Centrum rzetelnych opinii

o instytucjach, oddziałach i produktach

Ocena instytucji

54%
Skorzystałoby ponownie: 26
46%
Nie skorzystałoby ponownie: 20
Zobacz statystyki
Vanquis Bank

Vanquis Bank

Ocena użytkowników

54%
Skorzystałoby ponownie: 26
46%
Nie skorzystałoby ponownie: 20

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 19
    • Głosy negatywne: 19
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 7
    • Głosy negatywne: 1

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
74%
26%
Jak oceniasz pracowników?
56%
44%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
68%
32%

Opinie o Vanquis Bank

Korzystasz z usług Vanquis Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Vanquis Bank

Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, uzupełnij dane:
Uzupełnij imię i nazwisko oraz zaakceptuj zgodę, jeśli chcesz wziąć udział w konkursie.
Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję Regulamin konkursu "Cenna opinia" oraz Regulamin Serwisu opinie24.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w formularzu w celu i zakresie niezbędnym dla przeprowadzania konkursu.
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych Mediasoft Polska Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z Mediasoft Polska Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez Mediasoft Polska Sp. z o.o. oraz podmioty współpracujące z Mediasoft Polska Sp. z o.o.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest Mediasoft Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-153), przy ul. Bandurskiego 34. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych Mediasoft Polska Sp. z o.o. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z Mediasoft Polska Sp. z o.o. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
10 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Vanquis Bank

  • roman.at

    , w dniu 11.03.2014Ocena:
    Jestem naprawdę zdziwiony,że tak łatwo w...

    ...dzisiejszych czasach otrzymać kartę kredytową.W ubiegłym tygodniu wypełniłem formularz zgłoszeniowy i jakąś zabawną ankietę.Po kilku dniach(w sobotę)zadzwoniła do mnie bardzo miła Pani dokończyła zgłoszenie ,po kilku minutach zostałem pozytywnie zweryfikowany-nie wiem jak to...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Adam

      , w dniu 30.04.2014
      dla mnie ta firma to są naciągacze, bo dwa razy aplikowałem o karte i nie dostałem marnych 1100 zł, a bank PKO przyznał mi karte kredytową z limitem kilkukrotnie wyższym,wspomne jeszcze,ze BIK mam czysty
    • złodziej podatków

      , w dniu 28.06.2014
      To jest kpina a nie bank. Niby wszystko o.k. Pozytywnie zweryfikowany, potem jeszcze dwukrotny kontakt i mam czekać na kuriera który ma dojechać za 2-3 dni. I tak sobie czekam od 13 czerwca a dziś jest 28.
    • Ela

      , w dniu 01.08.2014
      czekalam dwa dni na umowe i dwa dni na pieniadze sprawnie to poszlo mam zla historie kredytowa ale karte otrzymalam bo liczy sie umowa o prace nie wiem ile zaplace calosc prowizji i oplat ale bylo grzecznie szybko i bez problemow
    • Wypowiedz się
  • robi

    , w dniu 03.03.2014Ocena:
    Ja podpisałem umowę 24 stycznia, przelew...

    ...środków z całego limitu karty (około połowę) otrzymałem 28 stycznia, potem przyszedł w ciągu dwóch tygodni pin do karty, przyszedł za jakiś czas wyciąg z rachunku karty, tylko nie przyszła karta. Powiedzieli mi że 21 dni to idzie, gdy minęło 21 a karta nie dotarła poprosiłem...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
  • Gosia

    , w dniu 30.01.2014Ocena:
    Nie miałam problemów, brakuje mi tylko dostępu...

    ...do konta przez Internet.

    Ta opinia jest przydatna
  • xczarnecka

    , w dniu 28.01.2014Ocena:
    witam bank super wszystko sprawnie i bez problemu

    witam bank super wszystko sprawnie i bez problemu

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Rojek

    , w dniu 17.01.2014Ocena:
    Szkoda słów

    Jak w tytule,oszuści i wyłudzacze danych osobowych.

    Ta opinia jest przydatna
    • AAA

      , w dniu 15.03.2014
      Coś zmyślasz kolego ,bo ja już miałam dwa razy podwyszanny limit więc nie zmyślaj takich farmazonów .
    • Jacek S

      , w dniu 21.03.2014
      Popieram jak najbardziej.
    • Ela

      , w dniu 01.08.2014
      a co ci nie pasuje w tym banku z ta karta ze nie otrzymales urodzony pod zla gwiazda nie sa zadnymi oszustami w rozm tel bardzo wyraznie mowia co ile i dlaczego
    • Wypowiedz się
  • gustav

    , w dniu 16.01.2014Ocena:
    Wyłudzanie danych osobowych,jest przestępstwem.

    Oszuści i naciągacze.Wyłudza-ją dane osobowe.Wniosek złożony prawidłowo.Trzeci dzień czekam na jakikolwiek kontakt ze strony tego niby banku.Dzwoniąc słyszę,że mój wniosek jest wciąż weryfikowany.Myślę- o złożeniu doniesienia do prokuratury.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Agnieszka

    , w dniu 15.01.2014Ocena:
    Oszuści naciągający na podpisanie umowy, ale bez wypłaty środków

    Uwaga na nich. Podpisałam umowę, odesłałam ją i czekałam na pieniądze codziennie dzwoniąc, dlaczego jeszcze ich nie mam na koncie. Informowano mnie, że już zostały wysłane, a potem, że wstrzymano dla mnie wypłatę środków, bo muszą jeszcze mnie zweryfikować. Wypowiedziałam czym...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • bubka

    , w dniu 13.01.2014Ocena:
    karta kredytowa

    Przyznano mi kartę kredytową z limitem.Przysłano kartę na której nie ma środkow.Jak to wytłumaczyć.Cięzk--o się do nich dodzwonić.Dzisjaj idę do instytucji finansowej wyjasnic sprawę.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • kaja

      , w dniu 16.05.2014
      dodzwonić idzie się łatwo-tyle tylko ,że już 10 dzień jakoś nie może dotrzeć kurier
    • ada

      , w dniu 18.07.2014
      ja też nie mogę nic pobrać z karty do tego kartą tą nie można nigdzie zapłacić
    • zuzka

      , w dniu 24.07.2014
      ja na środki na karcie czekam już 10 dni, pierwsza karta nie dotarła, druga karta tak i owszem ale aktywowanie i dostęp do droga przez mękę. Dzwonisz operator mowi wciśnij jeden, dwa itd w zależności co chcesz zalatwić i czekasz bo no i tak musisz rozmawiać z konsultantem. Masz szczęście że trafi się jakiś rozgarnięty. Bo u mnie z tym różnie było. Ale cóż środków jak nie mam tak nie mam. Wniosek podpisalam na początku czerwca. Wiadomo jak się taką kartę bierze to znaczy że sie kasy nie posiada i chce się mieć jak najszybciej. Ja odradzam ale róbcie jak chcecie. Za tel. do nich też wydalam majątek. Tak że same straty... a co jeszcze przede mną
    • Wypowiedz się
  • Twój podpis

    , w dniu 03.01.2014Ocena:
    Błędne informacje dla klientów

    Witam, jestem klientem banku. Trochę sie pogubiłem. Pewnego dnia dzwoniąc do obsługi klienta usłyszalem automatyczna informację, że mam podwyższony limit na karcie, moge z niego korzystac i nie musze kontaktowac sie z konsultantem. W czasie rozmowy od konsultanta uslyszalam info ze...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
    • bubka

      , w dniu 23.03.2014
      witam ale cos u nich nie tak.wniosek byl zlozony na 2000 zł przelali tylko 1000zł i przyslali pusta karte.przyszedl pierwszy wyciag i bylo napisane ze przeleli tylko 1000 zł na podane konto.przyszedl 2 wyciag i jest napisane ze limit na karcie 2000zł na konto przelano 1000zł to powinno pozostac 1000zł a nic nie ma ni na koncie ni na karcie.jak to zrozumiec.
    • martin

      , w dniu 16.06.2014
      Tak miałem sytuację taką samą, z tym że zadzwoniłem i wyraziłem zgodę u konsultanta na podwyższenie limitu, oczywiście taka automatyczna informacja była poprzedzona listem od Vanquis zwykłym nie poleconym w związku z tym może twój list gdzieś przepadł, a w systemie oni mają też bałagan, dajmy im jeszcze trochę czasu, ja mam kartę od początku ich istnienia, i na razie żadnych problemów, minusem jest brak obsługi przez internet tj. stan, spłata itd., w angielskim vanquis.co.uk jest wszystko, dajmy im trochę czasu, może się rozwiną:)
    • Wypowiedz się
  • Martin

    , w dniu 24.12.2013Ocena:
    Dobra firma

    Korzystam z ich karty 2 lata od kiedy weszli na rynek, zero roblemów, limit ponad 2 tys. Spłacam regularnie, korzystam na codzień i wszystko było by dobrze, jakby zrobili dostęp internetowy do karty tj. Aktualny limit, zadłużenie, spłata on line, bo o stan karty trzeba dzwonić i sie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • xczarnecka

      , w dniu 27.02.2014
      witam piszesz ze masz karte dwa lata czy odrazu miales ja wazna na 2lat ja mam do konca 2014 i co dalej jak bym chciala korzystac czy m usze skladac nowy wniosek
    • mirek

      , w dniu 20.03.2014
      powinni przysłac nowa karte bez składania wniosku
    • Wypowiedz się
1 | 2 | 3 | 4