Ocena instytucji

65%
Skorzystałoby ponownie: 127
35%
Nie skorzystałoby ponownie: 59
Zobacz statystyki
Citi Handlowy

Citi Handlowy

Ocena użytkowników

65%
Skorzystałoby ponownie: 127
35%
Nie skorzystałoby ponownie: 59

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 73
    • Głosy negatywne: 47
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 30
    • Głosy negatywne: 6
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 24
    • Głosy negatywne: 6

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
77%
23%
Jak oceniasz pracowników?
76%
24%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
65%
35%

Opinie o Citi Handlowy

Korzystasz z usług Citi Handlowy? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Citi Handlowy

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Citi Handlowy

  • Kasiak78

    , w dniu 23.11.2013Ocena:
    Słaba obsługa klienta

    Kiepski kontakt z klientem. Siedzą niżej niż klient i zero kontaktu wzrokowego. Zawsze kolejka pomimo dwóch okienek do kasy. Korzystam z banku przy Promenadzie bo mam najbliżej ale wiele daje do życzenia.

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii
  • Dominika Nowak

    , w dniu 20.11.2013Ocena:
    SuperCiti

    Bardzo profesjonalna instytucja. Kontakty telefoniczne na najwyższym poziomie (dobry dobór pracowników). Citi szybko się rozwija i podąża za najnowszymi trendami w kwestii dodawania nowych funkcjonalności (mobile banking, cash back, paypass). Wielce pomocny w trakcie podróży zagranicznych.

    Ta opinia jest przydatna
    8Przydatność opinii
  • LM.

    , w dniu 18.11.2013Ocena:
    Negatywna

    Brak kontaktu telefonicznego. Niesprawne bankomaty. Kolejki do "okienek". Niemiłe i nieporadne kierownictwo. Uprzejme jedynie Panie obsługujące klienta.

    Ta opinia jest przydatna
    10Przydatność opinii
  • Kazimierz z Warszawy

    , w dniu 18.11.2013Ocena:
    Bardzo pogorszyła się obsługa klienta zarówno w oddziałach jak i

    Bardzo pogorszyła się obsługa klienta zarówno w oddziałach jak i obsługa przez telefon. Rozmowę prowadzą tak, żeby nic nie pomóc i jak najszybciej spławić klienta. Przestarzały system usług telefonicznych i obsługi w oddziałach. Jeśli zapomnisz ich karty (przeżytek) nic nie da...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    4Przydatność opinii
  • ewa

    , w dniu 18.11.2013Ocena:
    bank bardzo mobilny, obsługa profesjonalna bez wychodzenia z domu można

    bank bardzo mobilny, obsługa profesjonalna bez wychodzenia z domu można załatwić wiele spraw polecam!!!!!!!!!!!!

    Ta opinia jest przydatna
    6Przydatność opinii