Ocena instytucji

63%
Skorzystałoby ponownie: 171
37%
Nie skorzystałoby ponownie: 92
Zobacz statystyki
Deutsche Bank Polska

Deutsche Bank Polska

Ocena użytkowników

63%
Skorzystałoby ponownie: 171
37%
Nie skorzystałoby ponownie: 92

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 110
    • Głosy negatywne: 73
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 39
    • Głosy negatywne: 9
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 22
    • Głosy negatywne: 10

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
73%
27%
Jak oceniasz pracowników?
70%
30%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
67%
33%

Opinie o Deutsche Bank Polska

Korzystasz z usług Deutsche Bank Polska? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Deutsche Bank Polska

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
Wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnianie zawartych w formularzu danych w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty od podmiotów współpracujących z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na podany powyżej adres e-mail wiadomości zawierających informacje handlowe przesyłane przez rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. oraz podmioty współpracujące z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Nota prawna: Dbamy o Twoje dane!
Administratorem podanych powyżej danych osobowych jest rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-192), przy ul. Leszno 14. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celach marketingowych rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. W razie wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, udostępnianie podmiotom współpracującym z rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz innym podmiotom oferującym produkty inwestycyjne. Aktualna lista podmiotów współpracujących jest dostępna pod adresem internetowym www.ebroker.pl. Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Bez wyjątku posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Deutsche Bank Polska

  • Tomasz

    , w dniu 20.07.2016Ocena:
    Fatalna instytucja czyhająca na błąd klienta.

    Jestem klientem "private banking". Zero opieki, zero kontaktu. Do momentu kiedy popełnisz błąd - bank wykorzysta wszelkie zapisy i kruczki w umowie aby nałożyć maksymalne kary i dopłaty. Odpowiedź na reklamacje - 45 dni (oczywiście negatywna). Im nie zależy na budowaniu relacji z...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    15Przydatność opinii
  • Piotr

    , w dniu 21.12.2015Ocena:
    Zeruja na bledach klienta.Bylem ich klientem przez...

    ...15l dopóki nie wykorzystali mego bledu(2 reklamacje dwie odmowy).pracodawca zagraniczny przelal mi na konto EURO dolary(co zrobil bank kupil najtaniej Dalary i sprzedal najdrożej Euro i zasilil moje konto Euro-staraty 4.5 tys PLN.czekaja tylko na takie okazje.ODRADZAM TEN BANK

    Ta opinia jest przydatna
    30Przydatność opinii
  • Kolo

    , w dniu 21.12.2015Ocena:
    Jeżeli nie kwalifikujecie się do obsługi w...

    ...ramach "private banking", uprzedzam przed inwestowaniem z tym bankiem w cokolwiek, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych, Jako "zwykły klient" będziecie skazani wyłącznie na własne siły. W takim przypadku bank nie poczuwa się do przesyłania żadnych rekomendacji, czy...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    20Przydatność opinii
  • prusak50

    , w dniu 18.09.2015Ocena:
    Czas przelewu do banku w Polsce zbyt długi, nie...

    ...do zaakceptowania przeze mnie(dzień). Pfrzez 3 tygodnie brak odpowiedzi na wysłany list polecony o wypowiedzeniu umowy prowadzenia konta. Na prośbę (e-mail) o potwierdzenia likwidacji konta otrzymałem odpowiedź,że "standardowo" nie potwierdzają. A jeżeli koniecznie chcę to muszę ich...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    28Przydatność opinii
  • IRHAN

    , w dniu 17.07.2015Ocena:
    Pracownicy w oddziałach nie znają swoich...

    ...procedur, Po 3 tygodniach od wypełnienia wniosku okazało się że wniosek był wypełniony błędnie przez pracownika, po ponownym wypełnieniu otrzymałem wstępną decyzję na "tak" Po kolejnym tygodniu oczekiwania okazało się że wcale nie są na "tak" bo nie mam zdolności kredytowej...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    36Przydatność opinii
1 2 3 4 5 »