Ocena instytucji

68%
Skorzystałoby ponownie: 108
32%
Nie skorzystałoby ponownie: 43
Zobacz statystyki
Bank Pocztowy

Bank Pocztowy

Ocena użytkowników

68%
Skorzystałoby ponownie: 108
32%
Nie skorzystałoby ponownie: 43

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 61
    • Głosy negatywne: 36
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 32
    • Głosy negatywne: 1
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 15
    • Głosy negatywne: 6

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
73%
27%
Jak oceniasz pracowników?
76%
24%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
65%
35%

Opinie o Bank Pocztowy

Korzystasz z usług Bank Pocztowy? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Bank Pocztowy

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Bank Pocztowy

  • sewer

    , w dniu 12.11.2021Ocena:
    Okres oczekiwania na połączenie 30 min, Czas...

    ...załatwienia błahej sprawy 1 godzina!!!

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • aa

    , w dniu 06.11.2021Ocena:
    NAJGORSZY SYF Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA.

    WCHODZĘ DZIŚ NA SWÓJ RACHUNEK, A TAM W HISTORII WIDZĘ ŻE BANK POBRAŁ Z MOJEGO RACHUNKU PIENIĄDZE NA SPŁATĘ CZYJEJŚ KARTY KREDYTOWEJ- W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI....DZIŚ NIE MAM SZANS NA WYJAŚNIENI SPRAWY-SOBOTA WIECZÓR. W PONIEDZIAŁEK REZYGNUJE Z USŁUG TEGO PSEUDO BANKU

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • Marek

    , w dniu 01.11.2021Ocena:
    Natrętni ,proponują kredyt którego nie...

    ...potrzebuje . Zmienili stronę główną na mniej przejrzystą niż poprzednia .siadam zrobić przelew i zong gdzie co jest i czy tylko na pewno dobrze robię . Na połączenie telefoniczne z konsultantem czekałem około 20 minut gdzie ponownie zostałem przekierowany do automatu którego nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    3Przydatność opinii
  • poirytowana

    , w dniu 19.10.2021Ocena:
    Telefon na infolinię, uwaga! W celu...

    ...doprecyzowania kilkunastu prób połączeń ze strony Banku, o jakież dziwne, że człowiek nie odbiera bo jest w pracy! Oddzwaniam do Banku po czym odbiera dameza już od dzień dobry krzywa, wzdycha do słuchawki i nie kryje swojej irytacji! Tumany, nieuki pociotki, laske robią za dwie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    5Przydatność opinii
  • Maga

    , w dniu 18.10.2021Ocena:
    Nowy portal dość głupio skonstruowany. W...

    ...historii operacji przy pozycjach zapłaty kartą podają nazwisko i imię właściciela karty, jak gdyby mógł ktoś inny kartą operować, zamiast, jak było w poprzednim (starym) portalu sklep, czy instytucja, w której płaciło się kartą. Nie ma kontaktu z Bankiem przez e-mail.

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii