Ocena instytucji

54%
Skorzystałoby ponownie: 264
46%
Nie skorzystałoby ponownie: 207
Zobacz statystyki
Idea Bank

Idea Bank

Ocena użytkowników

54%
Skorzystałoby ponownie: 264
46%
Nie skorzystałoby ponownie: 207

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 162
    • Głosy negatywne: 162
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 56
    • Głosy negatywne: 20
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 46
    • Głosy negatywne: 25

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
52%
48%
Jak oceniasz pracowników?
55%
45%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
54%
46%

Opinie o Idea Bank

Korzystasz z usług Idea Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Idea Bank

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Idea Bank

  • Waldek

    , w dniu 13.04.2017Ocena:
    Ze swojej strony mogę polecić konto Firma To Ja.

    Prywatnie korzystam też z lokat, tu też wszystko jak dotąd w porządku.

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • kris

    , w dniu 12.04.2017Ocena:
    Porażka. Pierwsze wrażenie megapozytyw. I tu...

    ...koniec. W oddziale nie maja pojęcia o tabeli opłat i prowizji rezygnuje z konta. Przy drugiej wizycie otwieram konto, wpłacam kilkanaście tys., po ponad 3 tyg nie mam wciąż karty - praktycznie brak możliwości korzystania ze zdeponowanych środków. Przy próbie jakiejkolwiek rozmowy z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    • Karol

      , w dniu 12.04.2017
      Zgadzam sie.NIE POLECAM! IDEA BANK nie jest dla przedsiebiorcow, przy kazdej umowie jest haczyk, oplaty za karte bez aktywacji, rachunki nie sa systematycznie zamykane. Wciaz maja problemy systemowe. Brak ludzi do pracy co mnie nie dziwi...wyzysk totalny!
    • Waldek

      , w dniu 13.04.2017
      Problemy techniczne to akurat zdarzają się w każdym banku. Większość problemów jak dla mnie bierze się z nieczytania umów i niepytania, kiedy się nie jest pewnym. Ja zawsze pytałem i może dlatego nigdy nie miałem takich problemów jak panowie piszą
    • kris

      , w dniu 13.04.2017
      Te "problemy techniczne" to weryfikowanie klienta na podstawie danych jakich bank nie posiada. Padają pytania o dane, których bank nie posiada. Co do regulaminów to jak pisałem pracownicy go nie znają wmawiając mi nieistniejące opłaty. Dopiero weryfikacja potwierdza, że mam racje. Wg regulaminu karta powinna dotrzeć po 14 dniach, mija prawie miesiąc.
    • e-Pomoc Idea Bank

      , w dniu 19.04.2017
      Szanowny Panie,

      przykro nam w związku z wyrażoną tutaj opinią i trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

      Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej ustalić status karty i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank
    • kris

      , w dniu 19.04.2017
      Ponieważ przez infolinię nie udało mi się rozwiązać problemu, skorzystałem z wiadomości wysłanej z bankowości internetowej.Liczę na jakieś rozwiązanie problemu. Pozdrawiam Krzysztof
    • Wypowiedz się
  • Johny44

    , w dniu 10.04.2017Ocena:
    Konto firmowe i osobiste w idea banku o 2 lat. W...

    ...porządku.

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Wysoki79

    , w dniu 07.04.2017Ocena:
    nie polecam ze względu na kiepską aplikację.

    Zdecydowanie daleko jej do tej od Orange Finanse, ING czy mBanku

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
    • Johny44

      , w dniu 10.04.2017
      A co ci się w niej nie podoba? U mnie śmiga.
    • Wypowiedz się
  • Olga

    , w dniu 06.04.2017Ocena:
    Jestem zadowolona z konta Firma To Ja. Polecam...

    ...uwadze.

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
1 2 3 4 5 »