Ocena instytucji

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 206
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 206

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 206
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
14%
86%
Jak oceniasz pracowników?
15%
85%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
18%
82%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Luk

    , w dniu 20.11.2018Ocena:
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy. Mi bez mojej...

    ...wiedzy, do umowy została dopisana usługa HBO GO, nikt mnie o tym nie poinformował (sprzedawca), dowiedziałem się o tym przy rachunku. Reklamowałem to ale wiadomo z jakim skutkiem, oczywiście postanowiłem zerwać z nimi umowę i skierować sprawę do sądu, dla zasady. Generalnie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 22.11.2018
      Luk, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy sprawę.
    • Wypowiedz się
  • H D

    , w dniu 12.11.2018Ocena:
    Połączenie telefoniczne jest bezużyteczne i...

    ...wadliwe. W przypadku skarg nie mogą lub nie chcą pomagac, a oni zignorowali moje wypowiedzenie.

    Ta opinia jest przydatna
    12Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.11.2018
      H D, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy sprawę.
    • vectra przez małe V

      , w dniu 12.12.2018
      Szczerze ? Zweryfikujcie Siebie Sami. "Sami Swoi" - Jesteście. P. S. Podpinam się do kolegi wyżej. Wasza obsługa, personel i pracownicy no niestety żal...Jest to moje zdanie, ale jest to potężna PORAŻKA !!! Kpiny sobie urządzają z klienta. Potrafią jeść w trakcie rozmów, czy śmiać się z klienta podczas (myśląc, że wyciszyli klienta, a wszystko słychać co robią) debatowania co tu zrobić, bo nie wiedzą lub się chyba nami bawią. KPINA !!!
    • Wypowiedz się
  • Nata

    , w dniu 05.11.2018Ocena:
    Internet sredinio co drugi dzień przerywa. Po...

    ...zgłoszeniu telefonicznym I USTALENIU DATY I GODZINY SERWISANTA zazwyczaj nikt nie przyjeżdża po 2 próbie. Trzeba dzwonić i się awanturowac żaby ktoś w końcu przyjechal. Czekam na koniec umowy i każdemu radzę zmienić operators w tym którzy się nie zdecydowali nie polecam Vectry.

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 07.11.2018
      Nata, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • Baca

    , w dniu 02.11.2018Ocena:
    Nie wiem jak gdzie indziej - w Radomsku na 45...

    ..."wyszukanych" i dostępnych kanałów analogowych działa w porywach 41. Od tygodnia w PVPolonia - zgasło świtło, i tylko kogoś słychać (chyba szukają wyjścia), TVP Sport - biedny kolarz zapieprza w powietrzu od 2 tygodni, kanał 44 (nie wiem nawet co to?) - w ogóle "wyleciał" i...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 07.11.2018
      Baca, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • MaTr0k

    , w dniu 01.11.2018Ocena:
    Jedyne do czego nadają się ich usługi dostawy...

    ...internetu, to napisanie tej negatywnej oceny. Ciągły brak sygnału, jeśli jest to na poziomie 7-10Mb/s (deklarowane 150), chamstwo i niedoinformowanie działu technicznego oraz obsługi klienta. NIE POLECAM!

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 02.11.2018
      MaTr0k, prosimy o szczegółowy opis zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi oraz podczas obsługi wraz z podaniem danych abonenckich i przesłanie ich na adres jakospomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się