Ocena instytucji

67%
Skorzystałoby ponownie: 40
33%
Nie skorzystałoby ponownie: 19
Zobacz statystyki
Nordea

Nordea

Ocena użytkowników

67%
Skorzystałoby ponownie: 40
33%
Nie skorzystałoby ponownie: 19

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 20
    • Głosy negatywne: 11
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 14
    • Głosy negatywne: 3
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 6
    • Głosy negatywne: 5

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
65%
35%
Jak oceniasz pracowników?
71%
29%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
67%
33%

Opinie o Nordea

Korzystasz z usług Nordea? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Nordea

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Nordea

  • Edyta Labuda

    , w dniu 22.08.2013Ocena:
    Jestem zadowolonym klientem tegoż banku od lat paru, obsługa miła i

    Jestem zadowolonym klientem tegoż banku od lat paru, obsługa miła i kompetentna w każdym oddziale do którego człowiek wejdzie. POLECAM jako rzetelny BANK, w którym się miło spędza czas i załatwia wszelkie sprawunki :-)

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
  • Ryszard Kurczab

    , w dniu 26.06.2013Ocena:
    Szwedzka solidność.

    Spokój, cisza i fachowa obsługa.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • dorota

    , w dniu 26.08.2013Ocena:
    Byłam kiedyś agentem Nordea. Szkolono nas na doradców i pomoc dla klienta. Zdaje się że niewiele z tego zostało. Agent który mnie obsługiwał został odsunięty, nie wyznaczono nikogo na jego miejsce. Wszelkich informacji muszę szukać na infolinii, która też

    Byłam kiedyś agentem Nordea. Szkolono nas na doradców i pomoc dla klienta. Zdaje się że niewiele z tego zostało. Agent który mnie obsługiwał został odsunięty, nie wyznaczono nikogo na jego miejsce. Wszelkich informacji muszę szukać na infolinii, która też sporo do życzenia...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii
  • Agnieszka

    , w dniu 23.11.2013Ocena:
    Posiadam konto internetowe i kredyt w tym banku już ponad 3 lata.

    Posiadam konto internetowe i kredyt w tym banku już ponad 3 lata. Korzystanie z usług jest bardzo proste i przejrzyste, a ostatnio dodano jeszcze więcej ułatwień. Przelewy i prowadzenie konta bez opłat a za karty płatnicze płacimy nie dużo. Jestem bardzo zadowolona.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Żurowski

    , w dniu 13.01.2014Ocena:
    Przez wiele lat byłem zadowolony z oferty banku Nordea. Jednak w ubiegłym

    Przez wiele lat byłem zadowolony z oferty banku Nordea. Jednak w ubiegłym roku pewne sprawy bardzo mi się nie spodobały. Przede wszystkim sposób informowania o zmianach prowadzenia konta. Chodzi mi tutaj o wprowadzenie opłaty za prowadzenie konta, oraz opłaty za sprawdzanie stanu konta w...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    50Przydatność opinii