Ocena instytucji

12%
Skorzystałoby ponownie: 28
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 197
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

12%
Skorzystałoby ponownie: 28
88%
Nie skorzystałoby ponownie: 197

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 28
    • Głosy negatywne: 197
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
14%
86%
Jak oceniasz pracowników?
16%
84%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
18%
82%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • H D

    , w dniu 12.11.2018Ocena:
    Połączenie telefoniczne jest bezużyteczne i...

    ...wadliwe. W przypadku skarg nie mogą lub nie chcą pomagac, a oni zignorowali moje wypowiedzenie.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 13.11.2018
      H D, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy sprawę.
    • Wypowiedz się
  • Nata

    , w dniu 05.11.2018Ocena:
    Internet sredinio co drugi dzień przerywa. Po...

    ...zgłoszeniu telefonicznym I USTALENIU DATY I GODZINY SERWISANTA zazwyczaj nikt nie przyjeżdża po 2 próbie. Trzeba dzwonić i się awanturowac żaby ktoś w końcu przyjechal. Czekam na koniec umowy i każdemu radzę zmienić operators w tym którzy się nie zdecydowali nie polecam Vectry.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 07.11.2018
      Nata, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • Baca

    , w dniu 02.11.2018Ocena:
    Nie wiem jak gdzie indziej - w Radomsku na 45...

    ..."wyszukanych" i dostępnych kanałów analogowych działa w porywach 41. Od tygodnia w PVPolonia - zgasło świtło, i tylko kogoś słychać (chyba szukają wyjścia), TVP Sport - biedny kolarz zapieprza w powietrzu od 2 tygodni, kanał 44 (nie wiem nawet co to?) - w ogóle "wyleciał" i...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 07.11.2018
      Baca, prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowy opisem zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi na adres jakoscpomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • MaTr0k

    , w dniu 01.11.2018Ocena:
    Jedyne do czego nadają się ich usługi dostawy...

    ...internetu, to napisanie tej negatywnej oceny. Ciągły brak sygnału, jeśli jest to na poziomie 7-10Mb/s (deklarowane 150), chamstwo i niedoinformowanie działu technicznego oraz obsługi klienta. NIE POLECAM!

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 02.11.2018
      MaTr0k, prosimy o szczegółowy opis zauważonych nieprawidłowości w działaniu usługi oraz podczas obsługi wraz z podaniem danych abonenckich i przesłanie ich na adres jakospomoc@vectra.pl.
    • Wypowiedz się
  • .

    , w dniu 24.10.2018Ocena:
    Nie polecam wszystkim

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 30.10.2018
      Drogi użytkowniku, co zadecydowało o Twojej opinii? Prosimy o kontakt pod adresem jakoscpomoc@vectra.pl z podaniem danych abonenckich i opisem występujących nieprawidłowości.
    • Wypowiedz się