Ocena instytucji

23%
Skorzystałoby ponownie: 265
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 885
Zobacz statystyki
Play

Play

Ocena użytkowników

23%
Skorzystałoby ponownie: 265
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 885

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 265
    • Głosy negatywne: 885
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
32%
68%
Jak oceniasz pracowników?
31%
69%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
33%
67%

Opinie o Play

Korzystasz z usług Play? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Play

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Play

  • Krzysztof Mańkowski- usługobiorca.

    , w dniu 07.08.2018Ocena:
    Raz spróbowałem przez infolinię i więcej nie...

    ...chcę mieć nic wspólnego z tą firmą. Kombinują. Co innego ustalone, a co innego przychodzi w korespondencji. Chodzi oczywiście o zakres uslug i wysokość abonamentu. Czyli wiadomo o kasę. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy a oni mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Gdzie logika?...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Anoninowy

    , w dniu 06.08.2018Ocena:
    Zasięg w Play jest tragiczny mam nieograniczony...

    ...internet a chce sobie puścić film to nie co 5 sekund ścina. NIE POLECAM!!!!*

    Ta opinia jest przydatna
  • Boźena Zbroja

    , w dniu 06.08.2018Ocena:
    Nigdy więcej play. Zabrali mi moje numery które...

    ...miałam 15 lat i nawet nie raczą odpisać na pismo.Brak szacunku do klienta.

    Ta opinia jest przydatna
  • Zezłoszczony

    , w dniu 03.08.2018Ocena:
    Zacznijmy od problemów na tle aplikacji "play24"...

    ..., nadaje się ona tylko do zajmowania miejsca na dysku , ponieważ wszystko co jest w niej widoczne nie pokrywa się z rzeczywistością , stan konta inny pod *101# i w aplikacji , aktywność pakietów inna w aplikacji inna w systemie play (na infolinii wiedzą lepiej co ja mam napisane w...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Wiktoria

    , w dniu 02.08.2018Ocena:
    Kolejny raz mam problem z internetem. W dniu...

    ...wczorajszym zablokowali mi konto w tym 7gb internetu gdzie jest ważny do 21.08.2018. Doładowując konto internet powinien wrócić aczkolwiek nadal nie wrócił. Raz skończył mi się internet i pobierało mi pieniądze po 10 minutach przyszedł SMS że internet się skończył wraz z moimi...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii