Ocena instytucji

13%
Skorzystałoby ponownie: 128
87%
Nie skorzystałoby ponownie: 864
Zobacz statystyki
Orange

Orange

Ocena użytkowników

13%
Skorzystałoby ponownie: 128
87%
Nie skorzystałoby ponownie: 864

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 128
    • Głosy negatywne: 864
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
19%
81%
Jak oceniasz pracowników?
18%
82%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
18%
82%

Opinie o Orange

Korzystasz z usług Orange? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Orange

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-141), ul. Wolska 88. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Orange

  • niezadowolona

    , w dniu 30.05.2018Ocena:
    Jednym słowem, tragedia. po 16 latach płacenia...

    ...terminowo faktur, posiadania 3 numerów, klient potraktowany jak totalne zero. Zgłaszanie problemu technicznego od tygodnia, po czym w historii zgłoszeń nie odnotowane ani jedno zgłoszenie ( każdy konsultant w rozmowie z biurem obsługi twierdził, że sprawa jest zgłoszona ) Ta firma...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Mojzesz6666

    , w dniu 25.05.2018Ocena:
    miałem zostać ich klijętem ale dzisiaj mamie...

    ...mieli zainstalować pakiet ale monter se olał sprawę więc jak od samego początku traktują klijęta to ja dziękuję i mama też jest zadowolona że jeszcze nic nie podpisała i może zrezygnować

    Ta opinia jest przydatna
  • NiezadowolonyKlient

    , w dniu 23.05.2018Ocena:
    Orange Love ale tylko twoje pieniądze. Oferują...

    ...bardzo dobry internet w jakości BAD SIGNAL polecam ludziom, którzy lubią się denerwować. Najlepiej skończyć z nimi umowę i już więcej tam nie wracać. Pracownicy mają bardzo rozwinięte umiejętności manipulacji wydoją od ciebie nawet grosika.

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • Niezadowolonyurzytkownikinternetółorendż

    , w dniu 23.05.2018Ocena:
    Internet do d8py a 13% to użytkownicy tego...

    ...smiesznego łorendż żałosne

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • DC

    , w dniu 22.05.2018Ocena:
    KŁAMSTWO ,OSZUSTWO,OBSŁUGA SALONU MYŚLI ,ZELUDZIE TO

    KŁAMSTWO ,OSZUSTWO,OBSŁUGA SALONU MYŚLI ,ZELUDZIE TO DEBILE

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii