Ocena instytucji

14%
Skorzystałoby ponownie: 26
86%
Nie skorzystałoby ponownie: 158
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

14%
Skorzystałoby ponownie: 26
86%
Nie skorzystałoby ponownie: 158

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 26
    • Głosy negatywne: 158
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
17%
83%
Jak oceniasz pracowników?
18%
82%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
20%
80%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Alesio

    , w dniu 30.11.2017Ocena:
    Radzę trzymać się z daleka od tych cwaniaków i...

    ...złodziei. Mam wykupiony ,, złoty pakiet TV", opiewający na 155 kanałów a w rzeczywistości otrzymuję 48.Wielokrotne monity kończą się tym, że karzą mi zapłacić za wizytę technika, który to, miałby stwierdzić stan faktyczny. Jednym słowem rozbój w biały dzień. Z całego serca odradzam.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 01.12.2017
      Alesio, w przypadku braku dostępu do części programów zalecamy w pierwszej kolejności ponowne wyszukanie programów. Jeżeli programy nadal będą niedostępne prosimy o przesłanie zgłoszenia mailowego na jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych abonenckich, dokładną treścią wyświetlającego się komunikatu na telewizorze oraz dekoderze jak również z wymienieniem kilku programów, których dotyczy problem. Nadmieniamy, że pełną listę programów, które dostępne są w ramach danego pakietu można sprawdzić na naszej stronie www.vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • wnerwionynamaksa

    , w dniu 28.11.2017Ocena:
    Moja opinia to zmiana na UPC.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra

      , w dniu 29.11.2017
      wnerwionynamaksa, prosimy o opisanie szczegółów sprawy wraz z danymi abonenckimi na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy opisaną kwestie.
    • Joanna

      , w dniu 30.11.2017
      Jeśli vectra się nie sprawdziła tym bardziej odradzam UPC. Co prawda awarie były chyba tylko dwie w związku z czym przez kilka dni nie było tv i Internetu ale są oszustami i naciagaczami. Zdecydowaliśmy się bo była oferta promocyjna - pół roku za złotówkę miesięcznie następnie 80 zł... Już w pierwszym miesiącu wystawili fakturę na 89 zł. Kiedy próbowaliśmy złożyć reklamację usłyszeliśmy, że nigdy nie mieli takiej promocji. Tlumaczylismy że monter kilkakrotnie potwierdzał te informacje ale usłyszeliśmy, że możemy złożyć na niego skargę co ostatecznie g**** dało Także...wszedzoe dobrze gdzie nas nie ma
    • Wypowiedz się
  • Agnieszka

    , w dniu 27.11.2017Ocena:
    Nie spotkałam się nigdy z gorszą obsługą...

    ...klienta. Od trzech tygodni nie mam Internetu. Spędziłam godziny czekając na połączenie z call center, zgłaszając problem i starając się uzyskać jakiekolwiek informacje. Przez pierwszy tydzień otrzymywałam obietnice, że "to już dzisiaj". Następnie dwukrotnie byłam umówiona z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 28.11.2017
      Agnieszko, prosimy o opisanie szczegółów sprawy wraz z danymi abonenckimi na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy opisaną kwestie. Nadmieniamy, że szczegółowe informacje dotyczące procedury rozwiązania umowy opisana jest w 8 punkcie Ogólnych Warunków Umowy.
    • Wypowiedz się
  • angiel

    , w dniu 23.11.2017Ocena:
    Kontakt telefoniczny niemożliwy. Nikt nie odbiera...

    ...telefonów mimo kontaktów przez całą dobę ( do 22,00) i oczekiwaniu nawet do godziny . Biuro Obsługi Klientów nie reaguje ma zgłoszenia usterek przez stronę www. Całkowite lekceważenie klientów, arogancja i pewność siebie. Nic nam nie zrobicie. ,Złożyłem skargę bezpośrednio...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 24.11.2017
      Angiel, prosimy o opisanie szczegółów sprawy wraz z danymi abonenckimi na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy opisaną kwestie.
    • Wypowiedz się
  • Vectra☠️

    , w dniu 17.11.2017Ocena:
    Dzień w dzień to samo, wieczny problem z...

    ...internetem. Po tym co czytałem nie mam zamiaru użerać się z niekompetentnymi osobami pracującymi na infolinii. Internet to porażka, czasem nie mogę cholernej poczty sprawdzić... Szybkość ledwo dochodzi do 24mb/s gdzie jeszcze dałem się naciągnąć na ofertę z szybszym łączem....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S. A.

      , w dniu 22.11.2017
      Abonencie, prosimy o opisanie szczegółów sprawy wraz z danymi abonenckimi na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy opisaną kwestie.
    • Wypowiedz się
1 2 3 4 5 »