Ocena instytucji

54%
Skorzystałoby ponownie: 284
46%
Nie skorzystałoby ponownie: 223
Zobacz statystyki
Idea Bank

Idea Bank

Ocena użytkowników

54%
Skorzystałoby ponownie: 284
46%
Nie skorzystałoby ponownie: 223

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 178
    • Głosy negatywne: 178
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 58
    • Głosy negatywne: 20
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 48
    • Głosy negatywne: 25

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
50%
50%
Jak oceniasz pracowników?
52%
48%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
52%
48%

Opinie o Idea Bank

Korzystasz z usług Idea Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Idea Bank

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Idea Bank

  • Pawel

    , w dniu 27.06.2017Ocena:
    Często korzystam z Idea Hub, bo w mieszkaniu nie...

    ...lubię spotykać się z klientami. Fajnie, że dają przedsiębiorcom taką możliwość. Duzy plus za to.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Godot

    , w dniu 25.06.2017Ocena:
    Kilka lat stażu i nigdy nie potraktowano mnie...

    ...źle. Nie zgodzę się z opinią poniżej.

    Ta opinia jest przydatna
  • Heniek

    , w dniu 23.06.2017Ocena:
    Szok! Bank, który nie traktuje ludzi poważnie.

    Odkąd wprowadzili nowe oprogramowanie Idea Cloud zupełnie sobie z tym nie radzą. Klientom każą fotografować problemy (rzadko który się da) i wysyłać przez FB. W ogóle nie odpowiadają na e-maile, infolinia (jak się dodzwonisz) zniewala swoją nieporadnością. Prosisz o załatwienie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Godot

      , w dniu 25.06.2017
      Przecież wysłanie screena to normalna rzecz. Nie pomyślałeś, że może to przyspieszyć sprawę i ułatwić rozwiązanie problemu?
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 27.06.2017
      Szanowny Panie,

      przykro nam w związku z wyrażoną tu opinią oraz trudnościami, jakie Pana spotkały. Jak słusznie zauważył przedmówca, prośba o screen wynika tego, że chcemy jak najszybciej zdiagnozować problem, gdyż nie zawsze można go precyzyjnie opisać słowami. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu wątpliwości, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem zastrzeżeń do opisanej sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie. Jeżeli problem techniczny występuje nadal, to również prosimy o taką informację.

      Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej udzielić Panu stosownych wyjaśnień i pomóc.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • Heniek

      , w dniu 28.06.2017
      Nikt mi nie dał instrukcji jak sfotografować przeskakujący niewłaściwie kursor, lub czy bezpiecznym byłoby opublikowanie zdjęcia ze stanem konta i innymi danymi. Wasz przedmówca nie wiedział o czym pisze. Kiedyś namówiłem kilka osób do zmiany konta na Idea bank, teraz mają do mnie żal bo wszyscy mają te same problemy. Na tej podstawie i opiniach w internecie twierdzę, że problem jest powszechny i dotyczy tylko Idea bank. Przeprowadziłem kilka rozmów przez infolinię, obiecano sprawę załatwić, sprawę dość dokładnie opisałem na FB. Nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem!
    • Jacek Koch

      , w dniu 28.06.2017
      No przecież wystarczyło zrobić screen gdzie był pierwotnie i drugi w jakie niewłaściwe miejsce przeskoczył...
    • Wypowiedz się
  • Lila

    , w dniu 22.06.2017Ocena:
    Konto osobiste i firmowe są ok. Bez opłat za...

    ...prowadzenie, przelewy i wypłaty z bankomatów. Do tego sporo udogodnień dla przedsiębiorców, mi to pasuje.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Ewa

    , w dniu 22.06.2017Ocena:
    Bank masakra!!!!! Odradzam stanowcze nie......

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
    • Malina

      , w dniu 22.06.2017
      Skąd mamy wiedzieć czy masz w ogóle rację, skoro nie piszesz o co poszło?
    • Wypowiedz się
1 2 3 4 5 »