wiedzy, a certyfikowane mogą służyć do...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
    • nieufny

      , w dniu 06.12.2018
      A przykładowy wynik testu? Skoro regularnie wykonuje Pan pomiary na pewno pokusił się Pan o zapisanie jednego. Skoro już wymienia Pan prawa które zapewnia EU, warto też zaznaczyć, że obecnie w Polsce(od około 2 lat) obowiązuje prawo do minimalnej prędkości łącza, przykładowo tak tak jak u Pana, prędkość to 600 mb/s, jednak minimalna to 300 mb/s, jeśli na którymkolwiek z testów wynik jest poniżej tej wartości, można śmiało składać reklamację, a nawet pozwać dostawce.
    • Andrzej

      , w dniu 06.12.2018
      Przykładowy wynik testu pomiarem niecertyfikowanym UKE (certyfikowany jest wtedy gdy modem jest połączony tylko z komputerem kablem i nie jest dzielony sygnał na inne urządzenia jak Wi-Fi, telefon, inny komputer itd.) mam średni 549 Mb/s. Wieczorami w największy czas obciążenia sieci czyli godz. 19:22 nie spada prędkość poniżej 350 Mb/s czyli zgodnie z podpisaną umową.
    • Andrzej

      , w dniu 06.12.2018
      Dodam do poprzedniego, że program UKE podaje szczegóły jak: parametry sieci, rodzaj procesora, obciążenie procesora, obciążenie sieci, połączenia VPN, udostępnione połączenie, połączenia mobilne, programy antywirusowe na komputerze itd.
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się
  • zły

    , w dniu 29.11.2018Ocena:
    To jest q rwa kpina, specjalnie wygooglałem,

    żeby dodać tą opinie. Napisać, że działa tragicznie to komplement bo wypowiedź sugeruje wtedy, że jakkolwiek działa - jest to wierutne kłamstwo, 100mb/s??? HA! q rwał zapomnij, u szczytu formy im się nie zdarza oferować tego co obiecują. Ping podskakuje bez przerwy, łącze...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się
  • Luk

    , w dniu 20.11.2018Ocena:
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy. Mi bez mojej...

    ...wiedzy, do umowy została dopisana usługa HBO GO, nikt mnie o tym nie poinformował (sprzedawca), dowiedziałem się o tym przy rachunku. Reklamowałem to ale wiadomo z jakim skutkiem, oczywiście postanowiłem zerwać z nimi umowę i skierować sprawę do sądu, dla zasady. Generalnie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    12Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 22.11.2018
      Luk, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy sprawę.
    • Wypowiedz się
  • H D

    , w dniu 12.11.2018Ocena:
    Połączenie telefoniczne jest bezużyteczne i...

    ...wadliwe. W przypadku skarg nie mogą lub nie chcą pomagac, a oni zignorowali moje wypowiedzenie.

    Ta opinia jest przydatna
    15Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.11.2018
      H D, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy sprawę.
    • vectra przez małe V

      , w dniu 12.12.2018
      Szczerze ? Zweryfikujcie Siebie Sami. "Sami Swoi" - Jesteście. P. S. Podpinam się do kolegi wyżej. Wasza obsługa, personel i pracownicy no niestety żal...Jest to moje zdanie, ale jest to potężna PORAŻKA !!! Kpiny sobie urządzają z klienta. Potrafią jeść w trakcie rozmów, czy śmiać się z klienta podczas (myśląc, że wyciszyli klienta, a wszystko słychać co robią) debatowania co tu zrobić, bo nie wiedzą lub się chyba nami bawią. KPINA !!!
    • Wypowiedz się