Ocena instytucji

23%
Skorzystałoby ponownie: 34
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 88
Zobacz statystyki
PLUS BANK S.A.

PLUS BANK S.A.

Ocena użytkowników

23%
Skorzystałoby ponownie: 34
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 88

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 18
    • Głosy negatywne: 84
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 13
    • Głosy negatywne: 4
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 3
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
38%
62%
Jak oceniasz pracowników?
36%
64%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
25%
75%

Opinie o PLUS BANK S.A.

Korzystasz z usług PLUS BANK S.A.? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o PLUS BANK S.A.

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o PLUS BANK S.A.

  • joanna

    , w dniu 11.05.2019Ocena:
    masakra ten bank!!!!! dwa razy mialam sytuacje...

    ...gdzie dostałam smsa ze wpłyneły mi pieniadze na knto a jak weszłam sprawdzic saldo do było raptem pare złotych.musialam czekac pare godzin zeby były pieniadze dostepne. Oferowali mi to konto wraz z abonamentem na telefon,jak założe konto to bede miała nizszy abonament,oczywiscie nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    7Przydatność opinii
  • Przyszły były klient....

    , w dniu 25.04.2019Ocena:
    Plus Bank to są jakieś jaja a nie Bank. W Łodzi...

    ...są aż 3 oddziały i jeden punkt. Z czego dwa oddziały zamknięte na stałe, w trzecim (Piotrkowska 178) Pani jest ale wyszła i wróci za 2-3 godziny... Może Pan poczeka? A w punkcie na Jana Pawła... pani nie ma, ale uwaga... będzie za półtora tygodnia.

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
  • sosnamona

    , w dniu 15.04.2019Ocena:
    Bank nie nadąża za zmieniającym się realiami.

    Wniosek 500 wdrożony z bardzo dużym opóźnieniem. Karty wysyłają 2 tygodnie. Nie wspierają stałych klientów. Obsługa jak za PRL.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Maro

    , w dniu 10.04.2019Ocena:
    Tragiczny dostęp do punktów bankowych, których...

    ...prawie nie ma. Jak już dotarłem do punktu bankowego i próbowałem zamknąć konto, okazało się że pani nic nie może zrobić. Dostałem potwierdzenie zamknięcia konta z informacją że to może nie dojść do skutku. Od paru miesięcy próbuje zamknąć konto ale bezskutecznie. Okazuje...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Michał.

    , w dniu 21.03.2019Ocena:
    Złożyłem w terminie odstąpienie od kredytu a p...

    ...dyrektor mówi może przetrzymam je , nie rejestrując i może pan zmieni zdanie i da znać. Inne pismo wysłane poleconym on zniszczył

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii