Ocena instytucji

74%
Skorzystałoby ponownie: 731
26%
Nie skorzystałoby ponownie: 235
Zobacz statystyki
Alior Bank

Alior Bank

Ocena użytkowników

74%
Skorzystałoby ponownie: 731
26%
Nie skorzystałoby ponownie: 235

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 396
    • Głosy negatywne: 171
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 234
    • Głosy negatywne: 45
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 101
    • Głosy negatywne: 19

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
76%
24%
Jak oceniasz pracowników?
79%
21%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
73%
27%

Opinie o Alior Bank

Korzystasz z usług Alior Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Alior Bank

Informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności
Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Alior Bank

  • Kilent

    , w dniu 29.01.2019Ocena:
    Nowy system bankowości internetowej Business Pro...

    ...to dramat !!! Mam konto firmowe od kilku lat w Alior ale z tym nowym systemem to jakiś koszmar. Bank poszedł zupełnie w inną stronę niż wszystkie inne banki. Wszystkie upraszczają systemy a Alior komplikuje.

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
  • Andrzej

    , w dniu 28.01.2019Ocena:
    Totalna porażka. Każda wizyta w Oddziale to...

    ...ponowna weryfikacja, podpisywanie jakiś dokumentów, wcześniejsze obiecanki a potem zupełnie co innego. Spłaciłem kredyty poprzez konsolidację i sam musiałem pytać się o zwrot ubezpieczenia. Oczywiście Pan na infolinii podawał mi inną kwotę zwrotu a potem Pani z Oddziału dzwoni,...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii
  • Klient Alior Bank od 10 lat

    , w dniu 26.01.2019Ocena:
    Strona nowego systemu bankowości internetowej -...

    ...DRAMAT. W poprzedniej wszystko było przejrzyste, łatwo dostępne teraz nic nie wiadomo gdzie jest, pole w którym wpisuje się treść przelewu jednoliniowe (jak w starych telefonach komórkowych), nie widać całości co się wpisało. Ustawienia niewidoczne, poukrywane. A najlepsze -...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    11Przydatność opinii
  • Karo

    , w dniu 24.01.2019Ocena:
    Serdecznie NIE polecam, slogan „wyższa kultura...

    ...bankowości” nijak się ma do jakosci świadczonych usług. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem, przewidywany czas oczekiwania to rzekomo 5 minut, ktore w rzeczywistości trwają nawet powyżej 40 minut (każdorazowo)! Konsultanci nie potrafią rozwiązać prostych problemów....zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    13Przydatność opinii
  • klient

    , w dniu 18.01.2019Ocena:
    Bank który nie jest dla ludzi tylko kolejne korpo...

    ...nastawione na zysk prowizje żenada nie długo to za darmo będą chcieli kasę

    Ta opinia jest przydatna
    9Przydatność opinii