Ocena instytucji

70%
Skorzystałoby ponownie: 1281
30%
Nie skorzystałoby ponownie: 512
Zobacz statystyki
PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Ocena użytkowników

70%
Skorzystałoby ponownie: 1281
30%
Nie skorzystałoby ponownie: 512

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 660
    • Głosy negatywne: 307
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 454
    • Głosy negatywne: 159
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 167
    • Głosy negatywne: 46

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
71%
29%
Jak oceniasz pracowników?
75%
25%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
66%
34%

Opinie o PKO Bank Polski

Korzystasz z usług PKO Bank Polski? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o PKO Bank Polski

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o PKO Bank Polski

  • Jan

    , w dniu 10.08.2018Ocena:
    Wysokie prowizje. W bankomacie można wypłacić...

    ...najmniej 50 złotych, co jest irytujące. Mało bankomatów. Nieraz zdarzyło się, że bankomat nieczynny, a jest tylko jeden na wielkim osiedlu. Nie widać w tym względzie żadnej poprawy. Na pewno w najbliższy czasie zakończę współpracę z pko bp.

    Ta opinia jest przydatna
    19Przydatność opinii
  • Iwona

    , w dniu 12.07.2018Ocena:
    właśnie prokuratura prowadzi moje postępowanie...

    ...w sprawie kredytu pseudofrankowego udzielonego przez bank w 2006r.

    Ta opinia jest przydatna
    18Przydatność opinii
  • Ola

    , w dniu 11.07.2018Ocena:
    Kompletny brak kompetencji Pana na infolinii pod...

    ...numerem 800 302 302. Nic nie potrafil pomoc to po co taka infolinia. Odeslal mnie do odzialu Banku. Ale wczesniej wypytywal mnie o dane weryfilacyjne, wypytywal nawet o nr dokumentu tozsamosci ktory zmienilam. Ciekawe po co mu ta poufala informacja. Nie szanujce czasu klientow. Od razu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    12Przydatność opinii
  • Korka

    , w dniu 03.07.2018Ocena:
    Niestety załatwienie sprawy przez infolinię...

    ...może trwać godzinami. Dzwonisz, przyjmują zgłoszenie i mówią, że oddzwonią najpóźniej... za 2 godziny. Zamiast załatwić sprawę od ręki, trzeba czekać na telefon. Porażka!

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
  • Karolcia

    , w dniu 29.06.2018Ocena:
    dzień dobry Państwu z całym szacunkiem dla...

    ...Państwa banku ale bardzo proszę, by ktoś zastanowił się nad ciągłymi zmianami w szacie graficznej konta klienta. Zmiany wyglądu strony po zalogowaniu jak dla mnie są coraz mniej czytelne i zabierają coraz więcej czasu już ostatnie zmiany były mało czytelne - obecna zmiana jest...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    16Przydatność opinii