Ocena instytucji

8%
Skorzystałoby ponownie: 43
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 467
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

8%
Skorzystałoby ponownie: 43
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 467

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 43
    • Głosy negatywne: 467
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
13%
87%
Jak oceniasz pracowników?
12%
88%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
12%
88%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Zibi

    , w dniu 27.11.2021Ocena:
    Czytając poprzednie opinie negatywne - jestem w...

    ...szoku, że coś takiego macie z vectrą. Tzn. problemy z kontaktem, problemy z nagrywaniem, problemy z cofaniem aktualnie wyświetlanych programów ?...Ja korzystam w Zabrzu od lat z tej firmy i nic takiego nie mogę potwierdzić. U mnie wszystko działa, mam kontakt i mogę cofać programy...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Abonent

      , w dniu 29.11.2021
      Należy Pan do nielicznych 8% zadowolonych klientów Vectry.Jest niemożliwe aby pozostałe 92% niezadowolonych myliło się co do tej firmy.Co do wymiany dekodera to proszę przeczytać opinie na temat nowych urządzeń szczególnie 4k.Życzę dalszych sukcesów we współpracy z Vectrą :) Jeśli za jakiś czas zmieni Pan opinię o firmie to proszę nie omieszkać poinformować o tym uczestników tego portalu a także zmienić zieloną łapkę na czerwoną :( Dużo zdrowia życzę oraz bezawaryjnej TV i netu a także spokoju i cierpliwości gdyby zdarzyło się inaczej :)
    • Wypowiedz się
  • Angelika

    , w dniu 23.11.2021Ocena:
    Firma 3razy wystawiła nas do wiatru. Umawialiśmy...

    ...się na konkretny dzień i przedział godzinowy, nawet nie pofatygowali się zadzwonić do klienta i poinformować, że nikt nie przyjdzie w celu zainstalowania telewizji. Tym samym zostaliśmy 3tygodnie bez telewizji. Zamówienie miało miejsce zarówno internetowo, jak i telefonicznie....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Patryk

    , w dniu 15.11.2021Ocena:
    Niesamowite w jak okrojony sposób działają...

    ...usługi VECTRA. W ich "smart" TV można nagrywać tylko część programów, tak samo z cofaniem i zatrzymywaniem aktualnie oglądanego kanału. I to ich "zabieranie" telewizji gdzie chcesz, polega na jeżdżeniu wszędzie z dekoderem/boxem, bo nie wpadli na to by tak jak UPC Polska stworzyć...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 18.11.2021
      Patryku, skontaktuj się z nami przez formularz na naszej stronie lub za pośrednictwem Strefy Klienta.
    • Wypowiedz się
  • Dyzma

    , w dniu 13.11.2021Ocena:
    Ta firma to dramat. Internet został włączony...

    ...(13.11.21) dopiero o 9 .W dni powszednie to już standard ,włączają 5.30-6.00 .Faktury każą płacić w terminie a opóźnienie 2-3 dni kara(odsetki) ,za brak (nagminny) usługi jakoś nie ma bonifikaty, ani przepraszam, ani pocałuj mnie w d...ę .ODRADZAM TĄ FIRMĘ ludziom pracującym...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 18.11.2021
      Dyzmo, skontaktuj się z nami przez formularz na naszej stronie lub za pośrednictwem Strefy Klienta.
    • Wypowiedz się
  • Mary

    , w dniu 12.11.2021Ocena:
    Porażka. Wysłałam wypowiedzenie razem z...

    ...routerem w maju, a do tej pory przychodzą mi faktury. Próbuję się do nich dodzwonić, ale jeden nr wgl nie odbiera, a inne cały czas załącza mi się auto.atycxna sekretarka która nie chce mnie połączyć z konsultantem. To samo dotyczy maili. Zero kontaktu z nimi. Nie polecam!

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 18.11.2021
      Mary, skontaktuj się z nami przez formularz na naszej stronie lub za pośrednictwem Strefy Klienta.
    • Wypowiedz się