Ocena instytucji

9%
Skorzystałoby ponownie: 21
91%
Nie skorzystałoby ponownie: 217
Zobacz statystyki
MultiMedia

MultiMedia

Ocena użytkowników

9%
Skorzystałoby ponownie: 21
91%
Nie skorzystałoby ponownie: 217

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 21
    • Głosy negatywne: 217
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
14%
86%
Jak oceniasz pracowników?
11%
89%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
14%
86%

Opinie o MultiMedia

Korzystasz z usług MultiMedia? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o MultiMedia

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o MultiMedia

  • Użytkownik MM

    , w dniu 18.02.2017Ocena:
    Słaba oferta programowa, stawka także za wysoka...

    ...za to co oferują. Nie polecam!

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • kkk

    , w dniu 16.02.2017Ocena:
    NIE BRAC ! Po piśmie o rozwiązaniu umowy zostaje...

    ...1msc do końca i wtedy nagle wg. nich kończy się okres promocyjny i naliczają ponad 2- krotna stawkę za pozostały msc do końca umowy. Jeśli jednak spóźniłeś się z 1msc wypowiedzeniem, to płacisz to co w/w i za 2 kolejny msc płacisz juz 3- krotność, bo skończyła sie jeszcze...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • marek

    , w dniu 16.02.2017Ocena:
    Bezpieczny internet. Multimedia wprowadza , bez...

    ...zgody abonenta dodatkową opłatę za bezpieczny internet. To jakiś koszmar. Jak w odpowiednim czasie nie wymówisz usługi, płacisz jak baran przez następne 3 miesiące. czy to dozwolone jest prawnie. Muszę spytać prawnika w naszej firmie i odpowiednio zareagować . Przestrzegam przed...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • szlipol

    , w dniu 16.02.2017Ocena:
    Umowa zawiera dodatek wyrażony na siedmiu...

    ...stronach zapełnionych drobnym drukiem. Nikt nie jest w stanie zapoznać się z tym, znieść tego psychicznie ani fizycznie, więc podpisuje w ciemno. Może to być wyrok na samego siebie. Ta skandaliczna biurokracja jest zwykłą manipulacją klientami.

    Ta opinia jest przydatna
  • szlipol

    , w dniu 16.02.2017Ocena:
    Multimedia manipulują swoimi klientami.

    Manipulacje są nieuczciwe. Na stronie tytułowej umowy powinny być wyszczególnione wszystkie opłaty, a klient powinien być powiadomiony o tym, że po np. 1 roku lub po 1 miesiącu dana usługa jest wyższa o 100%. Takich informacji klient nie otrzymuje, natomiast otrzymuje wyższe rachunki.

    Ta opinia jest przydatna
1 2 3 4 5 »