Ocena instytucji

23%
Skorzystałoby ponownie: 265
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 882
Zobacz statystyki
Play

Play

Ocena użytkowników

23%
Skorzystałoby ponownie: 265
77%
Nie skorzystałoby ponownie: 882

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 265
    • Głosy negatywne: 882
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
32%
68%
Jak oceniasz pracowników?
31%
69%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
33%
67%

Opinie o Play

Korzystasz z usług Play? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Play

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Play

  • Marcin

    , w dniu 14.08.2018Ocena:
    Odkąd poprawili zasięg w pley na lepszy to...

    ...praktycznie ma zasięg h czasami h+ ale innej sieci i LTE też innej sieci nawet jak ręcznie przełącze na sieć LTE to i tak mi po paru sekundach zmieni na h i pozostaje mi tylko płacić bo zasięg jest kiepski

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Xxx

    , w dniu 14.08.2018Ocena:
    Nie polecam sieci Play. Nie można się dogadać z...

    ...przedstawicielami, w dodatku gyd wyśle e-maila z prośbą o kontakt telefoniczny dostaje wiadomości tej samej treści.

    Ta opinia jest przydatna
    • Xxx

      , w dniu 14.08.2018
      Przedstawiciel zapewniał że telefon zostanie dostarczony a wcale tak nie jest. Z innym operatorem dogadałem się bez problemu a niestety w sieci Play nawet nie oddzwonili gdy o to prosiłem od wczoraj. Straciłem tylko czas a pilnie był mi potrzebny telefon.
    • Wypowiedz się
  • Beata

    , w dniu 13.08.2018Ocena:
    Ofera MIX .Na początku m-ca zapłaciłam...

    ...kontraktowe 50zł , po czym 7 dni później przedłużyłam umowę. W tym samym miesiącu dostałam informację sms-em,że muszę do końca miesiąca ponownie doładować kwotą kontraktową 50 zł. Nr telefonu bez zmian, taryfa bez zmian , wysokość kwoty doładowania również bez zmian,...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Wojtek

    , w dniu 13.08.2018Ocena:
    Fatalne działanie operatora w centrali PLAY,

    koszmarnie długi czas reakcji i rozwiązywania problemów. Czekam ponad 30 dni na telefon który zamówiłem z centrali, ponieważ nie było danego modelu na magazynie u lokalnego przedstawiciela w Rzeszowie... po kilkunastu zgłoszeniach moich i pracownika lokalnego salonu mija 30 dzień jak...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Natka

    , w dniu 10.08.2018Ocena:
    Obsługa klienta w salonach TRAGEDIA , obojętnie...

    ...do którego salonu byś się udał całkowicie co innego mówią . Nie omawiają wszystkich ofert jakie klientowi przysługują by wyszedł korzystniej .

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii