Ocena instytucji

23%
Skorzystałoby ponownie: 296
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 977
Zobacz statystyki
T-Mobile

T-Mobile

Ocena użytkowników

23%
Skorzystałoby ponownie: 296
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 977

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 296
    • Głosy negatywne: 977
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
28%
72%
Jak oceniasz pracowników?
28%
72%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
29%
71%

Opinie o T-Mobile

Korzystasz z usług T-Mobile? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o T-Mobile

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o T-Mobile

  • keri

    , w dniu 03.10.2018Ocena:
    Mieliśmy u nich 5 telefonów przez wiele lat.

    Przy rozwiązaniu umowy w punkcie nie poinformowano nas, że równolegle należy rozwiązać umowę na pakiet lojalnościowy ,,Family+" zarejestrowany pod jakimś dodatkowym numerem. Po przyjściu rachunku za ten pakiet poszliśmy do punktu załatwić definitywnie problem kończąc i tę umowę...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Kasia

      , w dniu 03.10.2018
      Moja sytuacja jest dokładnie taka sama. Mimo, że otrzymałam potwierdzenie pisemne, że umowa "Family+" zostaje rozwiązana z dniem 20.07.18r, cały czas przychodzą faktury. W mojej obecności podczas wizyty w salonie z takim problemem przyszły jeszcze 3 osoby, więc coś jest na rzeczy. Lektura umowy niewiele daje, bo informacje nt. konieczności osobnego rozwiązania tej tajemniczej umowy, są najzwyczajniej zakamuflowane. Osobiście uważam, że z chwilą, kiedy klient chce zmienić operatora, T-mobile , w ramach kary chyba, nakłada na niego haracz.
    • Wypowiedz się
  • Marzena

    , w dniu 02.10.2018Ocena:
    W rozmowie telefonicznej konsultant zapewnia ze...

    ...urzadzenie ma 24 raty , przy innej umowie konsultant zapytany jaka wartosc stanowi rata jaka abonament mowi ze to nie moja sprawa przeciez. Obie umowy warunki niezgodne z rozmowa telefoniczna ktora PRZECIEZ JESTBREJESTROWANA i w obu przypadkach TMOBILE MA TO GDZIES stwierdzajac ze klient mogl...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Adam

    , w dniu 25.09.2018Ocena:
    Omijajcie tą sieć. Internet do bani i sms-y nie...

    ...dochodzą. Juz nigdy tej siecie. Baj baj

    Ta opinia jest przydatna
  • Bartek

    , w dniu 16.09.2018Ocena:
    W czasie okresu próbnego wszystko ok po okresie...

    ...próbnym masakra przy zasięgu 80% LTE w godzinach porannych transfer 10Mbit w pozostałym czasie od 1 do 5Mbit. Po zgłaszaniu problemu jeden konsultant mówi że to przestarzały nadajnik i nie daje rady inny za ktoś ich "zagłusza" śmiech na sali i według ich diagnozy problem leży po...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Robert Kaźmierczak

    , w dniu 16.09.2018Ocena:
    uwaga przed firmą T-Mobie ...mają ukrytą...

    ...klauzulę w swoich umowach ....jak się z nimi na dwa lata umowę podpisuje to ta umowa się automatycznie o rok przedłuża jak się nie da wypowiedzenia ( w wszystkich innych firmach jak orange lub plus... jest okres wypowiedzenia 30 dni ) ...w moim przypadku to znaczy że płacę nadal za I...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Loli

      , w dniu 23.09.2018
      Kobieto co ty ćpasz? Nie pisz głupot!
    • Wypowiedz się