Ocena instytucji

63%
Skorzystałoby ponownie: 379
37%
Nie skorzystałoby ponownie: 200
Zobacz statystyki
Bank Credit Agricole

Bank Credit Agricole

Ocena użytkowników

63%
Skorzystałoby ponownie: 379
37%
Nie skorzystałoby ponownie: 200

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 213
    • Głosy negatywne: 152
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 125
    • Głosy negatywne: 38
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 41
    • Głosy negatywne: 10

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
67%
33%
Jak oceniasz pracowników?
67%
33%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
62%
38%

Opinie o Bank Credit Agricole

Korzystasz z usług Bank Credit Agricole? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Bank Credit Agricole

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Bank Credit Agricole

  • ROBO

    , w dniu 04.07.2020Ocena:
    Bank MASAKRA Tysiąc haseł- ok Bezpieczeństwo...

    ...ale Chcąc się zalogować na smartfonie cały czas wymagane hasło 6 cyfrowe aż jednego pięknego dnia informacja... zostałeś wylogowany automatycznie podaj hasło tym razem 4 cyfrowe (jak 4 jak 6 cyfr)i oczywiście NIE DZIAŁA Obsługa klient w servisie dno. Chcąc zmienić pin do karty...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Mario

    , w dniu 21.06.2020Ocena:
    Jeden z najgorszych banków jak mnie najgorszy pracownicy to totalne barany

    Jeden z najgorszych banków jak mnie najgorszy pracownicy to totalne barany każdy mówi co innego Czy to dzwonisz na infolinię czy nawet w samym banku odnośnie ich stron internetowych totalna tragedia Logujesz się zawsze tym samym hasłem numerem a po dwóch trzech dniach już się nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Kamurka

    , w dniu 16.06.2020Ocena:
    Obsługa klienta to tragedia! W 100% popieram...

    ...Stokrotkę - nie da się połączyć z doradcą, telekody nie działają, więc nie da się odblokować bankowości internetowej przez infolinię, a na wizytę w placówce nie ma szans, bo się otrzymuje informację "Skontaktujemy się w preferowanym przez Panią/Pana terminie.Kontakt nastąpi...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • stokrotka

    , w dniu 15.06.2020Ocena:
    Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Brak...

    ...kompetentnej obsługi. Wiecznie problem z internetową bankowoscia, o obsłudze telefonicznej nie wspominając, nigdy nie można przejść poprawnej weryfikacji co dziwne, bo wszystkie dane zapisane na umowie!!!!! Problem ze wszystkim. Oddział Piaseczno dramat!!!

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Szanowny

    , w dniu 10.06.2020Ocena:
    Wplacilem 50zl wplatomacie i nie mam na koncie...

    ...caly czas są problemy z tym bankiem a jak by tego bylo malo to zalogowac sie do aplikacji mobilnej potrzebne tysiąc haslem milion potwierdzeń , masakra..

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii