Ocena instytucji

53%
Skorzystałoby ponownie: 248
47%
Nie skorzystałoby ponownie: 199
Zobacz statystyki
Idea Bank

Idea Bank

Ocena użytkowników

53%
Skorzystałoby ponownie: 248
47%
Nie skorzystałoby ponownie: 199

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 149
    • Głosy negatywne: 155
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 54
    • Głosy negatywne: 19
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 45
    • Głosy negatywne: 25

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
51%
49%
Jak oceniasz pracowników?
55%
45%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
54%
46%

Opinie o Idea Bank

Korzystasz z usług Idea Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Idea Bank

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Idea Bank

  • Gandalf

    , w dniu 19.02.2017Ocena:
    Korzystam z konta i od czasu do czasu z lokat.

    Jedno i drugie mi się sprawdza.

    Ta opinia jest przydatna
  • Monika

    , w dniu 16.02.2017Ocena:
    Nikomu nie polecam tego banku.Placówka w Kielcach...

    ...to prawdziwa porazka.Obsluga nie kompetentna, nie zna procedur i regulaminow, leniwa nikomu nic sie nie chce.To najgorszy bank w jakim mialam konto.

    Ta opinia jest przydatna
    • Gandalf

      , w dniu 19.02.2017
      Nie napisałaś co konkretnie zrobili nie tak, więc nie umiem stwierdzić czy masz rację czy nie. W Kielcach akurat nie korzystam, bo jak z Krakowa. W Krk jest ok.
    • Wypowiedz się
  • Barbara

    , w dniu 08.02.2017Ocena:
    Przeszłam się do oddziału i bez problemu pani...

    ...pomogła mi uzyskać kopie dokumentów, które zgubiłam przy przeprowadzce. Nie mam zastrzeżeń do obsługi i samych usług - korzystam z kilku.

    Ta opinia jest przydatna
  • Wojciech

    , w dniu 07.02.2017Ocena:
    To jakaś porażka ten Bank !!!! IDEA BANK oczywiście. Nie polecam nikomu.

    To jakaś porażka ten Bank !!!! IDEA BANK oczywiście. Nie polecam nikomu. Fatalna obsługa, problemy z logowaniem na konto, nie odpowiadają na wnioski, pisma. Olewka totalna klientów. Jeśli masz jakiś problem to nie licz na jego rozwiązanie. Ale jeśli chcesz kredyt, lub inną ich ofertę...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 10.02.2017
      Szanowny Panie Wojciechu,

      niestety, podaje Pan zbyt mało informacji, abyśmy mogli pomóc. Chcielibyśmy wyjaśnić opisaną sprawę, a także ustalić status spraw, w jakich zwracał się Pan na piśmie, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem napotkanych problemów oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

      Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić odpowiednich wyjaśnień.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • Wypowiedz się
  • Bene

    , w dniu 04.02.2017Ocena:
    Jestem klientem banku już dwa lata. Mam konta,

    czasem coś wrzucam na lokatę i jak do tej pory wszystko przebiega bardzo płynnie. Polecam. Benek.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
1 2 3 4 5 »