Ocena instytucji

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 206
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

12%
Skorzystałoby ponownie: 29
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 206

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 29
    • Głosy negatywne: 206
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
14%
86%
Jak oceniasz pracowników?
15%
85%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
18%
82%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Krycha

    , w dniu 20.12.2018Ocena:
    Bałagan w programach W środku miesiąca nagle...

    ...niektóre są zakodowane

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuacje.
    • Wypowiedz się
  • a

    , w dniu 15.12.2018Ocena:
    vectra to jedna z najgorszych jak nie najgorsza...

    ...kablówka dostępna w Polsce.Posiadam ją od 11 lat i co rusz mają jakieś awarie a to internet nie działa a to telewizja.Szczerze nie polecam i chyba sama też zmienie dostawce internetu i tv

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się
  • Paweł

    , w dniu 06.12.2018Ocena:
    Bardzo słabo, wielokrotnie jakoś łącza nie...

    ...odpowiada parametrom w umowie. Stanowczo nie polecam.

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się
  • Andrzej

    , w dniu 05.12.2018Ocena:
    Od 01.12.2018 UKE (Urząd Kontroli Elektronicznej)...

    ...udostępnił po zalogowaniu się do UKE pobranie programu "PRO Speed Test", którym można mierzyć prędkości internetu swojego dostawcy usługi. Pomiary mogą być certyfikowane lub niecertyfikowane. Niecertyfikowane można robić dla swojej wiedzy, a certyfikowane mogą służyć do...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    11Przydatność opinii
    • nieufny

      , w dniu 06.12.2018
      A przykładowy wynik testu? Skoro regularnie wykonuje Pan pomiary na pewno pokusił się Pan o zapisanie jednego. Skoro już wymienia Pan prawa które zapewnia EU, warto też zaznaczyć, że obecnie w Polsce(od około 2 lat) obowiązuje prawo do minimalnej prędkości łącza, przykładowo tak tak jak u Pana, prędkość to 600 mb/s, jednak minimalna to 300 mb/s, jeśli na którymkolwiek z testów wynik jest poniżej tej wartości, można śmiało składać reklamację, a nawet pozwać dostawce.
    • Andrzej

      , w dniu 06.12.2018
      Przykładowy wynik testu pomiarem niecertyfikowanym UKE (certyfikowany jest wtedy gdy modem jest połączony tylko z komputerem kablem i nie jest dzielony sygnał na inne urządzenia jak Wi-Fi, telefon, inny komputer itd.) mam średni 549 Mb/s. Wieczorami w największy czas obciążenia sieci czyli godz. 19:22 nie spada prędkość poniżej 350 Mb/s czyli zgodnie z podpisaną umową.
    • Andrzej

      , w dniu 06.12.2018
      Dodam do poprzedniego, że program UKE podaje szczegóły jak: parametry sieci, rodzaj procesora, obciążenie procesora, obciążenie sieci, połączenia VPN, udostępnione połączenie, połączenia mobilne, programy antywirusowe na komputerze itd.
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się
  • zły

    , w dniu 29.11.2018Ocena:
    To jest q rwa kpina, specjalnie wygooglałem,

    żeby dodać tą opinie. Napisać, że działa tragicznie to komplement bo wypowiedź sugeruje wtedy, że jakkolwiek działa - jest to wierutne kłamstwo, 100mb/s??? HA! q rwał zapomnij, u szczytu formy im się nie zdarza oferować tego co obiecują. Ping podskakuje bez przerwy, łącze...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 21.12.2018
      Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy zaistniałą sytuację.
    • Wypowiedz się