Ocena instytucji

64%
Skorzystałoby ponownie: 1326
36%
Nie skorzystałoby ponownie: 674
Zobacz statystyki
PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Ocena użytkowników

64%
Skorzystałoby ponownie: 1326
36%
Nie skorzystałoby ponownie: 674

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 683
    • Głosy negatywne: 433
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 472
    • Głosy negatywne: 179
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 171
    • Głosy negatywne: 62

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
65%
35%
Jak oceniasz pracowników?
67%
33%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
59%
41%

Opinie o PKO Bank Polski

Korzystasz z usług PKO Bank Polski? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o PKO Bank Polski

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o PKO Bank Polski

  • Małgorzata

    , w dniu 29.10.2020Ocena:
    Nie pole tego banku. Jest najbardziej dróg a i...

    ...złodziejska oderta. Każda czynność jest płatna. Każda wypłata z bankomatu i każdy przelew. Zenada

    Ta opinia jest przydatna
    • Tylko Gotówka

      , w dniu 29.10.2020
      Droga Małgorzato.Zamknij konto i korzystaj tylko z gotówki.Pozbędziesz się problemów i stresów związanych z bankiem a także zaoszczędzisz pieniądze które bank zwyczajnie Ci kradnie pobierając opłaty za wszystko.A najważniejsze jest to,że ani komornik ani urząd skarbowy ani nikt inny nie zablokuje Ci konta pozbawiając tym samym środków do życia.Jedyny pewny bank to skarpeta lub słoik zakopany pod jabłonką.Dobrze Ci radzę z całego serca zrób to jak najszybciej bo za chwilę w związku z tzw."pandemią" (nie)rząd ograniczy dostęp do kont wprowadzając stan wyjątkowy.Wcześniej tak było w Grecji i na Cyprze gdzie ludzie nocowali pod bankomatami aby wyjąć SWOJĄ kasę.
    • Wypowiedz się
  • ciem

    , w dniu 27.10.2020Ocena:
    Gorzej w banku już być nie może. Likwidacja...

    ...oddziału. Niekompetentny pracownik banku , który wprowadza w błąd. Ukrywa przed klientem możliwość założenia podstawowego rachunku płatniczego, który prowadzony jest bezpłatnie, tylko "wciska" osobie starszej konto za 18 zł miesięcznie , przekonując że nie ma innej...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Just

    , w dniu 14.10.2020Ocena:
    Tragedia, Bank zacofany, tylko przykrywka,że...

    ...można załatwić wszystko on-line, a tak na prawdę można otworzyć konto on-line, a zamknąć to już się nie da i tylko dlatego,że nie potrafią porównać podpisu z przesłanego skanu dowodu z wysłanym do nich podpisanym wypowiedzeniem.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • Tylko Gotówka

      , w dniu 19.10.2020
      Tragedią to jest Twoja głupota Just.Módl się się żeby ktoś nie przechwycił skanu Twojego dowodu bo może nagle okazać się,że masz do spłacenia kredyt którego nie zaciągałeś.Wielokrotnie GIODO ostrzegał przed wysyłaniem skanu dowodu osobistego właśnie z powodu oszustów.Jesteś idiotą a Twoja wiara w on-line jest skrajną głupotą.Hakerzy tylko czekają na takich głupków którzy podają im na tacy swoje dane osobowe.Człowieku idź do psychiatry leczyć się!
    • Wypowiedz się
  • Kuba

    , w dniu 13.10.2020Ocena:
    Konsultant z infolinii PKO BP nie potrafił pomóc...

    ...w obsłudze interfejsu aplikacji, więc zablokował dostęp do konta z powodu ..zbyt młodego, jego zdaniem, głosu właściciela (wcześniej przecież pozytywnie zweryfikowanego). Na dzień dzisiejszy oczekuję na rozpatrzenie reklamacji od 25.09.2020. WTF?

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Ekspert PKO Banku Polskiego

      , w dniu 14.10.2020
      Panie Kubo, prosimy o przesłanie numeru reklamacji na adres:ekspert@pkobp.pl
      Odsłuchamy rozmowy i sprawdzimy co się w tej sprawie dzieje. Zależy nam na wyjaśnieniu wszystkich okoliczności.
    • Tylko Gotówka

      , w dniu 14.10.2020
      Słuchaj no panie "wykształcony" Ekspercie PKO Banku Polskiego.Kuba to zdrobnienie od imienia Jakub.Jeśli się tu "wymądrzasz" to pisz Panie Jakubie a nie Panie Kubo....Co kończyłeś baranie?Bankowość?Pan Jakub nie ślizgał się z Tobą na krowim g*wnie żebyś go tykał.Trochę szacunku dla drugiej osoby tłuku!Widać od razu,że do kultury to Ci daleko chamie!
    • Wypowiedz się
  • an

    , w dniu 12.10.2020Ocena:
    dziadowski bank nigdy wiecej

    Ta opinia jest przydatna