Ocena instytucji

77%
Skorzystałoby ponownie: 728
23%
Nie skorzystałoby ponownie: 197
Zobacz statystyki
Alior Bank

Alior Bank

Ocena użytkowników

77%
Skorzystałoby ponownie: 728
23%
Nie skorzystałoby ponownie: 197

W skład algorytmu oceny wchodzą:

  • – Oceny właściwe instytucji (50% wagi)
    • Głosy pozytywne: 394
    • Głosy negatywne: 138
  • – Oceny właściwe oddziałów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 233
    • Głosy negatywne: 41
  • – Oceny właściwe produktów (25% wagi)
    • Głosy pozytywne: 101
    • Głosy negatywne: 18

Szczegółowa ocena usług

Jak oceniasz przejrzystość umowy?
79%
21%
Jak oceniasz pracowników?
84%
16%
Jak oceniasz atrakcyjność produktów?
77%
23%

Opinie o Alior Bank

Korzystasz z usług Alior Bank? Podziel się z innymi swoją opinią!
Nie wiesz, czy skorzystać? Przeczytaj opinie innych klientów!

Dodaj opinię o Alior Bank

Czy skorzystałbyś ponownie z usług?
5 5 10 25 50 100
pokaż: najnowsze popularne komentowane

Opinie użytkowników o Alior Bank

  • Filip89

    , w dniu 18.10.2018Ocena:
    Ja tam jestem z Alior Banku bardzo zadowolony.

    Doradcy są naprawdę zainteresowani i bardzo pomocni. Ponadto usługi oferowane przez bank są coraz lepsze

    Ta opinia jest przydatna
  • ika

    , w dniu 15.10.2018Ocena:
    okropny nie polecam, wkręcili mnie w getbek...

    ...chociaż miała to być bezpieczna lokata z gwarancją kapitału ..... omijajcie z daleka

    Ta opinia jest przydatna
    1Przydatność opinii
  • paweł

    , w dniu 07.10.2018Ocena:
    Mam rachunek firmowy założony jeszcze w...

    ...BPH,który przed podziałem był bardzo dobrym bankiem,po podziale już niestety nie i po przejęciu przez Alior nic się nie zmieniło,pracownicy nazywani doradcami klienta ograniczają się moim zdaniem do podpisania listy obecności i wykonania raz na kwartał telefonu do klienta. To jest...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • Notecki77

    , w dniu 28.09.2018Ocena:
    Bank z którym nie chcę mieć do czynienia już...

    ...nigdy w życiu. Dodzwonić się nie idzie na infolinię nie mówiąc żeby coś załatwić bo zawsze jakieś dane są nieprawidłowe. Aplikacji na telefon nie idzie uruchomić bo bank wie lepiej jakie jest nazwisko panieńskie mojej matki. W oddziałach kolejki. Produkty sprzedają od reki ale...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    2Przydatność opinii
  • niedoszły klient

    , w dniu 17.09.2018Ocena:
    "Wyższa kultura. Bank nowości" - ha ha ha. 14...

    ...sierpnia br.wysłałem do tego banku e-mail z prostym pytaniem. Dostałem automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, zgodnie z którym "Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 8 godzin od...zobacz cała opinię

    Ta opinia jest przydatna
    11Przydatność opinii