Ocena instytucji

8%
Skorzystałoby ponownie: 71
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 856
Zobacz statystyki
MultiMedia

MultiMedia

Ocena użytkowników

8%
Skorzystałoby ponownie: 71
92%
Nie skorzystałoby ponownie: 856

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 71
    • Głosy negatywne: 856
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 0
    • Głosy negatywne: 0

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
10%
90%
Jak oceniasz pracowników?
11%
89%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
10%
90%

Opinie o MultiMedia

Korzystasz z usług MultiMedia? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o MultiMedia

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o MultiMedia

  • Grażyna T.

    , w dniu 18.10.2020Ocena:
    Mam Multimedia od 12 lat. Obecnie po połączeniu...

    ...z Vectrą telewizja nie działa prawidłowo. Kanały nie zapisują się i widzę tylko numery stacji. Obraz jest poprawny. Od 3 tygodni mailowo z nimi koresponduję i zgłaszam brak kanałów ale odpowiedź przychodzi po 5,6 dniach. I znów czekam. Czekam do końca umowy i wypisuję się z tej...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • xyz

      , w dniu 18.10.2020
      mam multimedia od początku istnienia firmy od 20 lat ponad . masz rację że ignorowanie abonenta i brak realnej informacji w biurze abonenta .
    • Aj

      , w dniu 18.10.2020
      Bardzo delikatnie napisane
    • Wypowiedz się
  • Moni

    , w dniu 17.10.2020Ocena:
    Mam internet i telewizję od kilku lat i zarówno...

    ...obsługa punktu jak i serwis są bez zastrzeżeń. Negocjuj stawkę zanim podpiszesz umowę. Tak poza tym to polecam :)

    Ta opinia jest przydatna
    • Brak

      , w dniu 17.10.2020
      Pozbądź z nimi trochę -jestem pewna że zmienisz zdanie jak cię zmusza do płacenia haraczu
    • dragon

      , w dniu 18.10.2020
      Oczywiście byly bez zastrzeżeń ale jak ich jeszcze nie przejela vectra. Dzwoniąc pod serwis to tylko godzinę słyszysz melodie w słuchawce i wysyłają do ciebie mechanika zeby grzebal tobie w telewizorze bo ich zdaniem telewizora wina ze obraz się mieni
    • bastek

      , w dniu 18.10.2020
      Ma racje dziadostwo od kiedy sa z vectra złodzieje szukają drugiego zlodzieja
    • Wypowiedz się
  • 0

    , w dniu 16.10.2020Ocena:
    Najbardziej gowniany internet, nie warto kupić...

    ...tego gowna. Najgorszy internet jaki jest na rynku

    Ta opinia jest przydatna
  • Ajasinska

    , w dniu 16.10.2020Ocena:
    W deplam w to dno 9lat temu i teraz mimo że nie...

    ...mam internetu każą mi placic co m-c do końca umowy albo kare 300zl Radzę omijać szeroko z daleka multimedia do podpisania umowy są tylko ok.potem tylko długie przerwy z laska za tydzień przyjdzie technik i tak co 2-3m-ce -radze każdemu uciekac i omijać .mnie też uprzedzano nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Ewa

    , w dniu 14.10.2020Ocena:
    Beznadziejnie. Olewają klienta. Usterki...

    ...naprawiane po kilku dniach monitowania. Trochę deszczu i nic nie działa. Trzeba skończyć z tym dziadostwem.

    Ta opinia jest przydatna
    • Aj

      , w dniu 18.10.2020
      Przygotuj się na dl uga batalię która ja teraz z nimi prowadzę
    • Wypowiedz się