Ocena instytucji

14%
Skorzystałoby ponownie: 25
86%
Nie skorzystałoby ponownie: 155
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

14%
Skorzystałoby ponownie: 25
86%
Nie skorzystałoby ponownie: 155

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 25
    • Głosy negatywne: 155
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
17%
83%
Jak oceniasz pracowników?
18%
82%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
21%
79%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Niezadowolony klient

    , w dniu 18.09.2017Ocena:
    Nie polecam, kruczki prawne w każdej umowie,

    pisanej, jak w przysłowiu, małym druczkiem (serio!) nie pozwalające się wycofać bez opłat wyższych niż za dalsze użytkowanie. Ciągłe pomyłki finansowe w fakturach ale zawsze na korzyść Vectry. Ciągłe awarie internetu i TV, serwis techniczny bardzo zły, nie można się dodzwonić,...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 21.09.2017
      Niezadowolony Kliencie, prosimy o opisanie szczegółów sprawy na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy opisane kwestie.
    • Wypowiedz się
  • kala

    , w dniu 15.09.2017Ocena:
    Najgorsza firma... Pracownicy nie wyszkoleni. Nie...

    ...mówią o najważniejszych rzeczach. Po rozwiązaniu umowy, gdzie sam musiałam odłączyć wszystko, bo nie mają monterów. A teraz przez ponad rok mam nękające telefonu i wiadomości straszące sądem. Gdzie muszę zapłacić karę niekompetentnych pracowników.

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 18.09.2017
      kala, w przypadku zakończenia umowy sprzęt należy odłączyć i zwrócić we własnym zakresie. Można w tym celu poprosić odpłatną wizytę serwisową. Odnośnie odłączenia sygnału doprowadzanego do lokalu jest to robione w najszybszym możliwym terminie. W przypadku gdy umowa została rozwiązana przed terminem jej końca lub sprzęt został oddany po przewidzianym w umowie terminie, naliczana jest opłata z tego tytułu. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z infolinią pod numerem 58 742 65 00 lub na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • wodnik

    , w dniu 14.09.2017Ocena:
    właśnie jutro chciałem podejść i coś się...

    ...dowiedzieć na temat internetu i tv,teraz już nie muszę,dzięki za opinie

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 21.09.2017
      Wodnik, posiadamy wiele ciekawych promocji dla nowych Abonentów, jeżeli jesteś zainteresowany przedstawieniem oferty lub masz jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • darek

    , w dniu 10.09.2017Ocena:
    nie polecam!!! ruter codzinnie piszczy i nie ma...

    ...internetu nie wiem czemu jakis szmelc dali widac ze to chinskie gowno trzeba codziennie resetowac po resecie internet dziala i piszczenie ustaje na kilka godzin . Tak samo jest z dekoderem rano chce odpalic dektorer tv a on wogole nie reaguje na pilota trzeba wylaczyc z kontaktu i wlaczyc...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 11.09.2017
      darek, prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z podaniem danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl lub kontakt z infolinią pod numerem 58 742 65 00.
    • Wypowiedz się
  • trzetrzebinski

    , w dniu 29.08.2017Ocena:
    Fataly dostawca usług. W firmie panuje bałagan,

    zatrudniani są ludzie wyjątkowo nieuprzejmi dla klientów, którzy płacą ich pensję. Zainteresowani są jedynie "złapaniem" klienta. Obsługa istniejącego niemal nie istnieje. Jeśli możecie, znajdźcie kogoś innego

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 30.08.2017
      trzetrzebinski, prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Pomożemy!
    • Wypowiedz się
« 1 2 3 4 5 »