Ocena instytucji

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 242
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

11%
Skorzystałoby ponownie: 29
89%
Nie skorzystałoby ponownie: 242

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 242
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
13%
87%
Jak oceniasz pracowników?
14%
86%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
16%
84%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • jd

    , w dniu 01.05.2019Ocena:
    jdjdjdjdjdjdjdjdjjdjdjdjjjddjdj

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • TESS

    , w dniu 30.04.2019Ocena:
    Dzisiaj kanal FOX Movie zniknal i w jego miejsce...

    ...wskoczyl National Geographic . Lista wciaz pokazuje program z Fox ale na biezaco leci N. G. !!?? I tak teraz mam dwa kanaly N. G. 118 oraz 509 ... Vectra to chyba najgorsza firma kablowa wiec z radoscia z niej zrezygnuje w Lipcu kiedy to wygasa moja umowa z Vectra . Z internetem tez...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.05.2019
      TESS, na kanale 118 prezentowane są programy promocyjne. Mogą one z czasem ulegać zmianie. Niezależnie od ich dostępności na tym kanale są one również dostępne również na osobnym kanale zgodnie z rozpiską programową.
    • Wypowiedz się
  • Kulturalna Krysia

    , w dniu 26.04.2019Ocena:
    Najwieksze gówno. Jestescie ku@wami co biorą...

    ...kase za przesylanie internetu, a ciagle go nie ma.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 29.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • Wypowiedz się
  • tfu vectra

    , w dniu 26.04.2019Ocena:
    je**c tą siec jest najgorsza

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 29.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • Wypowiedz się
  • dalej niezadowolny

    , w dniu 26.04.2019Ocena:
    Jeszcze jedno - DNO!!

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 29.04.2019
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
    • Wypowiedz się