Ocena instytucji

6%
Skorzystałoby ponownie: 31
94%
Nie skorzystałoby ponownie: 466
Zobacz statystyki
MultiMedia

MultiMedia

Ocena użytkowników

6%
Skorzystałoby ponownie: 31
94%
Nie skorzystałoby ponownie: 466

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 31
    • Głosy negatywne: 466
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
11%
89%
Jak oceniasz pracowników?
11%
89%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
11%
89%

Opinie o MultiMedia

Korzystasz z usług MultiMedia? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o MultiMedia

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o MultiMedia

  • Wiktor

    , w dniu 08.10.2018Ocena:
    Obsługa nie zna się wogule na awarjach i...

    ...Ci,którzy przychodzą na prawica też nie mają zielonego pojęcia co to za przyczyną

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
    • życzliwy

      , w dniu 09.10.2018
      obsługa nie ma pojęcia o tym co robi . BO niema wiedzy a formułka jest nudna powtarzana . informowanie abonenta o awarii niema o zmianach w ofercie programowej cyfrowej niema czyli abonenta ma się w nosie .
    • Wypowiedz się
  • Stały zawiedziony klient

    , w dniu 05.10.2018Ocena:
    Multimedia masakra uważają że wszystko tej...

    ...firmie wolno. Nie muszą informować klienta o o konserwacjach o utrudnieniach, braku sygnału. Brak jakiegokolwiek kontaktu w zgłoszenia problemu. Jezeli jest awaria nie jest to w jakikolwiek odliczane od rachunku i jak napisałem wcześniej nie poinformowali klienta. Awaria nie trwa 15...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
    • życzliwy

      , w dniu 06.10.2018
      zaniki sygnału brak informacji o zmianie lub zabraniu kanału . Za co płacimy . INFORMOWANIE ABONENTA O ZMIANACH W OFERCIE PROGRAMOWEJ CYFROWEJ nie istnieje . A formułka powtarzana to oznaka braku wiedzy na dany temat .
    • Wypowiedz się
  • Mariusz

    , w dniu 05.10.2018Ocena:
    Umowa nieczytelna. Ceny nierynkowe. Oferta...

    ...słabsza od konkurencji. Firma działa jedynie dlatego, że jest monopolistą w niektórych rejonach. Jeden operator a każda usługa podpisywana osobno, na inne okresy, każda kończy się inaczej. Wielki bałagan. Rozwiązanie umowy b. trudne. Duże kary finansowe. Zwrot sprzętu utrudniony....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • M

    , w dniu 05.10.2018Ocena:
    Nalezy ostrzegac przed ta firma nieswiadomych...

    ...klientow

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • stary klient

    , w dniu 03.10.2018Ocena:
    jestem klientem od ponad 10 lat - i chyba jestem...

    ...idiotą, że tak długo wytrzymałem z tym dostawcą. Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem, brak jakichkolwiek ofert promocyjnych dla starych klientów, pomimo wysokich opłat wolą obcinać ofertę programową i jakość transmisji niż zatroszczyć się o modernizację łącz...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • halina

      , w dniu 08.10.2018
      zgadzam się , że są nieuczciwi , też jestem długoletnim klientem i ostatnio otrzymałam rachunek na kwotę ponad 70 pln . a wcześniej przez kilka lat była to kwota 47 z groszami , skąd taka zmiana , powiedziano ,że skończyła się promocja która trwała ponad 2 lata , to chyba żart bez powiadomienia , może głupia stara baba zapłaci i pomyśli ,że tak ma być.Niecierpliwie czekam na koniec umowy !!!!!!!!!
    • Wypowiedz się