Ocena instytucji

9%
Skorzystałoby ponownie: 32
91%
Nie skorzystałoby ponownie: 312
Zobacz statystyki
Vectra

Vectra

Ocena użytkowników

9%
Skorzystałoby ponownie: 32
91%
Nie skorzystałoby ponownie: 312

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 32
    • Głosy negatywne: 312
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
11%
89%
Jak oceniasz pracowników?
12%
88%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
13%
87%

Opinie o Vectra

Korzystasz z usług Vectra? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vectra

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vectra

  • Turskawkowa

    , w dniu 09.07.2020Ocena:
    Totalne nieporozumienie. Notoryczne awarie...

    ...internetu i telewizji. Prędkość internetu całkowicie niezgodna z tym co jest zapisane w umowie.

    Ta opinia jest przydatna
  • TM

    , w dniu 02.07.2020Ocena:
    Miałem umowę,dwuletnią (tv,internet) Brak słow,a płacić

    Miałem umowę,dwuletnią (tv,internet) Brak słow,a płacić trzeba.Zrezygnowałem z dniem końca umowy (czerwiec 2020).Mam umowę na tel.kom. do września 2020.Zrezygnowałem z dniem końca umowy.telefon odłaczony od dwóch dni.Od "konsultantów" (muszę prosić znajomych o skorzystanie z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Robin

    , w dniu 28.05.2020Ocena:
    Szczerze? Serwis beznadziejny, ludzie nie znają...

    ...podstawowych zasad działania sieci internetowej i są na stanowiskach konsultanckich.Chyba tylko po to aby przyjąć na klatę pierwszy wnerw klienta. Nie będę się rozpisywał ale to ja mam rację z moim problemem i przyznał to dopiero dziewiąty konsultant. Ogólnie dyskryminują...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 02.06.2020
      Robinie, przepraszamy jeżeli obsługa przez naszych konsultantów, w Twoim odczuciu była nieodpowiednia. Rozumiemy, że tak duża ilość rozmów mogła spowodować Twoje zdenerwowanie. Zapewniamy, że nasza obsługa jest odpowiednio wyszkolona, aby udzielić Ci pomocy, której oczekujesz. W celu weryfikacji Twojego zgłoszenia prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy to.
    • Wypowiedz się
  • MK

    , w dniu 13.05.2020Ocena:
    Beznadziejny internet. Prędkości deklarowane to...

    ...jakieś science fiction - nie ma nawet 1/3 tego. Połączenie rwie się często. Uczestnictwo w videokonferencji niemożliwe. Za co ja płacę???

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 14.05.2020
      MK, rozumiemy, że spadki prędkości internetu mogą być dla Ciebie uciążliwe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby usługi świadczone były na najwyższym poziomie dlatego zależy nam na zweryfikowaniu opisywanych przez Ciebie nieprawidłowości. W celu sprawdzenia poprawności działania usługi niezbędne jest podanie danych abonenckich. W związku z tym zachęcamy do ich przesłania wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl
    • Wypowiedz się
  • Rafał

    , w dniu 12.05.2020Ocena:
    Łącza Vektry są beznadziejne. Często brak...

    ...sygnału albo jest głos a niema wizji lub odwrotnie a na usunięcie trzeba czekać bardzo długi czas

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
    • Vectra S.A.

      , w dniu 14.05.2020
      Rafale, rozumiemy, że zakłócenia w odbiorze sygnału telewizji są dla Ciebie uciążliwe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby usługi świadczone były na najwyższym poziomie dlatego zależy nam na zweryfikowaniu opisywanych przez Ciebie nieprawidłowości. W celu sprawdzenia poprawności działania usługi niezbędne jest podanie danych abonenckich. W związku z tym zachęcamy do ich przesłania wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl
    • Wypowiedz się