Ocena instytucji

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 214
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 214

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 214
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
13%
87%
Jak oceniasz pracowników?
15%
85%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
18%
82%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Oksana

    , w dniu 10.01.2019Ocena:
    Nie polecam. Oszukują i ściągają dodatkowe...

    ...pieniądze za nic.. Przyniosłam dekoder do oddania-nie zabrali. Dopiero za pół roku wystawili karę za niezwrocony sprzęt w wysokości 285.00 płn., nie dając żadnej informacji na ten temat wcześniej.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 11.01.2019
      Oksano, dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych wraz z opisem sytuacji na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy sprawę.
    • KRYSTYNA

      , w dniu 21.01.2019
      PRZED PODPISANIEM UMOWY WSZYSCY MILI , UMOWA NA 24 MS. SAMOCZYNNIE SIĘ ODNAWIA BEZ ŻADNEGO TELEFONU CZY ZAWIADOMIENIA , UTRUDNIENIA PRZY REZYGNACJI , CHCĄ PODPIS ELEKTRONICZNY I NIE PRZYJMUJĄ DO WIADOMOŚCI WYPOWIEDZENIA NATYCHMIASTOWEGO .ZA 9 DNI SPÓŹNIENIA NALICZAJĄ NOTĘ W WYS. 60 ZŁ . CIEKAWE CO NA TO URZĄD SKARBOWY , WALCZĄ O TE 60 ZŁ TAK ZJADLIWIE ZE POLICZYLI BY TE PISMA ,SMS I TELEFONY I MIELI BY TE SWOJE 60 ZL NIE POLECAM . OSZUSTWO
    • Wypowiedz się
  • Jarek

    , w dniu 02.01.2019Ocena:
    W moim odczuciu ta firma ma wpisaną w reguły...

    ...działania nieuczciwość. Dowie się o tym każdy, kto spróbuje się od niej uwolnić. Vectra potrafi na przykład, przy okazji rozwiązywania problemu wadliwej usługi w ramach gwarancji, podsunąć użytkownikowi do podpisania aneks do umowy, prolongujący umowę zamiast protokołu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
  • klient nr 52847401

    , w dniu 27.12.2018Ocena:
    Zainstalowano u mnie uszkodzony tuner tel.

    kablowej. Uszkodzenie to brak masy, a objaw to głośne buczenie, które ma różne natężenie, czasami wręcz zagłusza dźwięk. Zgłosiłem problem nazajutrz i tu zaczynają się schody. Minęło już 14 dni i dalej Vectra olewa problem, nie pomagają telefony kolejne do "obsługi klienta"....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    14Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 28.12.2018
      W dniu dzisiejszym umówiona jest wizyta technika, w trakcie której problem zostanie zweryfikowany. Przepraszamy za niedogodności.
    • Zibi

      , w dniu 11.03.2019
      A to Ciekawe,Ale odpisali
    • Wypowiedz się
  • Krycha

    , w dniu 20.12.2018Ocena:
    Bałagan w programach W środku miesiąca nagle...

    ...niektóre są zakodowane

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuacje.
    • Wypowiedz się
  • a

    , w dniu 15.12.2018Ocena:
    vectra to jedna z najgorszych jak nie najgorsza...

    ...kablówka dostępna w Polsce.Posiadam ją od 11 lat i co rusz mają jakieś awarie a to internet nie działa a to telewizja.Szczerze nie polecam i chyba sama też zmienie dostawce internetu i tv

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się