Ocena instytucji

28%
Skorzystałoby ponownie: 53
72%
Nie skorzystałoby ponownie: 122
Zobacz statystyki
Bank Ochrony Środowiska (BOŚ)

Bank Ochrony Środowiska (BOŚ)

Ocena użytkowników

28%
Skorzystałoby ponownie: 53
72%
Nie skorzystałoby ponownie: 122

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 37
    • Głosy negatywne: 112
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 11
    • Głosy negatywne: 6
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 5
    • Głosy negatywne: 4

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
45%
55%
Jak oceniasz pracowników?
37%
63%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
43%
57%

Opinie o Bank Ochrony Środowiska (BOŚ)

Korzystasz z usług Bank Ochrony Środowiska (BOŚ)? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Bank Ochrony Środowiska (BOŚ)

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Bank Ochrony Środowiska (BOŚ)

  • niezadowolona

    , w dniu 02.04.2020Ocena:
    Od 3 dni nie mogę się zalogować. Jeśli jutro...

    ...się nie uda - zmieniam bank. Ani opłat zrobić, ani zakupów. W trakcie umowy również zmienily sie warunki. Nie podoba mi się

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • Kazik

    , w dniu 02.04.2020Ocena:
    dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem.

    Dziś podjąłem trzy próby, - raz w oczekiwaniu na połączenie wisiałem na telefonie 29 minut , słuchałem jakiejś beznadziejnej muzyki i ....... połączenie zostało przerwane. - drugi raz kolejne długie minuty czekania ...... musiałem przerwać bo nie sposób czekać w...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Niezadowolony

    , w dniu 02.04.2020Ocena:
    Logowanie na konto nie działa i tak juz od dwóch...

    ...miesięcy. Nawet nie można nic sprawdzić na koncie, ale gdy k##wa pojawia sie jakieś przedawnienie 3-4 dni po płatności to nasyłają windykacje chociaż nie upłynęło ustawowe 30 dni. Nikomu nie radzę wiązać sie z tym Bankiem! Obsługa w oddziałach, romowa przez telefon i teraz...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Jolanda

    , w dniu 02.04.2020Ocena:
    01.04 2020. podczas logowania nie otrzymałam...

    ...sms-a z kodem do logowania. Dwie godz dodzwaniałam się na infolinię. Kazano mi zmienić przeglądarkę i wyczyścić historię. Miesiąc temu właśnie to robiłam. Nie otrzymałam na komórkę telekodu. Nic nie pomogło czyszczeni i logowanie się z trzech przeglądarek. Jadę do banku...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
  • Zbyszek

    , w dniu 26.03.2020Ocena:
    Infolinia tego banku to jakieś pośmiewisko.

    Właśnie czekam na połączenie od 42 min i dalej nic..... . Ciekawe czy ktoś odbierze w ciągu godziny. Przecież to nie o to chodzi. Czas mamy nie najlepszy, ale jak się trochę uspokoi zmieniam bank. Obsługa w oddziale - tragedia. Jedna kasa a ludzi pełno. Reszta obsługi się nie...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna