Ocena instytucji

21%
Skorzystałoby ponownie: 79
79%
Nie skorzystałoby ponownie: 297
Zobacz statystyki
Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank

Ocena użytkowników

21%
Skorzystałoby ponownie: 79
79%
Nie skorzystałoby ponownie: 297

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 73
    • Głosy negatywne: 268
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 29

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
28%
72%
Jak oceniasz pracowników?
26%
74%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
24%
76%

Opinie o Santander Consumer Bank

Korzystasz z usług Santander Consumer Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Santander Consumer Bank

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Santander Consumer Bank

  • Lolita

    , w dniu 19.02.2019Ocena:
    Nie polecam tego banku pod żadnym wzgledem,

    jeżeli możecie drodzy klienci trzymajcie się od niego z daleka. Jest wiele innych banków bardziej korzystnych i przyjaznych dla nas zwykłych ludzi.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Goska

    , w dniu 28.01.2019Ocena:
    Coś strasznego jest dostać się po fuzjach do...

    ...placówek ,gdzie są Dyrektorzy ze swoimi wieloletnimi pracownikami ,panuje dyskryminacja ,donosicielstwo,pracownicy są dręczeni z drobnego powodu,w tak chorej atmosferze nie można wykonywać prawidłowo swoich obowiązków. Pragnąc uzdrowić sytuacje ,powinna być roszada między...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Joggi

    , w dniu 25.01.2019Ocena:
    Ta instytucja to nieporozumienie ! Kto dał im...

    ...tytuł „Najlepszy Bank 2018” albo inaczej, za ile im to dali ? Pracownicy niekompetentni. Nie potrafią wyjaśnić zapisów umowy. PORAŻKA, PORAŻKA I JESZCZE RAZ P O R A Ż K A I N I E P O R O Z U M I E N I E. Po przeniesieniu kont z DB Banku odczuwalne pogorszenie jakości...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Milena

    , w dniu 24.01.2019Ocena:
    Jestem zbulwersowana faktem że Dyrektorzy...

    ...niektórych placówek nie koniecznie z Banku Santander,którzy popełniali błędy nadal pracują ,nikt ich nie rozlicza z błędów ,najlepiej całą winę można z cedować na pracowników i ich zwolnić.Jest to smutne i bardzo żenujące . Na pewno nie wpływa na dobry wizerunek Banku

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Gosia

    , w dniu 18.01.2019Ocena:
    Santander przejął Deutche Bank i mimo zapewnień...

    ...na stronie internetowej i zapewnień pracowników że nie będzie dla klientów żadnych zmian, już po miesiącu wprowadzili nowe opłaty. I tak np za wpłaty gotówki wcześniej nie płaciłem teraz mam 0,4. Brak szacunku dla klienta. W odpowiedzi na reklamację odpisali że nie widzą...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii