Ocena instytucji

53%
Skorzystałoby ponownie: 256
47%
Nie skorzystałoby ponownie: 203
Zobacz statystyki
Idea Bank

Idea Bank

Ocena użytkowników

53%
Skorzystałoby ponownie: 256
47%
Nie skorzystałoby ponownie: 203

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 155
    • Głosy negatywne: 159
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 55
    • Głosy negatywne: 19
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 46
    • Głosy negatywne: 25

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
51%
49%
Jak oceniasz pracowników?
54%
46%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
54%
46%

Opinie o Idea Bank

Korzystasz z usług Idea Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Idea Bank

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Idea Bank

  • Maryjka

    , w dniu 21.03.2017Ocena:
    Na reklamację mają 30 dni, więc trzeba niestety...

    ...poczekać. To do Pana niżej. A co do opinii to mam dobrą. Mam dwa konta, bo osobiste i wspólnie z mężem firmowe w tym banku. Nie dali mi powodów do narzekania. Nie wiem jak kredyty, nie wypowiadam się, bo nie brałam.

    Ta opinia jest przydatna
    • Chłop z mazur XD

      , w dniu 22.03.2017
      Skomentowała pani mój post więc odpowiem.Nie jest pani poważna wcale.Według pani to ja mam zabiegać o to aby trzymać kapitał w banku idea i dawać w ten sposób zarabiać temu bankowi tym kapitałem na rynkach kapitałowych i inwestycyjnych.Z całym szacunkiem ale proszę mnie nie rozśmieszać.Może mam o to zabiegać rozłożyć czerwony dywan i czekać z kwiatami w podziękowaniu że łaskawie bank idea raczy zarabiać na moim kapitale.Era komunizmu się skończyła ale widzę że w umysłach niektórych została ona głęboko zakorzeniona.Ale rozumiem że pani twierdzenia są oparte głównie na niewiedzy i utartych stereotypach .Pozdrawiam
    • Wypowiedz się
  • klient

    , w dniu 21.03.2017Ocena:
    Przestrzegam przed tym Bankiem jedyny na rynku, z...

    ...którym nie ma kontaktu a jak już się zgłosi reklamacje to można czekać w nieskończoność na rozwiązanie. Przelew ExpresEliksir ponad 15 dni i nie został zrealizowany. W innym Banku mam kontakt 24h na infolinii a w tym Banku przez tydzień poprzez stronę internetową nie można...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Chłop z Mazur XD

      , w dniu 21.03.2017
      przecież jak dałeś im kasę to co ich to dalej obchodzi.Jedyne co jest dla nich ważne to obracać i zarabiać twoimi zasobami na rynkach kapitałowych i inwestycyjnych .
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 22.03.2017
      Szanowny Panie,

      przykro nam w związku z trudnościami, jakie Pana spotkały. Abyśmy mogli sprawdzić problem z realizacją przelewu, prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

      Jednocześnie informujemy, że na reklamacje odpowiadamy w ustawowym terminie 30 dni. Jeżeli termin został przekroczony, prosimy o zaznaczenie takiej informacji w tej samej wiadomości, a bezzwłocznie sprawdzimy status odpowiedzi w Pana sprawie.

      Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić stosownych wyjaśnień.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • Wypowiedz się
  • Chłop z mazur XD

    , w dniu 20.03.2017Ocena:
    Założyłem konto online.Oczywiście zostałem...

    ...poinformowany że przedstawiciel będzie się ze mną kontaktował w przeciągu 24 czy tam 48 godzin telefonicznie w celu ustalenia przyjazdu kuriera i dokończenia dalszych procedur. Po upływie tygodnia niestety tak się nie stało.Spoko. Jak zadzwoni zapewne za następny tydzień to mu...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Maryjka

      , w dniu 21.03.2017
      Musiało się coś wydarzyć, bo ja nie miałam takiego problemu, a oba konta zakładaliśmy w ten sposób. Ja przed strzeleniem focha, wolałabym sprawę wyjaśnić. ;)
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 22.03.2017
      Szanowny Panie,

      przykro nam w związku z opisaną sytuacją oraz długim czasem oczekiwania na umowę. Chcielibyśmy przyjrzeć się sprawie i wyjaśnić przyczyny takiego opóźnienia, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

      Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej udzielić Panu wyjaśnień.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • Chłop z mazur XD

      , w dniu 23.03.2017
      Szanowna Pani
      Serdecznie dziękuję za odpowiedz niestety nie mam czasu na wyjaśnienia.Mam ważniejsze sprawy na głowie .Sprawa jest prosta jak dla mnie.Nie dotrzymali państwo obietnicy więc zamierzam iść do państwa konkurencji.Może tam zostanę potraktowany poważnie,jak również będę rozmawiał z osobami ,które przedstawiają się swoim imieniem i nazwiskiem jako pracownik banku jak również e-Pomocy.
      Z wyrazami szacunku
      Niedoszły Klient
    • Wypowiedz się
  • Marek

    , w dniu 14.03.2017Ocena:
    Korzystam z Idea Banku jako klient firmowy. Jak do...

    ...tej pory nie mam nic do zarzucenia ani obsłudze, ani zawieranym umowom. Rozważam skorzystanie z kredytu u nich, bo nie wymagają mnóstwa papierów.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • tedlew

    , w dniu 12.03.2017Ocena:
    Bardzo słaby bank. Przy podpisywaniu umowy nie...

    ...zostałem poinformowany, że muszę co miesiąc przelewać 20tyś zł inaczej podniosą oprocentowanie. Musze robić zakupy co miesiąc kartą na kwotę np 400zł I ok, ale data transakcji w sklepie okazuje się być inna od daty ich jakis chorych księgowań. Inna nawet od 1 do 5 dni...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 16.03.2017
      Szanowny Panie,

      W odpowiedzi na zamieszczoną opinię pragniemy wyjaśnić, że środki są księgowane, po otrzymaniu przez bank operacji do rozliczenia od organizacji płatniczej lub operatora urządzenia. Zwykle odbywa się to w terminie do 7 dni. Przy spełnieniu warunku transakcji z użyciem karty, brana jest pod uwagę data księgowania środków w banku. Służymy pomocą w przypadku dalszych wątpliwości.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • tedlew

      , w dniu 16.03.2017
      i to jest nieproklientowskie, w innych bakach jest to rozwiązane inaczej. Skoro znacie datę operacji to powinniście ją wziąć pod uwagę przy rozliczaniu kwoty zakupów kartą. Przecież nie można jej cofnąć, po co czekać na jakieś potwierdzenia. Popatrzcie jak działają duże banki/
    • Wypowiedz się
1 2 3 4 5 »